پیش از انتخابات: گجرات دولت را افزایش می دهد صندلی در دو مدنی بدن

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد/وادودارا/rajkot | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 3:58:52 am تعدا

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد/وادودارا/rajkot | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 3:58:52 am
gujarat municipal corporations polls, gujarat urban housing and urban development department, gandhinagar civic seats increased, surat civic seats increased, vmc, indian express news تعداد کرسی بنابراین می رود تا چهار تا 120 کرسی است. (بازنمودی)

به کمک پا زدن شروع ورزش در تحدید حدود هفت هشت شهرداری شرکت های بزرگ که بعد از رفتن به پای صندوق های رای در گجرات شهری, توسعه شهری و مسکن وزارت امور خارجه دولت روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه افزایش 12 صندلی در گاندینگر و چهار کرسی در سورات مدنی بدن.

"ما مطلع تغییر در بخش هفت از هشت شهرداری شرکت های بزرگ. تغییر در بخش فقط برای گاندینگر و سورات شهرداری شرکت های بزرگ. برای بقیه تعدادی از بخشهای باقی خواهد ماند همان" یک مقام ارشد شهری بخش توسعه گفت: هند اکسپرس. جوناگاد شهرداری شرکت رفت و به پای صندوق های رای در ماه جولای سال 2019 که در آن بی جی پی برنده شده بود.

بیانیه بخش در شهرداری ها شرکت های پیش نیاز قبل از دولت کمیسیون انتخابات ضربه شروع می شود تحدید حدود تمرین با تصمیم گیری مناطق (چند هفته پیش دولت تا به حال اضافه شدن مناطق جدید در شش شهرداری شرکت ها) را شامل می شود در هر بخش با کمک مربوطه منطقه جمع آوری شده است. کمیسیون مستقل انتخابات نمی تواند تغییر تعداد بخش پس از ابلاغ توسط دولت است.

هر چهارشنبه, اطلاع رسانی, تعداد بخشهای سورت شهرداری شرکت شده اند افزایش یک تا 30.

تعداد کرسی بنابراین می رود تا چهار تا 120 کرسی است.

افزایش کرسی می آید پس از دولت در ژوئن 18, صادر, اطلاع رسانی, بیان ادغام 27 روستا و 2 شهرداری ها به سورت شهرداری شرکت. این منطقه از سورت شهرداری شرکت افزایش 146 کیلومتر مربع. با ادغام مناطق جدید جمعیت شهرستان را تا رسیدن به حدود 61.76 lakhs.

به طور مشابه, در گاندینگر تعدادی از بخش ها رفته اند تا 11 از 8. تعداد کرسی را پس از آن رفته تا 44 برای انتخابات آینده است. در باقی مانده مدنی بدن از جمله احمدآباد شهری شرکت هیچ تغییری در تعدادی از بخش ها و صندلی.

به طور مشابه وادودارا شهرداری شرکت که دارای 76 کرسی باقی خواهد ماند بدون تغییر شماره از انتخابات بخش و همچنین نمایندگان انتخاب می شوند. تعدادی از رای دهندگان است که انتظار می رود به افزایش حدود 30000 همانطور که دولت اعلام کرده است گنجاندن هفت محیطی روستا در محدوده شهرستان پیش از آن در ماه ژوئن.

در ژوئن 20, راجکوت شهرداری کمیسر Udit Agrawal دستور صادر کرده است با قرار دادن تازه با هم ادغام شدند Madhapar-Manharpur-1, Ghanteshwar, متاع, Mava و Munjka روستاهای تحت اداری صلاحیت پیوسته موجود اداری بخش از بدن مدنی. منظور ساخته شده بود متاع دوره بخشی از بند شماره 10 Munjka بخشی از بخش شماره 9, Ghanteshwar بخشی از بخش شماره 1 و Madhapar-Manharpur-1 بخشی از بخش شماره 2. "اما منظور این بود که محدود به دولت از این تازه ادغام مناطق تنها و هیچ ربطی به انتخابات" Agrawal گفت: هند اکسپرس روز چهارشنبه. در سال 2015 انتخابات راجکوت 18 انتخابات بخش و 72 کرسی است.

دولت در این اطلاعیه همچنین مشخص کردن تعداد کرسی های که در حال می باشد برای برنامه ریزی طبقات برنامه ریزی قبایل و زنان است."اطلاع رسانی نیز اشاره چرخش سیاست در جایی که بخش عجیب و غریب تعداد کرسی را تبادل میان مردان و زنان نامزدها نسبت به آخرین نظر سنجی. به عنوان مثال اگر سه کرسی برای برنامه ریزی طبقات و در حال حاضر دو مرد و یک زن در حال اشغال آن برای انتخابات آینده آن را تبدیل به دو زن و یک مرد. در همان زمان کلی رزرو برای زنان در محلی بدن نظر سنجی همچنان باقی می ماند 50 درصد خواند و از توسعه شهری اداره گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب