ایودیا رویداد: باید ها و نبایدها برای تلویزیون شامل هیچ 'بحث' احزاب

نوشته شده توسط Maulshree ست | لکنو | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 6:48:19 am یک کامپیوتری نمایش 3D از ر

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
نوشته شده توسط Maulshree ست | لکنو | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 6:48:19 am
Ayodhya, Ayodhya Ram temple, Ayodhya Ram temple bhoomi pujan, Ram temple bhoomi pujan Ayodhya, India news, Indian Express یک کامپیوتری نمایش 3D از رم معبد

این ایودیا دولت منطقه کارگردانی کرده است که کانال های خبری به دنبال پوشش bhoomi pujan از رم معبد هفته آینده باید به تعهد به دعوت هر "vivadit pakshakar (بحث حزب)" برای هر بحث است. تعهد نیز نیاز به آنها را برای اطمینان از هیچ نظر ساخته شده است در هر دین و جامعه و یا فرقه یا هر فرد خاص.

طبق فرمت ابداع شده توسط دولت های منطقه انجام می گوید: سر از رسانه های الکترونیکی خانه خواهد بود پاسخگو باشند در صورت هر گونه نظم و قانون وضعیت ناشی زیرا از یک کانال. "Kanoon vyavastha ko بنای rakha jayega tatha آگار kisi prakar se کوی garbari hogi به iski jimmedari meri vyaktigat roop se hogi (قانون و نظم حفظ شود و اگر وجود دارد هر چیزی نامطلوب پس از آن من خواهد بود مسئولیت شخصی) می گوید:" تعهد به امضا توسط روسای رسانه های خانه.

فرمت ارسال به اخبار کانال ها نیاز به مجوز گرفته شود تحت نه سر از جمله این که خصوصی فضای سرپوشیده شناخته شده برای یک برنامه و محل انتخاب شده برای این منظور است.

بخوانید | اعتماد به جای کپسول زمان با پیام در ایودیا رم در معبد بنیاد

بر طرف شود و بحث نشان می دهد که تعهد به دنبال یک تضمین می کنند که "iss karikaram mein kisi vivadit pakshakar ko nahi bulaya jayega (بدون بحث litigant خواهد بود دعوت شده برای این برنامه)". بدون نظر را می توان در هر "دارما sampradaya شلوار (دین و جامعه و یا فرقه)" یا "vyakti vishesh (هر فرد خاص)".

کانال های گفته شده برای اطمینان اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود وجود دارد هیچ جمعیت یا مخاطبان خود را ضبط به غیر از اعضا و ماسک های فرسوده توسط آن حضور می یابند.

زبان به بیان معاون اطلاعات Murli دهار سینگ گفت: "رسانه ها می خواهم که هیچ مشکل پوشش این رویداد تمام ترتیبات ساخته شده است. وجود دارد خواهد بود یک جداگانه مرکز رسانه ای و زنده برنامه تلویزیونی. به منظور حفظ نظم و قانون و با توجه به Covid اخبار کانال ها را مجبور به گرفتن اجازه قبلی و اطمینان وجود ندارد جمع آوری وجود دارد اظهارات بحث برانگیز و پروتکل مناسب نگهداری می شود."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب