بدن دانش آموز از وادودارا که در لهستان به خانه آورده

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 2:55:10 am Manav Patel, 25,

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 2:55:10 am
Covid-19 pandemic, Poland student, vadodara student dies, Gujarat news, indian express news Manav Patel, 25, به دنبال پست خود فارغ التحصیل در رشته مهندسی مکانیک از یک موسسه در لهستان کشته شده بود در مارس 9, با توجه به نارسایی حاد کلیه و آسیب.

بدن یک دانش آموز از وادودارا که تسلیم به بیماری های کلیوی در لهستان خواهد بود به خانه آورد در اوایل صبح روز دوشنبه در میان Covid-19 همه گیر و محدودیت های خارجی مسافرت هوایی.

بدن او در حال انتظار برای رسیدن سردار Vallabhbhai Patel فرودگاه بین المللی در یک پرواز باری در 2.30 صبح روز دوشنبه از جایی که خانواده اش خواهد بود اجازه عبور از طریق جاده تا وادودارا در آمبولانس به انجام نهایی مناسک در اینجا در این شهر است.

Manav Patel, 25, به دنبال پست خود فارغ التحصیل در رشته مهندسی مکانیک از یک موسسه در لهستان کشته شده بود در مارس 9, با توجه به نارسایی حاد کلیه و آسیب.

او تحت درمان در LTE O بیمارستان در لهستان که در آن او تا به حال تسلیم بیماری خود. او جان سالم به در با پدر و مادر و خواهر.

خانواده ساکن در Gotri منطقه از شهر بود و سپس از طریق یک وادودارا بر اساس مدافع با نزدیک شدن به منطقه دولت مرکزی و مقامات برای کمک به تسهیل فرایند آوردن بدن از لهستان. این موضوع بلافاصله گرفته شده توسط وزارت امور خارجی که تا به حال تماس سفارت لهستان و سرکنسول از ورشو برای اتصال روند.

"بدن وارد خواهد شد پس از نیمه شب اما پس از آن یک غیر Covid مورد ما به طور مستقیم درگیر است. این قضیه توسط دولت مرکزی و ادارات مربوط وزارت. ما خواهد بود با تضمین این که آنها رسیدن به وادودارا از فرودگاه" گفت: VMC کمیسر Nalin Upadhyay.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب