یکی دیگر از BJP رهبر بازده به کنگره پیش از MP bypolls

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 2:55:03 pm Shukla دوم رهبر

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 2:55:03 pm
Shukla دوم رهبر به بازگشت به کنگره از بی جی پی در سال های اخیر. (توییتر/INCMP)

BJP رهبر و وزیر سابق Balendu Shukla بود که نزدیک به Madhavrao Scindia بازگشت به کنگره بریزید جمعه – توسعه و حزب مخالف مدعی شد یک شکست به BJP به عنوان به خوبی به عنوان Jyotiraditya Scindia.

در 70s Shukla یک رهبر از گوالیور یک وزیر نزدیک به 13 سال از زمانی که آرجون سینگ Motilal Ibrahim و Digvijaya سینگ شد وزرای ارشد. Shukla ملحق شده بودند BJP چند سال پیش.

او در زمان کنگره عضویت در PCC رئیس جمهور سابق سانتی متر کمال نات خانه. Nath پیشنهاد کرد که Shukla ترک کرده بود کنگره به دلیل تفاوت با Jyotiraditya Scindia و تصمیم به بازگشت به این دلیل که علت فرار خود را–Scindia – دیگر وجود دارد.

وجود دارد گمانه زنی است که کنگره می تواند زمینه Shukla به عنوان و هنگامی که انتخابات به 24 کرسی ها را اعلام کرد. Shukla همیشه رقابت از صندلی در داخل و اطراف گوالیور.

Shukla دوم رهبر به بازگشت به کنگره از بی جی پی در سال های اخیر. در حالی که پیوستن به کنگره دوباره سابق Lok سبها عضو از اوجائین Premchand Guddu ذکر Scindia به عنوان دلیل.

طرفدار Scindia از گوالیور ادعا کرد که Shukla یک نیروی صرف شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن