پایه فن رفته Infinite ستاره رسید اما آماده برای گزینه های: 'برنامه ممنوع است نه استعداد'

نوشته شده توسط Surbhi Gupta | دهلی نو | انتشار: 1 جولای سال 2020 4:37:15 am هیچ چیز می آید قبل از ا

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399
نوشته شده توسط Surbhi Gupta | دهلی نو | انتشار: 1 جولای سال 2020 4:37:15 am
هیچ چیز می آید قبل از اینکه ملت: Adnaan شیخ, Mujeeb خان.

دستور ممنوعیت 59 برنامه های چینی از جمله Infinite آمد به عنوان یک شگفتی به Mujeeb خان یک نوازنده با یک پس از تقریبا دو میلیون نفر — از زادگاه Rudrapur در Uttarakhand به مترو شهرهای دهلی نو و بمبئی.

او از دولت او می گوید: به عنوان حرکت است که در ارتباط با مناقشه با چین و "هیچ چیز می آید قبل از اینکه ملت". پس در شب دوشنبه به زودی پس از دولت اعلام او رفت زندگی Infinite و خواست طرفداران خود را برای شروع به دنبال او در Instagram به جای.

در 6 بعد از ظهر روز سه شنبه Infinite رفت غیر فعال در هند. آن را دیگر نمی توان از گوگل و اپل فروشگاه یا.

علاقه ایجاد پوشش نسخه از آمار آهنگ ها, خان, 24 پیوست پلت فرم در سال 2018 است. او دریافت نمی کند پاسخ بسیار, در ابتدا, اما پس از آن یک ویدئو او نوشته شده را با کودک نو پا خود را خواهرزاده کردم بیش از یک میلیون بازدید. این chacha-bhatiji اواز یا موسیقی دو نفری بودند که به زودی یک ضربه جفت قرار دادن ویدئوها با هشتگ #chachukiamyra که در آن خان لب همگام سازی به آهنگ ها به عنوان Amyra خندید همراه است.

در تابستان گذشته خان دعوت شد توسط Infinite برای حضور سازندگان آزمایشگاه در بمبئی. "من شگفت زده برای پیدا کردن که بسیاری از سازندگان برتر می دانستند من. طرفداران نگه داشته و در حال نزدیک شدن به عکس و حتی زمانی که من رومینگ در شهرستان," او می گوید. The Infinite شهرت کمک کرده Khan موسیقی را نشان می دهد و مباحث برگشت به صفحه اصلی به غیر از نام تجاری استفاده میشوند.

Infinite ساخته شده ستاره از جمله بسیاری از جوانان در شهرهای کوچک و شهرستانها و حتی روستاها در سراسر هند است. یکی از محبوب ترین Riyaz Aly همه از 16 تا تقریبا 43 میلیون پیروان در این پلت فرم. نقطه از جیگن یک شهر در غرب بنگال در هند-بوتان مرز او در حال حاضر مستقر در بمبئی است یک نماد مد و شناخته شده است برای حرکت رقص و موسیقی فیلم.

یکی دیگر از Infinite ستاره Kishore Bargal 30 و پنبه و ذرت کشاورز از اورنگبد را Pokhari ایجاد کرد. او بر روی پلت فرم بیش از دو سال پیش و ارسال فیلم های, کشاورزی, راهنمایی, و همچنین به مراتی و بالیوود آهنگ ها و لب همگام سازی فیلم دیالوگ.

در حالی که Bargal می گوید او می تواند حرکت را به یک پلت فرم جدید او نگرانی های آن زمان را برای او به ساخت یک شبیه زیر است. "به دنبال دوست دارد که من ویدئوها رو به من شادی مثل هیچ چیز دیگری," او می گوید.

Pratik گور اجرا می شود که استعداد مدیریت شرکت Celebistaan می گوید: وجود بیش از 25 ، 000 سازندگان با بیش از یک میلیون دنبالکننده در Infinite. گور کشف شده و مرتب و بسیاری از نام های برتر — از جمله گروهی Nisha Guragain, Faisu, Aashika Bhatia و جنت Zubair.

قابل توجه Infinite رسید در هند پس از ادغام با نرم افزار موسیقی.ly, گور, 22 می گوید: "این افزایش دید سازندگان 10 بار و به آنها اجازه داد به دنبال روند جهانی. جوانان برای یادگیری زبان های جدید موسیقی و رقص اشکال... هر یک از سازندگان برتر اتهامات در مورد Rs 2.5-3 لاخ هر تصویری را بدست آورده و در حدود 50 تومان lakh در ماه است."

وجود دارد صدها نفر از استعداد های سازمان مدیریت مانند خود را در سراسر کشور است. بالیوود و تلویزیون ستاره ها در میان افراد مشهور بر روی پلت فرم. سال گذشته زمانی که Infinite بود به طور خلاصه ممنوع پس از سفارش توسط مدرس دادگاه عالی صاحب ByteDance با نزدیک شدن به دولت برای اجرای تبلیغات و آگاهی رسانی بر روی آن.

این شرکت همچنین ایجاد EduTok که در آن کارشناسان در زمینه های مختلف مانند معلمان و مربیان ورزشگاه پزشکان نجاران مشترک راهنمایی.

علامت های تجاری بزرگ مانند پپسی, پوما, تمیز و روشن Flipkart و myntra نیست, در میان دیگران نیز اجرای کمپین های خود را در برنامه از طریق توییتر با ارتقاء تاثیر گذار در توسعه و صفحه نمایش تبلیغات. این نرخ آگهی بین Rs 5 لاخ-50 تومان lakh هستند مقرون به صرفه تر از YouTube و Instagram به خصوص با توجه Infinite بالا از طریق تعامل کاربر تولید محتوا و عمیق برسد به شهرها و مناطق روستایی است.

یکی از محبوب ترین سازندگان در Infinite, Adnaan شیخ می گوید: عشق خود را برای رقص بازیگری و مدل سازی یک خروجی بر روی پلت فرم. فارغ التحصیل از بمبئی رضوی کالج زندگی می کند که در Dharavi, شیخ بیش از 13 میلیون پیروان در برنامه. بیش از دو سال گذشته او به همکاری با بالیوود نام مانند Alia Bhatt, Ranveer Singh, Varun Dhawan, Shaan, در میان دیگران.

توضیح آنچه Infinite به معنای برای او, شیخ, 23 می گوید: "بسیاری از مردم مثل من که هیچ اتصالات در صنعت سرگرمی کردم یک پلت فرم به نمایش گذاشتن استعدادهای خود را."

شیخ اضافه می کند که او را به تمرکز بر روی Instagram و Facebook در حالی که انتظار برای یکی دیگر از خالق پسند نرم افزار. "هر ستاره روند و برنامه دارای تاریخ انقضاء. ما خدا را شکر به Infinite, بیایید ببینید که در آن آینده به ما طول می کشد."

گور می گوید آنها همچنین تماشای یک برنامه است که می شود به عنوان محبوب Infinite. در حالی که "وجود دارد بیش از یک صد مشابه هندی برنامه که بریدن در گذشته یک ماه" او می گوید: این زمان را به ارائه دسترس Infinite.

"وجود خواهد داشت یک قطعی از دست دادن کسب و کار. بیش از دو سال گذشته Infinite مرتب جوانان ساخته شده آنها اعتماد به نفس داد و سایشی جوانان یک پلت فرم... اگر کاربران پراکنده در سراسر این (جدید) برنامه های ما نمی قادر خواهد بود برای از نو خلق کردن که سحر و جادو دوباره."

اما گور باقی مانده است با اعتماد به نفس. به او تاکید, "Infinite ممنوع است نه استعداد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن