دولت لیست چالش ها در شروع پرواز از بمبئی فرودگاه های دیگر

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 3:21:51 am دولت بیشتر خواسته MI

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 3:21:51 am
coronavirus, maharashtra lockdown, Mumbai International Airport Limited, mial, maharashtra air service resumption, maharashtra air travel resume, udhhav thakeray, sharad pawar, indian express news دولت بیشتر خواسته MIAL "برای برنامه ریزی عملیات روزانه در جزئیات و ارائه اطلاعات به دولت در نقاط بالا ساخت درخواست های خاص. (بازنمودی عکس)

این ماهاراشترا دولت گفت بمبئی فرودگاه بین المللی محدود (MIAL) که مدیریت CSMIA که در زیر موجود مستند رفت و آمد مسافران به و از فرودگاه و عدم در دسترس بودن حمل و نقل عمومی در بمبئی و پونا و دیگر شرکت های شهرداری تا 31 می خواهد به شمار چالش های دشوار در از سرگیری پرواز داخلی ،

دولت گفته است که این است که هنوز روشن نیست که آیا MIAL کار کرده نیاز کارکنان از جمله زمین کارکنان فنی و غیر فنی خود را در دسترس بودن شرایط سلامت/چک آپ برای سطح تناسب اندام خود را برای از سرگیری کار در فرودگاه رفت و آمد روزانه و غیره. "این نیز روشن نیست که از آن بخشی از شهرستانها آنها را از رفت و آمد و اینکه آیا سقوط آن را در منطقه مهار کرده اند که کل جنبش محدودیت" دولت گفت: در یک e-mail به MIAL.

آن را بیشتر خواسته MIAL "برای برنامه ریزی عملیات روزانه در جزئیات و ارائه اطلاعات به دولت در نقاط بالا ساخت درخواست های خاص و ... در حالی که درخواست لطفا به یاد داشته باشید که مقامات محلی و منابع بسیار تیره و تار با توجه به موجود Covid-19 وضعیت. دولت را به شما ارائه تمام کمک های ممکن برای صاف شروع این عملیات در یک مرحله به مرحله شیوه" به آن اضافه شده است.

دولت اعلام کرده که تا MIAL برنامه و خوب-آهنگ فرودگاه عملیات آن باید شروع حداقل ممکن پروازهای داخلی از ماهاراشترا از 25 مه که صرفا لازم مانند بین المللی انتقال مسافران از این شهرستانها, اورژانس های پزشکی, دانش آموزان و موارد دلسوز در زمینه های تنها.

وزیر Uddhav Thackeray و NCP رئیس Sharad Pawar برگزار شد جلسه بررسی در روز شنبه برای بحث در مورد COVID-19 وضعیت در ماهاراشترا. دولت است به احتمال زیاد به درخواست اتحادیه های دولت برای شروع چند قطار محلی خدمات برای حمل و نقل از سلامت کارگران برای مقابله با کمبود پرسنل در بیمارستان بمبئی. در این جلسه همچنین توسط NCP وزیر جیانت Patil شیو سنا MP سانجی Raut, رئیس, منشی, Ajoy مهتا و دیگر مقامات ارشد.

منابع گفت: دولت نیز تقاضا بیشتر Shramik قطار ویژه برای حمل و نقل کارگران مهاجر به کشورهای خود را. این مسئله گرفته خواهد شد تا با این مرکز دوباره این منبع اضافه شده است.

در ضمن Thackeray تعامل با مقامات بهداشت و کارکنان از BMC. Thackeray گفت: به طور کامل مجهز به اتاق کنترل است که برای مدیریت مناسب از خدمات پزشکی و امکانات. در موسمی وجود خواهد بيماران مبتلا به موسمی مربوط به بیماری هایی مانند تب دانگ و لپتوسپيروز و ممکن است آنها باید بلافاصله درمان شود. بدن مدنی باید برای آن آماده شود او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن