پروازهای داخلی رزومه فردا: ایالات موضوع دستورالعمل خود برای مسافران

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 24, 2020 9:06:49 pm هوایی هند پرواز در آشیانه در بمبئ

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 24, 2020 9:06:49 pm
domestic flights, international flights, international flights starting, international flights resuming, domestic flights resuming, India lockdown, coronavirus lockdown, India news, Indian Express هوایی هند پرواز در آشیانه در بمبئی. داخلی پروازهای مسافری به سر از دوشنبه

با داخلی پروازهای مسافری به سر از دوشنبه پس از یک وقفه دو ماه به علت سراسر کشور Covid-19 مستند سردرگمی غالب در روز یکشنبه به کشورهای مختلف تحمیل شده خود را مجموعه ای از شرایط بازگشایی فرودگاه.

با وجود اینکه آوازی در برابر از سرگیری پروازهای داخلی, Maharashtra کمی گلوله و اجازه بمبئی فرودگاه برای رسیدگی به 50 پروازهای داخلی در هر روز.

"دولت موافقت کرده است که اجازه می دهد تا 25 آف را و 25 فرود روزمره برای پروازهای داخلی از بمبئی. این تعداد خواهد شد به تدریج افزایش یافته است. دولت به موضوع اطلاعات و دستورالعمل ها در این زمینه به زودی" آنی به نقل از ماهاراشترا وزیر نواب ملک عنوان کرد و گفت.

پیش از آن در روز ماهاراشترا صفحه اصلی وزیر آنیل Deshmukh توییتی که آن را "بسیار بد توصیه" به بازگشایی فرودگاه در مناطق قرمز. وزیر Uddhav Thackeray گفت: به او گفته بود به اتحادیه حمل و نقل هوایی عمران وزیر Hardeep سینگ پوری و درخواست او را به برخی از زمان برای آماده سازی قبل از از سرگیری داخلی مسافرت هوایی.

"تا زمان MIAL (بمبئی فرودگاه بین المللی محدود) و برنامه های خوب-آهنگ فرودگاه عملیاتهوانوردی وزارت باید شروع حداقل ممکن پروازهای داخلی از ماهاراشترا از 25 ماه مه که صرفا اورژانس در طبیعت مانند بین المللی برای انتقال مسافران اورژانسهای پزشکی, دانش آموزان و موارد دلسوز در زمینه" Thackeray گفته بود.

انعکاس احساسات مشابه, West Bengal وزیر Mamata بانرجی گفت که او می خواهیم این مرکز برای به تعویق انداختن از سرگیری پرواز داخلی خدمات در کلکته بود که به تازگی جرمن وینگز Amphan و Bagdogra فرودگاه با چند روز. "کلکته و Bagdogra فرودگاه به عمل نمی هر پروازهای داخلی ممکن است بین 25-27; هر دو رسیدگی خواهد شد 20 پرواز در هر روز از 28 مه" PTI به نقل از یک مقام رسمی عنوان کرد و گفت.

پس از مرکز اعلام کرد از سرگیری خدمات بسیاری متحده ابراز کرده رزرو. کارناتاکا تامیل نادو کرالا, Bihar, Punjab آسام و آندرا پرادش خود را اعلام کرده اند مربوطه قرنطینه اقدامات برای مسافران پس از رسیدن در فرودگاه.

به عنوان پرواز رزومه در اینجا قوانین و برنامه های تعیین شده توسط دولت:

اوتار پرادش

در اوتار پرادش مسافران به دولت خواهد بود در زیر صفحه اصلی قرنطینه برای 14 روز مگر اینکه آنها اقامت برای کمتر از یک هفته و یا اگر آنها روشن coronavirus آزمون های قبلی. آنها می توانند خود را آزمایش این ویروس در ششمین روز از ورود خود را و پایان خود را قرنطینه اگر نتایج بیرون آمده و منفی توافق هسته ای به نقل از مدیر, منشی, پزشکی و سلامت, Amit موهان پراساد عنوان کرد و گفت.

خارجی ها در بازديد از کمتر از یک هفته به دولت نیاز به قرنطینه اگر آنها ارائه اطلاعات خود را از سفر بازگشت. همه مسافران به بالا را مجبور به ثبت نام خود در http://reg.upcovid.in و ارائه اطلاعات خود و اعضای خانواده رفت و آمد با آنها. یک پیام نمایش داده خواهد شد بر روی تلفن های خود را پس از این و CISF پرسنل به آنها اجازه ترک فرودگاه تنها پس از چک کردن آن.

کارناتاکا

در کارناتاکا هر کسی که از کشورهای که در آن وجود دارد "شيوع" از Covid-19 نگه داشته شود در نهادی قرنطینه به مدت هفت روز و اگر آزمایش Covid-منفی مسافر را مجبور به صرف هفت روز آینده در صفحه اصلی قرنطینه.

کارناتاکا طبقه بندی Maharashtra, Gujarat, دهلی نو, Tamil Nadu, Rajasthan و Madhya Pradesh به عنوان "شيوع" متحده است. مسافران آینده از طریق باقی مانده متحده در این کشور را مجبور به انجام 14 روز از خانه شده است.

اما در موارد خاص که در آن تجار و بازرگانان هستند که برای کار فوری نمی خواهد نیاز به انجام هر قرنطینه اگر آنها را به نتایج آزمون هستند که بیش از دو روز است.

هیماچال پرادش

در هیماچال پرادش Dharamshala دولت گفت: افراد تنها با یک آدرس معتبر اثبات دولت باید رزرو بلیط به شهر و بروشور را برای به دست آوردن یک منطقه ورود منتقل می کند. Dharamshala خواهد شد که دو پرواز از دهلی نو و یکی از Chandigarh روزانه.

دریافتی فرد را برای به دست آوردن یک ورودی عبور از نگرانی دولت های منطقه است که باید نشان داده شود و در د-شبانه روزی پرواز در Gaggal فرودگاه Dharamshala.

"HP ساکنان آینده از منطقه قرمز مناطق و کسانی که با ILI علائم باید قرار داده در نهادی شده است. و افراد غیر مقیم از HP/گردشگری نباید اجازه ورود به این منطقه و آنها باید بلافاصله قرار داده می شود در نهادی قرنطینه قبل از ارسال آنها را در هزینه های خود" DC زمین Rakesh Prajapati گفت.

آندرا پرادش

مسافران آینده به آندرا پرادش قرار داده می شود در زیر صفحه اصلی قرنطینه. اما هنگامی که خود را در نتایج تست برای Covid-19 آمده منفی آنها را رها از قرنطینه. ویجیاوادا و Vizag فرودگاه به عمل نمی هر پروازهای داخلی در روز دوشنبه. خدمات در این فرودگاه آغاز خواهد شد از شنبه.

جامو و کشمیر

در جامو و کشمیر تمام تماس های ورودی مسافران را مجبور به انجام "اداری قرنطینه" برای دو هفته. سی و کیوسک های راه اندازی شده اند در سرینگر فرودگاه برای مجموعه ای از نمونه.

کرالا

در کرالا همه آگهی خواهد شد قرار داده و به 14 روز' خانه قرنطینه. دولت ساخته شده یک استثنا برای کسانی که برای اهداف کسب و کار و یا برای یک مدت کوتاه.

پنجاب

در پنجاب تمام تماس های ورودی مسافران قرار داده خواهد شد در صفحه اصلی قرنطینه برای 14 روز.

بیهار

بیهار دولت گفت: مسافران قرار داده خواهد شد بر روی "پرداخت قرنطینه" برای 14 روز.

چتیسگر

این Chhattisgarh دولت گفت: کسانی که هیچ علائم می تواند قرار داده شده در 14 روز قرنطینه در دولت مراکز و خانه و یا پرداخت تسهیلات. مسافران را مجبور به ارسال درخواست کتبی و تعهد آنها به شدت به دنبال انزوا و هنجارها.

"چمدان خواهد بود sanitised در فرودگاه و تنها وسایل نقلیه را انتخاب کنید که اطلاعات بیشتر با بخش حمل و نقل خواهد بود و مجاز به انتخاب کنید و رها کردن مسافران" مدیریت کل اداره, منشی,,,,, Dr Kamalpreet سینگ گفت.

آسام

آسام خواهد شد قرار دادن آگهی در 14 روز در قرنطینه. مسافران توزیع خواهد شد به همان اندازه در خانه قرنطینه و دولت شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب