به عنوان موارد افزایش ویسکانسین سر از دریاچه ها عادلانه در برتر هنوز با اقدامات ایمنی در محل

اولین و مهمترین سر از دریاچه ها عادلانه مدیر دانیل Litchke گفت که در حالی که او می خواهد مردم را به آمدن و لذت

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399

اولین و مهمترین سر از دریاچه ها عادلانه مدیر دانیل Litchke گفت که در حالی که او می خواهد مردم را به آمدن و لذت بردن از نمایشگاه او خواسته است تا هر کسی که فکر می کند آنها ممکن است در معرض ویروس نه حضور.

"این زمانی است که وجود دارد مشکلات زمانی است که مردم نمی گرفتن مسئولیت" Litchke گفت. "اگر شما بیمار هستید و یا شما فکر می کنم شما ممکن است در معرض لطفا نمی آیند تا زمانی که شما مورد آزمایش قرار گرفته است."

ایالت ویسکانسین است که نزدیک به 1000 موارد گزارش شده در هر روز. روز شنبه وزارت امور خارجه مجموعه ای از جدید ترین آن بالا تمام وقت با 978 موارد جدید. در شهرستان داگلاس, 18 مورد جدید گزارش شده است که پس از یکشنبه, جولای 12.

شش روز نمایشگاه برنامه ریزی شده است برای اجرا از طریق پنج شنبه, جولای 26. سال گذشته در مورد از 2900 بزرگسالان و 800 کودکان و نوجوانان حضور داشتند. با دیگر نمایشگاه ها قرار می گیرد در این منطقه در تابستان امسال Litchke گفت: این سخت است برای پیش بینی اینکه آیا یا نه آنها می توانند انتظار کمتری مسئولین در این سال با توجه به همه گیر.

"این می تواند بسیاری از مردم به طوری که آنچه که ما در حال آماده سازی برای, بنابراین ما در حال غرق," او گفت:.

 Rides and food trucks are parked next to each other Friday morning, July 17, at the Head of the Lakes Fairgrounds in Superior. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

سواری و کامیون مواد غذایی در حال پارک شده در کنار به یکدیگر صبح روز جمعه 17 جولای در سر دریاچه Fairgrounds در برتر است. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

اقدامات احتیاطی

هر دو دولت و شهرستان ادارات بهداشت بودند مشورت در برنامه ریزی های این نمایشگاه است.

همه کسانی که شرکت در این نمایشگاه را متوسط گرفته شده در ورودی و هر کسی که با یک تب تبدیل خواهد شد دور.

این fairgrounds واقع در برج خیابان در نزدیکی Richard I. بونگ فرودگاه یادبود متشکل از 1 میلیون فوت مربع از زمین خواهد شد که بهینه سازی شده برای اجازه می دهد فیزیکی, فاصله, Litchke گفت.

فعالیت های خاصی است که Litchke امیدوار بودم به معرفی این سال مانند سنگ نوردی و یک نینجا دوره بود به اوراق آیا به عنوان سنتی چهره به چهره قضاوت. کارت یکنوع بازی شبیه لوتو خواهد بود تنها با استفاده از تنها. دست شویی ایستگاه های واقع خواهد شد در سراسر fairgrounds.

مسئولین را تشویق شود اما نیاز به پوشیدن یک چهره پوشش. ماسک صورت در دسترس خواهد بود برای فروش در این نمایشگاه است.

در روز سه شنبه, برتر شورای شهر رای خواهد داد در صورت نیاز, اما اگر گذشت که تنها به اعمال فضاهای عمومی و نمی خواهد به اثر را تا روز دوشنبه, جولای 27.

یک زن و شوهر از مردم خواهد شد ارسال شده در fairgrounds برای نظارت بر ظرفیت است. اگر کسانی که نظارت بر احساس فیزیکی فاصله دیگر نمی تواند حفظ شود کسانی که در دروازه متوقف خواهد شد اجازه می دهد پذیرش که Litchke گفت: او نمی پیش بینی نیاز به اتفاق می افتد.

"اما ما هنوز باید در صورت آماده وجود دارد هجوم زیادی از مردم که می خواهید به آمده است," او گفت:.

کارناوال شرکت است که از شمال میشیگان و نمی خواهد ارائه سواری قرار داده است که مردم در محصور و فضاهای تنگ. Litchke گفت: این شرکت با استفاده از مواد ضد عفونی کننده اسپری ماشین آلات مورد استفاده برای کمک به کشتن میکروب ها در کارناوال ،

هر یک از فروشندگان مواد غذایی مستقر در نمایشگاه باید خود را با استانداردهای ایمنی را دنبال کنید.

"اگر ما احساس نمی کند که ما می تواند ارائه یک محل امن برای مردم به ما نمی خواهد که آن را" Litchke گفت. "ما نمی توانست این کار را بدون رفتن را از طریق وزارت بهداشت روش. ما را از طریق مراحل و ساخته شده مطمئن شوید که ما می تواند این را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب