سه فیل یکی از آنها باردار مرده یافت; Chhattisgarh سفارشات پروب

نوشته شده توسط Gargi Verma | ریپور | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 1:58:41 am روستاییان در Gopal

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399
نوشته شده توسط Gargi Verma | ریپور | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 1:58:41 am
elephant death, Pregnant elephant Chhattisgrah, Gopalpur روستاییان در Gopalpur می گویند فیل بازدید بیشتر در حال حاضر

سه زن فیل ها یافت شده اند مرده در Surguja بخش بیش از پنج روز باعث دولت به فرم نشستن و برجسته انسانی-فیل درگیری در بخش که در آن بیش از 200 pachyderms تنه برای فضا با روستاها گسترش به جنگل.

"در ژوئن 6, اولین زن فیل مرده در جنگل در نزدیکی Khutantola یک دهکده کوچک از Gopalpur panchayat (در بلرمپور منطقه). گله سپس با انتقال به جنگل در نزدیکی Ganeshpur (از مجاور Surajpur منطقه) که در ژوئن 8, حامله, فیل, حمل و نقل نزدیک, نزديک به مدت درگذشت. در ژوئن 9, یکی دیگر از فیل فرو ریخت در حالی که ایستاده و درگذشت" گفت: Arun Dubey, Chhattisgarh دستیار مدیر ارشد کنسرواتور گفت: علائم مسمومیت داشت و در حداقل دو نفر از سه حیوانات.

بدن فیل که درگذشت در ژوئن 6 پیدا شد در 10 ژوئن پس از روستاییان متوجه بوی ناپاک در جنگل در بلرمپور منطقه. روز شنبه, چهار, جنگل مقامات در بلرمپور بودند به حالت تعلیق نمی شود قادر به نظارت بر این منطقه به درستی.

با توجه به Dubey, حیوانات haemorrhaged روده ارگان شکست و سوخته پوست — نشانه هایی از مصرف سموم شیمیایی یا کود. "من تو را دیدم کیسه های کود در زیر بدن حیوان دوم," Dubey, گفت:, و اضافه کرد که "ممکن است که حیوان خوردند کود کسی در این زمینه و یا خانه. کشاورزان فراموش فروشگاه یک کیسه و یا دو".

Chhattisgrah elephant death, Pregnant elephant dead, Chhattisgrah news, Indian express یک فیل مرده را در چتیسگر در روز چهارشنبه. (ANI)

اما بلرمپور بخشی جنگل افسر Pranay Mishra گفت: سه مرگ و میر مربوط نیست. "در درک من اگر منبع سمیت بین اول و سوم فیل شد, همان, چرا یک سقوط در ژوئن 6 و سفر بیش از 25 متر و مردن سه روز بعد؟"

Mishra گفته حیوانات نمی مصرف هر چیزی مضر هفته گذشته است. "ما ترسیم حیوانات' مسیر در منطقه ما و بررسی درب به درب."

دولت تشکیل شده است که پنج عضو نشستن تحت بازنشسته اصلی رئیس کنسرواتور از جنگل های K C Bewarta از جمله حیات وحش کارشناسان و وکلا و پزشکان و APCCF Dubey و این کمیته است که انتظار می رود به ارائه گزارش خود در ماه است. "ما فرستاده اند احشاء و نمونه خون به آزمایشگاه در بنگلور جبال پور و جاهای دیگر. ما همچنین ارسال نمونه به ریپور آزمایشگاهی برای پیدا کردن علت مرگ... ما در حال چک کردن درب به درب به آنچه به عنوان حیوانات می تواند مصرف کرده اند و... ما را به پیدا کردن آنچه که اتفاق افتاده است به زودی" Dubey گفت.

هر دولت تخمین می زند 325 نفر و 70 فیل مرده در چتیسگر در پنج سال گذشته با اشاره به یک انسان-فیل جنگ است.

ساکنان Ganeshpur در Surajpur روزانه, بازدید, توسط فیل, "خواب با یک چشم باز" با توجه به ساکن Pritam Gond. "روستای ما می افتد و در بین دو بخش از یک تا فیل آمده اند پس برای همیشه لطفا برای. آنها را از بین ببرد برنج سبزی و دال حبوبات, گاهی اوقات خانه های ما."

یکی دیگر از روستایی Pradip مروی (45) گفت: "مردم را زودتر می میرند نه زیر پایه حس مشترک اما حیوانات در حال مرگ بودند چون کسی را ترک پتاسیم و دیگر مواد شیمیایی موجود در خاک اطراف خود را در زمینه برخی حتی اجازه جریان. اما ترس از گرفتار شدن به staved که برای کمی."

در Gopalpur از بلرمپور منطقه روستایی Bhagat گفت: "قبلا فیل خواهد آمد تنها در طول زمستان برای ما محصولات. در حال حاضر آنها شروع به دیدن بیشتر."

جنگل مقامات در حال تلاش برای آهنگ گله از سه حیوانات بخشی از.

"آنها ناپدید شده اند در جنگل های ما حتی تلاش برای قرار دادن آنها را با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین, اما وجود دارد هیچ نشانه ای از جایی که آنها راه می رفت گفت:" نیروی دریایی سای یک جنگل رنجر در Surajpur.

"ما باید مسائل را در نظارت بر فیل ها به خصوص در شب. ما خواستار night vision goggles از دولت اما نمی کردم آنها هنوز" Dubey گفت.

فعال اجتماعی Alok Shukla گفت: "جنگ در حال افزایش است زیرا تمام زیستگاه های طبیعی از فیل ها در حال اضمحلال با توجه به تجاوز و سیاست های دیگر. آنها (وزارت جنگل) هنوز هم استفاده از کهنه راه برای نظارت بر حیوانات که منجر به تصادفات با روستاهای اطراف جنگل."

فیل متخصص و فعال منصور خان گفت: مرگ و میر نگران کننده است زیرا علت هنوز روشن نیست. "فیل ها بزرگترین حیات وحش جنگجو. آنها را ناپدید معنی اکوسیستم اخلال."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب