Astro باب: جیوه صعود به عنوان ونوس حرکت و اینك تواین باید

زهره رو به کاهش است. در دو هفته شما می توانید آن بوسه خداحافظی از آسمان شب. با خوشحالی آن را نمی خواهد hamm ا

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399

زهره رو به کاهش است. در دو هفته شما می توانید آن بوسه خداحافظی از آسمان شب. با خوشحالی آن را نمی خواهد hamm از مشاهده آن را به عنوان در برخی از موارد است. نه ، درخشان ترین سیاره را ترک خواهد کرد با شکوفا در وداع رابطه با سیاره عطارد در روز شنبه, مارس 21. شما می توانید به تماشای زهره نزول پایین تر در شمال غربی آسمان با چیزی بیش از چشمان شما اگر من شما را تشویق به آوردن دوربین شکاری بنابراین شما می توانید آن را به یک مینیاتور هلال "ماه". در سهشنبه, مارس 17 آن را در مورد یک مشت و نیم بالا (14°) 40 دقیقه پس از غروب آفتاب اما تنها نیمی که یک هفته بعد. در ضمن عطارد ارتفاع صعود از 6° یکشنبه شب به حدود 10° در تاریخ 21.

Watch Venus tumble and Mercury’s fortunes rise. This panel shows the planets’ positions and the altitude of Venus on May 17, 21 and 24. The two planets are in conjunction just 1° apart on the 21st. (Stellarium)

سازمان دیده بان زهره جست و خیز کردن و عطارد و اقبال افزایش است. این پانل نشان می دهد که سیارات موقعیت و ارتفاع زهره در تاریخ 17 مه 21 و 24. این دو سیاره را در رابطه فقط 1° جدا در 21. (جرقه)

زهره است که تا کنون روشن تر با قدر حدود -4.3 اما عطارد روشن برای جیوه با یک مقدار -1 تر و روشن تر از هر ستاره ای در حال حاضر قابل مشاهده در آسمان شب از اواسط عرض های جغرافیایی شمالی. نگه داشتن در ذهن این است که به خاطر آن واقع شده مستقیما در گرگ و میش درخشش این سیاره نمی خواهد به نگاه روشن به عنوان آن را در غیر این صورت در یک آسمان تاریک. هلال ماه می پیوندد اواز یا موسیقی دو نفری به یک گروه سه نفره در آوریل 24. چه یک راه عالی برای به بیرون رفتن با یک انفجار!

دو سیاره? بله. پس از ونوس حرکت عطارد به دنبال خواهد داشت در اوایل ماه ژوئن است. سریع در حال حرکت عطارد می رسد بزرگترین ظاهری فاصله از خورشید در ژوئن 4 فقط یک روز پس از ونوس است در رابطه با همین سپس قطره از نظر حدود یک هفته بعد. هیچ کس دوست دارد از دست دادن سیارات اما در لذت متعادل عمل دو کوچک درونی سیارات به زودی جایگزین می شود مشتری و زحل دو تا از بزرگترین سیارات بیرونی.

The northern half of the summer Milky Way rises in the eastern sky around midnight in mid-May. Stay up late and watch it from a dark sky. The spring appearance of this starry sash will make you shiver in your shoes for wonder. The prominent, oval-shaped Cygnus Star Cloud is seen to the left of center. The Scutum Star Cloud rises in the trees at lower right. Details: 20mm lens at f/2.8, ISO 6400, 25 seconds. (Bob King for the News Tribune)

نیمه شمالی تابستان کهکشان راه شیری بالا می رود در آسمان شرق حدود نیمه شب در اواسط ماه مه. ماندن تا دیر وقت و تماشای آن را از آسمان تیره و تار. بهار ظاهر این پرستاره ارسی را به شما لرز در کفش خود را در برای تعجب. برجسته بیضی شکل ماکیان ستاره ابر است که دیده می شود در سمت چپ مرکز. این Scutum ستاره ابر افزایش می یابد در درختان در سمت راست و پایین. جزئیات: 20 میلی متر لنز در f/2.8 ISO 6400, 25 ثانیه است. (باب پادشاه برای اخبار تریبون)

که اواز یا موسیقی دو نفری در حال حاضر افزایش می یابد و حدود 1:30 صبح در جنوب شرقی آسمان است. زمان عطارد و زهره ترک آنها قابل مشاهده باشد حدود 12:30 صبح که هنوز هم دیر اما اگر شما بیمار آنها را افزایش زودتر و زودتر و قبل از اینکه شما می دانید آن را تبدیل به بخشی از شب تابستان-آسمان مبلمان. افزایش مشتری و زحل نیز سیگنال های ظاهر تابستان کهکشان راه شیری. شما می توانید یک طعم و مزه در حال حاضر (عکس بالا). ما به شما حفاری عمیق تر به این موضوع در آینده وبلاگ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب