جلسه توجیهی روزانه: بسیاری از مقصد مورد نظر برای آگهی اتحادیه وزیر پرش قرنطینه

نوشته شده توسط للا پراساد G | دهلی نو | به روز شده: مه 26, 2020 9:25:26 am نگاهی به اخبار امروز 26

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
نوشته شده توسط للا پراساد G | دهلی نو | به روز شده: مه 26, 2020 9:25:26 am
india lockdown, india lockdown 4.0, india flights resumption, shramik trains, indian railways, coronavirus india, covid treatment, satyajit ray, p chidambaram نگاهی به اخبار امروز 26 مه سال 2020 است.

خوانندگان عزیز

در روز 1 پرواز داخلی از سرگیری عملیات, 532 پرواز crisscrossed هند آسمان. که یک سوم از حدود 2,700 پروازهای داخلی که در عمل در یک روز عادی قبل از این مستند. که در آن همه پرواز ، اطلاعات از منابع آژانس مسافرتی آنلاین نشان داد که تقاضا برای غیر مسیرهای مترو به طور قابل توجهی بالاتر از مترو با دهلی نو-پتنا شاهد بالاترین تعداد رزرو بین 25 مه و مه 31.

خواندن اضافی: پیدا کردن چگونه متحده به کار گرفته پروازهای داخلی در روز 1.

به عنوان تنش همچنان به بجوش و خروش آمدن در امتداد خط کنترل واقعی در لاداخ به ارتش هند افزایش یافته است و حضور آن در Uttarakhand , گزارش زیر از نیروهای نظامی ساخت در منطقه در سمت خود را از لاک. ارتش نیز مستقر خدمه بیشتر به کار پهپادهای برای افزایش نظارت از این منطقه است.

مدارس هستند به احتمال زیاد برای دیدن برخی از دانش آموزان قدیمی تر — کلاس 9, 10, 11 و 12 — بازگشت به کلاس های درس در یک تلوتلو خوران. اما چرا آنها ؟ به دلیل آن است که آسان تر به آنها را به دنبال اجتماعی فاصله هنجارها و صورت-پوشش قوانین. در اینجا چیزی است که شما به احتمال زیاد تغییر:

👉 هر کلاس خواهد بود تقسیم به دسته ای از 15-20 دانش آموزان است.
👉 در ابتدا محیط های اغذیه فروشی مدرسه نمی خواهد تابع.
👉 صبح مجمع نیز ممنوع برای چند ماه اول.

وجود دارد خواهد بود یک بازی دوره? 🤷

یک الگو شده است و در حال ظهور در تقریبا تمام فتنه موارد سیلی توسط دولت در جریان تظاهرات در برابر تابعیت متمم قانون (CAA) و پیشنهاد ملی ثبت نام از شهروندان است. دادگاه شنیدن وثیقه درخواست متهم نمی همگانی آنها را به عنوان "موارد اضطراری".

اتحادیه وزیر DV Sadananda Gowda قلم اجباری 7-بعد نهادی قرنطینه در کارناتاکا برای تمام آگهی از 6 کانون متحده ادعا او معافیت از قرنطینه به عنوان داروسازی وزارت, بخشی از خدمات ضروری است. به عنوان بحث شروع به منفجر کردن این کارناتاکا دولت بی درنگ خود را اصلاح قوانین قرنطینه.

پس از 78 سال هندو مرد حاضر به انجام مراسم تشییع جنازه اوبرخی از جوانان مسلمان از محلی سازمان در اکولا روشن خود را pyre. مرد از حمله قلبی درگذشت در حالی که همسر خود را تحت درمان Covid-19. این سازمان تا کنون انجام شده 60 مجالس ترحیم که 21 کشته به دلیل Covid-19.

هند رصدخانه باز-منبع پایگاه داده است تا با یک GIS-فعال داشبورد که شامل یک نقشه هند, بازتاب جنبش مهاجران در زمان واقعی خود را در سفرهای طولانی و اغلب در پا همراه با امکانات و امداد سازمان خود را در مسیر.

Balbir سینگ ارشد بود نه نام خانواده بود اما او هند را تزئین ورزشکار تا به حال برنده سه مدال طلا المپیک در سال 1948 سال 1952 و 1956. او در گذشت در محلی دوشنبه پس از یک اقامت طولانی در بیمارستان است. او 96. از آزادی جنگنده Balbir تا به حال یک مشکل شروع به هاکی.

🔊 امروز قسمت از سه چیز پادکستما نگاه کنید چرا گجرات دولت مورد انتقاد قرار گرفته است برای دست زدن به آن از COVID-19 همه گیر و چگونه Surat برخورد با خروج از کارگران است.

📬 شما می توانید در حال حاضر مشترک شدن در تمام هند اکسپرس خبرنامه اینجا: indianexpress.com/newsletters

تا فردا

للا پراساد G

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب