Madhya Pradesh: تصویری از پلیس در حمله مرد می رود ویروسی در رسانه های اجتماعی دو پلیس به حالت تعلیق

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 5:04:21 pm این ویدئو به

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 5:04:21 pm
Rajasthan: Amid Nagaur outrage, similar case in Barmer این ویدئو به ضرب گلوله کشته شد در مارس 16, اما آن را ویروسی رفت در روز شنبه. پلیس مردان در ابتدا گرفته وظیفه و متصل به خطوط پلیس بودند اما در زیر قرار داده شده پس از تعلیق این ویدئو شروع به انجام دور در رسانه های اجتماعی. (بازنمودی تصویر)

هشت روز پس از 35 سال بود کوبید توسط پلیس برای ایجاد مزاحمت در خارج از یک بانک در Piplyanaranawar شهر در حدود 70 کیلومتر از چھندواڑا دو مردان پلیس متوقف شده و یک دپارتمان تحقیق آغاز و در برابر آنها پس از یک ویدئو کلیپ از حمله ویروسی رفت.

یک ادعا تصویری از این حادثه نشان داد سر پاسبان کریشنا Dongre بارها و بارها خرمن کوبی Waman Sareaam یک ماسون با یک پلاستیک عصا و لگد زدن به او را در سر و پاسبان Ashish Dhunde کمک به او.

این ویدئو به ضرب گلوله کشته شد در مارس 16, اما آن را ویروسی رفت در روز شنبه. پلیس مردان در ابتدا گرفته وظیفه و متصل به خطوط پلیس بودند اما در زیر قرار داده شده پس از تعلیق این ویدئو شروع به انجام دور در رسانه های اجتماعی.

چھندواڑا SP Vivek Agrawal گفت: هند اکسپرس که این حمله قابل توجیه نیست حتی اگر مرد می تواند در گسل برای اغلب ایجاد صحنه در inebriated دولت است.

Sub-بازرس Ritesh Tayde در-مسئول Piplyanaraynwar Chowki تحت Lodhikheda ایستگاه پلیس گفت: پلیس تا به حال ثبت نام نکرده هر صورت در مقابل میسون و کاهش یافته است او را به خانه پس از این حادثه مانند آنها حداقل چهار پنج بار.

Tayde گفت: میسون معاینه پزشکی نشان داد که هیچ آسیب و علائم. او ادعا کرد میسون که با مادرش زندگی می کند حتی نمی یاد داشته باشید این حادثه. او ادعا کرد میسون بود دو ساعت بعد در همان محل پس از حمله.

Tayde گفت: کارکنان بانک به نام پلیس به دلیل ماسون بود و گفته میشود ساخت حرکات زشت و پرتاب سوء استفاده. زمانی که پلیس او را برای معاینه پزشکی Tayde گفت: میسون فکر کردم او تا به حال نقض مستند محدودیت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب