بوکسور Lovlina Borgohain مشتاق بهتر

یکی از شناخته شده ترین چهره 627 نفر از Bara Mukhia روستا در Golaghat منطقه آسام Lovlina Borgohain است و در عین

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399

یکی از شناخته شده ترین چهره 627 نفر از Bara Mukhia روستا در Golaghat منطقه آسام Lovlina Borgohain است و در عین حال راضی به دستاوردهای او. دو بار قهرمانی جهان مدال برنز بوکسور به دنبال بیشتر اکسل در ورزش است.

طبعا این 22 سال است که در امن یک سهمیه المپیک جایی در 69kg است نا امید به دست در ملی کمپ.

"پیش از آن یک مشکل وجود داشت (آموزش در خانه) با توجه به کمبود تجهیزات است.

"از آنجا که من بخشی از تاپ من خواسته برای تجهیزات و یه مشت کیسه و قدرت و تجهیزات تهویه مطبوع. از آن بهره مند است من. با این حال من از دست رفته را در این اردوگاه به عنوان من نمی توانم مناسب آموزش در خانه" Lovlina گفت هندو.

به یاد ماندنی

با این وجود Lovlina — که از صمیم قلب به کمک روستاییان همکار با توزیع مواد غذایی بسته در اوایل فاز مستند — صرف برخی از زمان به یاد ماندنی در حالی که در خانه است.

"برخی از زمان بازگشت ما وضعیت مالی خوب نبود. ما استفاده می شود به تعجب آنچه که ما می خوریم بعدی. بنابراین من می دانم که وضعیت مردم در منطقه ما بسیار خوب است. افرادی وجود دارند که نمی تواند به خوردن اگر آنها کار نمی کند. چند هفته به عقب وضعیت واقعا بد بود. من هر چه من می تواند به مردم کمک کند.

"صرف زمان زیادی را با خانواده و آرامش بخش است. من هم زمان برای تماشای ویدئوها از برخی از دعوا و چند چیز یاد بگیرند.

"من می توانید آن را تنها زمانی که من به عقب بر گردیم در حلقه" گفت: Lovlina است که در کشاکش برای این سال را به آرجونا جایزه.

به تعویق افتادن بازی های المپیک شده است خوش آمدید ثبت نام برای Lovlina که همچنین یک مسابقات قهرمانی آسیا مدال برنز.

"من باید زمان بیشتری را به سنگ تیز کردن مهارت های من. من ممکن است برخی از مدال اما من راضی نیستم من عملکرد. من در نهایت با یک مدال برنز. من می خواهم به کار بر روی بازی و آن را بهتر است.

"برای من مهم ترین چیز این است که جنبه های روانی — نحوه رسیدگی به موقعیت های مختلف. ما بیشتر وقت خود را صرف مبارزه بیشتر اعتماد به نفس ما تبدیل شده است.

"برای مثال مخالفان می توانید با استفاده از روش های مشابه متفاوت است. یکی می توانید شکل و خارج چگونه به مقابله با هر دو تنها در حلقه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن