گجرات: دستورالعملهای عملیاتی استاندارد برای مو-برش سالن و سالنهای زیبایی در سورات

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 8:09:47 pm سالن و سالنهای زیبایی

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 8:09:47 pm
coronavirus, coronavirus latest news, lockdown, lockdown 5.0 guidelines, lockdown 5.0, lockdown in india, coronavirus news, india news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india سالن و سالنهای زیبایی باید تابع با 50 درصد کارکنان. دستمال باید sanitised و صندلی باید ضد عفونی بعد از هر استفاده از دستورالعملهای عملیاتی استاندارد می گویند.

با افزایش Covid-19 نفر در شهرستان سورات Municipal Corporation (SMC) صادر شده است, دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) برای مو-برش سالن و سالنهای زیبایی.

طبق SOP صادر شده توسط شهرداری کمیسر BN Pani, سالن, کارکنان باید پوشیدن PPE ست دستکش و ماسک در حالی که در محل کار است. تجهیزات مورد استفاده باید سترون به مدت 20 دقیقه. سالن و سالنهای زیبایی باید تابع با 50 درصد کارکنان. دستمال باید sanitised و صندلی باید ضد عفونی بعد از هر استفاده از آن می گوید.

Pani گفت: "در سالن و سالنهای زیبایی مشتریان می آیند در تماس مستقیم با کارکنان و این احتمال وجود دارد که ویروس به گسترش است."

Nitin Limbachiya صاحب یک مو-برش سالن گفت: "ما به دنبال دستورالعمل از جمله اجتماعی فاصله. ما به انتصاب به مشتریان و آنها درآمده است."

او افزود که پس از دو ماه از مستند, کسب و کار خوبی بود برای حدود 15-20 روز. "در حال حاضر آن را دوباره رفته... ازدواج و توابع دیگر در حال گرفتن لغو شده به دلیل ترس باعث افزایش در تعداد موارد در اینجا. آن را دشوار است برای ما به زنده ماندن..." گفت: Limbachiya.

شهرستان سورات که 397 نفر از Covid گزارش بیش از 8000 موارد مثبت تا شنبه. صاحبان فروشگاه ها را شروع کرده اند اتخاذ خود مستند به بررسی گسترش عفونت در حالی که شهرداری commisisoner شده است رسیدن به مردم با مراجعه مسکونی جوامع در Varachha, Sarthana, Kapodara, Punagam, Limbayat و Katargam مناطق درخواست آنها را به دنبال Covid دستورالعمل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن