'وجود دارد نمی توان سازش در مسائل کشاورزان' right': Raju Shetti

نوشته شده توسط Shubhangi Khapre | به روز رسانی: 29 ژوئن 2020 2:34:48 am Swabhimani Shetkari Sanghat

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
نوشته شده توسط Shubhangi Khapre | به روز رسانی: 29 ژوئن 2020 2:34:48 am
raju shetti, raju shetti interview, ncp, maha vikas aghadi, covid-19 in maharashtra, maharashtra kharif crop season, indian express news Swabhimani Shetkari Sanghatana جمهور Raju Shetti.

Reasserting تعهد خود را به کشاورزان باعث Swabhimani Shetkari Sanghatana جمهور Raju Shetti در مصاحبه با Shubhangi Khapre می گوید: کنگره ملی حزب (NCP) پیشنهاد یک صندلی در ماهاراشترا شورای قانونگذاری (MLC) نمی تضعیف سیاسی خود هویت.

NCP به شما ارائه یک MLC صندلی? آن را منجر به یک شورش در حزب ؟

این NCP به من پیشنهاد یک کرسی در شورای قانونگذاری از طریق فرماندار سهمیه. من این پیشنهاد را پذیرفتم. این یک بخشی از معامله ما تا به حال مورد بحث در 2019 Lok سبها و مونتاژ در پای صندوقهای رای است. در آن زمان کنگره و NCP به ما وعده داده بودند فقط دو Lok سبها صندلی, اما ما می خواستیم چهار. در حال حاضر NCP وعده داده است ما یک صندلی در دولت شورای قانونگذاری. اتحاد با حزب ما به آنها کمک کرد پیروزی حداقل 10 تا 14 مونتاژ صندلی. پس از آن یک وعده که آنها را نگه داشته.

من اعتراف وجود دارد, برخی از دغدغه های درون حزب من بیش از من نامزدی. برخی از اعضای پیشنهاد من باید آن را به برخی از سایر کارگران. اما هنجارهای برای فرماندار نامزدی بسیار سخت است و من تنها نامزدی که می توانید مطابق با هنجارهای مورد نیاز.

کل سیاست شده است در برابر NCP. حتی منطقه عملیات خود را در ماهاراشترا غربی است NCP دژ. چگونه می توانم به شما آشتی?

این یک واقعیت است که ما باید همیشه مبارزه در برابر NCP. که همچنین به دلیل رهبران آن را ایفا نقش بیشتری در شکر کمربند. آنها خود را و راه اندازی کارخانه قند.

حزب ما نشان دهنده نیشکر کشاورزان است. بنابراین هر زمان که وجود دارد مسائل مربوط به کشاورزان حقوق بالاتر پاداش و یا حداقل حمایت قیمت (MSP) ما راه اندازی شد کتاب. تعهد من به کشاورزان باعث ادامه خواهد داد و حتی پس از تبدیل به یک MLC.

وجود خواهد داشت هیچ سازشی در این جبهه. ما ادامه خواهد داد برای به خیابان اگر دولت نتواند برای رسیدگی به مشکلات خود را. این NCP نمی تضعیف هویت سیاسی من.

است تضاد با شرکای اتحاد عملی سیاست ؟

من موظف نیستم به هر فرد و یا داد. در سال 2019 من تصمیم به ترک NDA چرا که آنها موفق به ارائه در بخش کشاورزی. بی جی پی به رهبری NDA را در اولویت قرار بود رم, معبد, مقاله 370 ، خود تفرقه سیاست چیزی نبود که ما می تواند مشترک و یا پشتیبانی. ما ممکن است تا به حال تفاوت با NCP اما پس از آن ما نمی توانیم فراموش کنیم که ما مشترک ایدئولوژی است که بر اساس آموزه های Jyotiba Phule, Babasaheb Ambedkar ورو و شاهو Maharaj.

من یک نماینده در گذشته کردم و از نزدیک مقایسه NDA و دولت UPA. آن است که آیا رشد کشاورزی و یا به طور کلی تولید ناخالص داخلی, رشد, طول, مانموهان سینگ, دولت منجر شد بسیار بالاتر از مودی رژیم است.

چگونه می توانم به شما رای دادن عملکرد سه حزب ائتلافی در دولت ؟

من فکر می کنم ما باید آنها را برخی از زمان قبل از ساخت هر گونه ارزیابی. در دو ماه اول آنها در زمان تصمیم به محصول چشم پوشی وام. اما در آخرین سه تا چهار ماه دولت شده است مبارزه با Covid-19 بیماری همه گیر. از آن خواهد شد غیر منصفانه را به هر گونه نظر در این لحظه.

چه چالش ها مقابله با کشاورزان در حال انجام kharif فصل ؟

عرضه تکراری دانه توسط شرکت منجر به تعداد زیادی از خشم و سرخوردگی کشاورزان در... دانه شرکت های بازی کثیف است. آنها نه تنها استخراج قیمت بالاتر برای دانه از کشاورزان بلکه فریب خورده آنها با فروش جعلی دانه.

کشاورزی بخش وعده داده است برای جبران خسارات کشاورزان و دانه های با کیفیت.

در روستایی کمربند روند perni (کاشت) مقدس است. کشاورزان را کنار بگذارند همه چیز و تمرکز برای هشت تا 10 روز در کاشت. امروز دولت می گوید آن را به آنها ارائه دانه های تازه. آنچه در مورد هشت تا 10 روز کارگر بود که از دست داده ؟ می تواند جبران آنها را برای کار سخت خود را با پول ؟ کوچک و حاشیه ای کشاورزان در حال غرق خواهد شد و نه قادر به تحمل بار دوم کاشت.

چگونه است که مستند, نهفته در بخش کشاورزی?

اگر چه بخش کشاورزی شد و معاف از مستند نادرست است که تصور آن را تحت تاثیر قرار. لبنی را به عنوان مثال.

به طور معمول در تابستان ناب نجومی و بنابراین همیشه وجود دارد کمبود شیر بین آوریل و ژوئن. اما با توجه به این مستند وجود دارد که 40 درصد مازاد عرضه شیر. کشاورزان که به دست آورده 35 تومان به ازای هر لیتر برای کیفیت شیر در حال حاضر گرفتن Rs 18-19. مازاد شیر است که با توجه به بسته شدن هتل های شیرین و مغازه های چای و اصطبل. تقاضا برای محصولات شیر خوشه در تابستان با توجه به فصل عروسی اما در این سال آن ضربه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب