جمهوری خواهان lambaste اجرای قانون برای اجازه دادن به مینه سوتا کلمبوس مجسمه سقوط

مشترک کمیته مجلس سنا وزن حذف در آخرین جلسه در یک سری از بحث ها با هدف بررسی تاثیر ناآرامی های مدنی در مینیاپول

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

مشترک کمیته مجلس سنا وزن حذف در آخرین جلسه در یک سری از بحث ها با هدف بررسی تاثیر ناآرامی های مدنی در مینیاپولیس و سنت Paul پس از مرگ جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس.

بحث پژواک ملی گفت و گو در مورد نژادی سهام و اینکه آیا آثار تاریخی ارج نهادن به صاحبان برده و یا چهره های تاریخی با سابقه نژادپرستی باید همچنان ایستاده است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواهان به دنبال دفاع از بناهای تاریخی به عنوان بخشی از تاریخ این کشور است. مخالفان در ضمن باید گفت که این کشور نمی تواند به معنی بحث و گفتگو در حالی که آثار ایستاده و یا باقی می ماند بدون اضافی زمینه.

مأموران اجرای قانون که در پاسخ به پایین کشیدن مجسمه در 10 ژوئن گفت: آنها در ابتدا با ارسال یک قبیله ای رابط به صحبت با تظاهر کنندگان در مورد مراحل قانونی به درخواست مجسمه را برداشت. و آنها آماده کرده بود برای استقرار زره پوش سربازان اگر وضعیت موجه آن است.

اما معیوب جدول زمانی برای مجسمه را teardown منجر به پاسخ کند مینه سوتا دولت گشت سرهنگ مت لانگر گفت. لانگر گفت: سربازان دیدم رسانه های اجتماعی پست نشان داد که تظاهر کنندگان خواهد رسید بعد از آنها در آن روز و از آنها انتظار می رود این مجسمه را دیگر به جلو و پایین تر از آن انجام داد.

در مواجهه با کسانی که تسریع حوادث لانگر گفت: سربازان وزن ایمنی از تظاهرکنندگان و مأموران اجرای قانون قبل از پاسخ. او گفت: آنها اجتناب شود با استفاده از زور و یا عوامل شیمیایی از کودکان و معترضان حاضر شد و آنها را مصمم ساخت فوری بازداشت در صحنه می تواند محدود کردن تنش میان تظاهرکنندگان و سربازان.

"پیشنهاد من این نیست این بی عیب و نقص بود و یا یک پیروزی برای سازمان ما و یا برای ایالت مینه سوتا, اما در پایان, مجسمه پایین آمد به طور غیر قانونی به هیچ کس صدمه دیده بود, ما می دانیم که آن را انجام داد و ما باید مجسمه" لانگر گفت.

کلمبوس است که اغلب گفته می شود که "کشف" آمریکا سرکوب مردم بومی پس از ورود او به فروش می رسد و مردم بومی از جمله کودکان را به بردگی. مجسمه پایدار در مورد $154,000, دولت, مقامات گفت و هر کسی که گناهکار پس از بررسی و پیگرد قانونی می تواند 10 سال زندان و 10 ، 000 دلار خوب است.

سه درگیر در ژوئن 10 حادثه می تواند در صورت دستگیری زیر مجسمه را سرنگونی, لانگر گفت و در مورد اطلاعات در روز سه شنبه, جولای 7, تصویب شد از اداره جنایی دلهره به شهرستان رمزی دفتر دادستان. شهرستان وکیل خواهد بود که به اتهامات مطبوعاتی در این مورد.

جمهوری خواهان در پانل سوال لانگر و وزارت امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون در مورد پاسخ به این مجسمه را سرنگونی و گفت: بیشتر را برای شما انجام شده است برای جلوگیری از حذف آن است.

"مردم در منطقه تماشا چه در رفت و نا امید و خشمگین دیوانه و عصبانی به تماشای آنچه اتفاق افتاده است در ما غیرقانونی است که در روز" سن. جان Jasinski, R-فریبلت گفت. "وجود دارد () $153,000 آسیب در مقابل تمام اخبار کانال ها و بازداشت ساخته شد, که چیزی است که همه نا امید در مورد ... چرا چیزی اتفاق می افتد سریع تر است؟"

لانگر و هارینگتون در دفاع از دولت را پاسخ و اذعان کرد وضعیت نبود به کار گرفته شده کاملا.

"ما تصمیم به تشخیص خود و برای که ما می تواند متهم را از بسیاری از چیزهای مختلف" لانگر گفت. او اشاره کرد و در پاسخ به سناتور' پرسش های که هیچ کس تا به حال خواسته سربازان را به ایستادگی کردن.

Harrington قانونگذاران گفت که نه او و نه Walz دولت صادر شده هر سفارش برای سربازان را به ایستادگی کردن در برابر تظاهر کنندگان.

"که کاملا نشد" Harrington گفت. "آن را نمی آمد از من آن را نمی آمده از آنها. وجود دارد مطلقا هیچ نظم است."

لانگر و Harrington گفت: وزارت امنیت عمومی و دولتی خواهد گشت اجرا پیگیری و بررسی از اقدامات خود و با هدف آماده کردن بر اساس است که برای موقعیت های مشابه است که می تواند ظهور در آینده است.

دموکرات ها در این پنل گفت: "سنا باید از محل همان مقدار از زمان و اهمیت آن اختصاص داده شده به یک مجسمه به بررسی و پاسخ به Floyd به قتل به دست پلیس مینیاپولیس.

"بازگشت در روز یادبود کسی کشته شد. آن را از یک مجسمه که نبود تنفس. اجازه دهید که صرف زمان زیادی است که ما صرف امروز صحبت کردن در مورد آن حادثه و چرا این اتفاق افتاد و عواقب آن که منجر به این نتیجه غم انگیز," سناتور. Melisa Franzen, D-ادینا گفت. "ما باید به قانون هیچ یک سوال است که وجود دارد یک روند اما ما نیز باید به عقب برگردید و بحث در مورد ریشه این مشکل است."

جمهوری خواهان در این پنل گفت: اجازه سرنگونی بدون دخالت و یا دستگیری در صحنه می تواند الهام بخش دیگران برای غیرقانونی حذف مجسمه ها و بناهای تاریخی در جای دیگر.

"تحمل lawless رفتار موجب زایش بیشتر lawless, رفتار, و من فکر می کنم ما شده است شاهد که" از سوی دیگر ، دیوید Osmek R-تپه گفت. "این نمی تواند ادامه دهد."

دیگر ایران با نمایندگان مجلس گفت: این مجسمه باید تعمیر شود و قرار بر پایه آن در کنگره به عنوان دولت و کنگره منطقه ای معماری و برنامه ریزی (CAAP) هیئت مدیره مجموعه بررسی روند مصرف کردن مجسمه.

قانونگذاران انتظار می رود به بازگشت به پایتخت جمعه, جولای 13, ویژه جلسه قانونی. آنها می توانند تا پلیس پاسخگویی اقدامات و قوانین دیگر زیر فلوید مرگ و در نتیجه ناآرامی های مدنی که در آن زمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن