سام کوک ستون: یادداشتی به کلاس 2020 از کلاس 1970

که حافظه حباب تا زمانی که من فکر کردن در مورد امروز سالمندان دبیرستان که در هفته های پایانی سال آخر خود را کرد

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399

که حافظه حباب تا زمانی که من فکر کردن در مورد امروز سالمندان دبیرستان که در هفته های پایانی سال آخر خود را کردم دمیده COVID-19. ما باید کمی در مشترک: آخر هفته خود را در سال آخر و هفته های پایانی سال آخر من در 50 سال پیش شد هر دو ربوده شده توسط عوامل خارج از کنترل ما.

بیشتر در کوه های بعد. در حال حاضر سالمندان — و من فکر کردن به خصوص سالمندان دبیرستان — این است که در مورد شما.

اول متاسفم. این عادلانه نیست. شما سزاوار نیست این. این درست نیست که شما نمی توانید به صرف این آخر هفته که سالمندان خود را با دوستان و معلمان و مربیان است. این درست نیست که شما به پایان کلاس های خود را چسب به یک لپ تاپ یا این که شما نمی توانید به مارس پایین راهرو گوش دادن به گونه های "پمپ و شرایط." این عادلانه نیست که شما نمی توانید بگویید حداقل یک یا دو معلم, چهره به چهره, چه مقدار از آنها به معنای به شما. (شما بودند برای رفتن به انجام این کار نیست شما؟)

شما نمی توانید به آواز خواندن خود آهنگ برای آخرین بار و یا راه رفتن در سراسر یک مرحله ای خود را برای دریافت دیپلم یا تلنگر خود را كه همه با هم در پایان این مراسم است. شما تنها یک ارشد یک بار این خواهد بود شانس خود را برای جشن این لحظه را با دوستان خود.

من متاسفم در مورد همه که.

شما هرگز می دانم که هر کس در کلاس فارغ التحصیل خوبی که غیر ممکن است — اما از طریق سرنوشت یا تصادفی شانس شما بوده ام به ارمغان آورد با هم به سفر این آخرین مدرسی مایل با هم. این افراد خود را peeps. کلاس 2020 — آن را به یک حلقه زیبا به آن.

هیچ کس نمی تواند دور خوب بار — اتوبوس سواری, رقص, تمرینات, این بازی بزرگ. شما انجام خواهد داد همه که با شما هر کجا که شما انتخاب می کنید برای رفتن در زندگی است.

در اینجا یکی از چیزهایی که شما می دانید بهتر از تقریبا هر نوع دیگر قبلی فارغ التحصیلان می دانستند: شما می دانید که در یک راه بسیار واقعی که زندگی همیشه عادلانه است. برخی از ما تا به حال صبر کنید سال برای یادگیری آن است. اما شما آن را می دانم در حال حاضر در یک ملموس و احشایی راه است.

تا زمانی که زندگی می اندازد دیگر unfairnesses در شما — به عنوان آن را — شما شده اند پولادین توسط coronavirus از سال 2020 است. شما می دانید که شما می توانید انجام دهید سخت همه چیز. هنگامی که شما در حال برخورد اجتناب ناپذیر عقب نشینی در سال های پیش رو شما خواهد شد فکر می کنم "خوب این است که به عنوان بد به عنوان coronavirus." شما انجام خواهد داد حافظه این زمان راه خود را بزرگ پدربزرگ و مادربزرگ انجام شده حافظه از رکود بزرگ.

آه. رشته کوه های راکی کلرادو? که در آن سه رفقا و من سر در بهار 1970 زمانی که دانشگاه کانزاس به ما اجازه انتخاب کردن از امتحانات نهایی. ما به سرقت برده سریع چند روز با هم از آنجا که هیچ یک از ما برآرد.

این یک هرج و مرج در آمریکا — جنگ ویتنام تظاهرات نژادی ناآرامی جنبش حقوق زنان. دانشگاه ما رفت و تحت یک حکومت نظامی که اتحادیه دانشجویی سوخته بود که بهار. و برخی از ما — مردان از پیش نویس سن — نگران احتمال مرگ در جایی در خاک های خارجی پس از فارغ التحصیلی.

مراقب باشید با هر یک از دیگر به عنوان به شما می گویند شما خوب byes. ایمن ماندن. به برخی از داستان است. خنده. یا گریه. و یا هر دو.

سپس تلنگر خیالی خود را كه و خارج وجود دارد برای نجات جهان. ما در حال رفتن به نیاز شما.

سام کوک یک نویسنده مستقل برای اخبار تریبون. او را در رسیدن به cooksam48@gmail.com و یا پیدا کردن خود را در Facebook صفحه در facebook.com/sam.cook.5249.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن