بیش از 8,80,000 کودکان می میرند با توجه به Covid مسائل مربوط در 12 ماه آینده; بیشترین مرگ و میر به احتمال زیاد در هند: یونیسف گزارش

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 3:24:00 pm به عنوان 2016 حدود 240 میلیون

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 3:24:00 pm
Covid-19 Children, Covid-19 UNICEF report, UNICEF Covid-19 children health, children education UNICEF covid-19, impact of covid-19, coronavirus impact به عنوان 2016 حدود 240 میلیون کودک در سراسر هشت جنوبی کشورهای آسیایی زندگی می کردند در چند بعدی فقر است.

ادامه COVID-19 همه گیر قرار داده شده است به زندگی میلیون ها نفر از کودکان در جنوب آسیا در خطر ابتلا به گفته های اخیر یونیسف گزارش. به نقل از یک مطالعه انجام شده توسط Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, این گزارش هشدار داده است که به عنوان بسیاری از 8,81,000 کودکان در سن پنج و می میرند بیش از دوازده ماه آینده. بخش عمده ای از این مرگ و میر به احتمال زیاد به رخ می دهد در هند و پاکستان این گزارش گفت:.

این گزارش با عنوان 'طرح میتوانست زندگی: چگونه COVID-19 تهدید آتی از 600 میلیون جنوب آسیایی, کودکان' — متحده است که کودکان در این کشورها هستند احتمال بیشتری برای تسلیم به تاسیس بیماری هایی مانند سرخک و ذات الریه به عنوان بهداشت عمومی سیستم های قرار داده شده در یک موقعیت مخاطره آمیز در میان این بهداشت جهانی بحران.

یونیسف در گزارش پیش بینی قابل توجهی افزایش تعداد کودکان زندگی در فقر مطلق به دلیل اجتماعی و اقتصادی پیامدهای COVID-19 و نشان می دهد که این بیماری همه گیر می تواند فشار اضافی 120 میلیون کودک زیر خط فقر طی شش ماه آینده.

به عنوان 2016 حدود 240 میلیون کودک در سراسر هشت جنوبی کشورهای آسیایی زندگی می کردند در چند بعدی فقر است. بیش از 155 میلیون دلار شد به اقامت در هند به تنهایی.

نظر | کودکان و همه گیر

"عوارض ناشی از این بیماری همه گیر از جمله مستند و دیگر اقدامات بوده است مضر برای کودکان در راه های متعددی گفت:" ژان گاف مدیر منطقه ای یونیسف در جنوب آسیا است. "اما در دراز مدت تاثیر بحران اقتصادی بر کودکان خواهد شد در مقیاس های مختلف در کامپیوتر است. بدون اقدام فوری در حال حاضر COVID-19 می تواند در از بین بردن امید و آینده یک نسل کامل."

تاثیر بیماری همه گیر در بهداشت و درمان

با دولت امکانات بهداشت و درمان متمرکز بر کاهش تاثیر این ویروس کشنده در بسیاری از کودکان فقیر و به حاشیه رانده جوامع دیگر گرفتن درمان آنها نیاز به برای بیماری های دیگر. این وضعیت بیشتر تشدید اعمال در سراسر کشور مستندات و پس از آن تعلیق حمل و نقل عمومی در این گزارش گفت:.

این گزارش با عنوان 'طرح میتوانست زندگی: چگونه COVID-19 تهدید آتی از 600 میلیون جنوب آسیایی, کودکان' — متحده است که کودکان در این کشورها هستند احتمال بیشتری برای تسلیم به ایجاد بیماری است. (AP)

تحقیقات توسط Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health نشان داد که انتقال از کارگران بهداشت و درمان تجهیزات و امکانات و همچنین اختلال سراسری دارویی و پزشکی زنجیره تامین ناشی از این بیماری همه گیر است تغییر تمرکز از ضروری مادری جدید متولد شده و کودک خدمات بهداشتی و درمانی.

با مادری و تازه متولد شده مراقبت از در نظر گرفتن یک حد مرگ بیش از 36000 مادران می میرند مطالعه گفت. اکثریت از مرگ دیده می شود در هند و پاکستان با توجه به تراکم جمعیت و فقیر بهداشت عمومی, مراقبت از سیستم است. بنگلادش و افغانستان نیز شاهد افزایش قابل توجهی در میزان مرگ و میر.

بدتر شدن خطر ناامنی غذایی

با توجه به از دست دادن شغل و کاهش درآمد خانواده های فقیر در حال پیدا کردن آن سخت تر از همیشه به ارائه وعده های غذایی مغذی برای کودکان و یونیسف گزارش می گوید. قیمت مواد غذایی افزایش و اختلال در حمل و نقل و بازارهای حاشیه رانده و فقیر جمعیت — به خصوص کسانی که در مناطق شهری — آیا در مواجهه با این تهدید در حال رشد از مواد غذایی نا امنی.

kolkata coronavirus news updates, kolkata city news, kolkata schools lockdown, kolkata schools exam notice coronavirus, kolkata city news یونیسف بیشتر جلب توجه به فشار قرار داده و در فرزندان کارگران مهاجر در هند که مجبور به بازگشت به خانه های خود.

قبل از شروع COVID-19 pandemic حدود 7.7 میلیون کودک زیر سن پنج نفر مبتلا به اتلاف شدید و بیش از 56 میلیون نفر شدند و کوتاه قد است. به عنوان بسیاری از 40 میلیون نفر از این کودکان در هند به تنهایی در این گزارش اعلام کرد.

بیش از 32,000 کودکان زندگی در دور افتاده جیب یک خطر حتی بیشتر. تعداد زیادی از کودکان که قبلا در تکیه دولت اجرا ناهار برنامه ها — مانند اواسط روز غذا طرح در هند — دیگر بهره گیری از این دولت طرح های. برای بسیاری از کودکان در جنوب آسیا این تنها وعده های غذایی دریافت کردند در یک روز, این گزارش اشاره کرد.

آموزش و پرورش بیش از 247 میلیون کودک در مدرسه آسیب دیده در هند

در این گزارش اعلام کرد که COVID-19 مستند در هند منفی نهفته آموزش و پرورش از بیش از 247 میلیون کودک در مدرسه ثبت نام در مدارس ابتدایی و متوسطه, مدارس جدا از 28 میلیون نفر قبل از حضور در مدرسه و کلاس درس در کشور بسیاری از Anganwadi مراکز.

این گزارش همچنین از ثبت یک افزایش مشخص در تعداد تماسهای دریافت شده توسط دولت اجرا فرزند حفاظت از خط تلفن. (عکس)

در این گزارش اشاره کرد مشخص شیفت به دیجیتال راه برای یادگیری است اما اشاره می کند که یک خودنمایی دیجیتال تقسیم نگهداری از کودکان آسیب پذیر و به حاشیه رانده خانواده ها از ادامه تحصیل خود در طول مستند.

علاوه بر این در کشورهایی مانند هند و نپال چند صد مدارس تعیین شد به عنوان قرنطینه اقامت برای بازگشت, خارج از کشور کارگران و دیگران. هنگامی که مدارس بازگشایی جوامع را به اطمینان حاصل شود که این فضا به اندازه کافی ضد عفونی این گزارش بخوانید.

یونیسف بیشتر جلب توجه به فشار قرار داده و در فرزندان کارگران مهاجر در هند که مجبور به بازگشت به خانه های خود در مناطق روستایی هند — بسیاری حتی در پا — پس از مستند در سراسر کشور اعمال شد.

"سفر را برای این کودکان دشوار بود به اندازه کافی" گفت: یونیسف هند نماینده یاسمین Haque. "و بسیاری از آنها همچنان به رنج می برند از سوء استفاده قطعیت انگ و تبعیض حتی بعد از رسیدن به خانه."

این گزارش همچنین از ثبت یک افزایش مشخص در تعداد تماسهای دریافت شده توسط دولت اجرا فرزند حفاظت خط تلفن — CHILDLINE راه اندازی شده توسط وزارت زنان و رشد کودک. "نزدیک به 10 ، 000 از این مداخله مواردی که مورد نیاز CHILDLINE کارکنان برای رسیدن به این کودکان نیاز به حمایت. از این 30 درصد مربوط به تشدید خشونت و سوء استفاده جنسی از کودکان, کودک, ازدواج و کار کودکان" در این گزارش است.

یونیسف از سوی دولت ها در سراسر جنوب آسیا به ادامه مداخلات برای ارائه صرفه جویی در زندگی واکسیناسیون در پاسخ به شیوع بیماری هایی مانند سرخک و وبا. همچنین خواست متحده برای محافظت از کودکان در برابر خشونت با نگه داشتن تلفن کمک به باز کردن و ارجاع شبکه های عملکرد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب