مینیاپولیس پاک کردن پس از تخریب

اما رهبران تظاهرات و اعتراضات علیه خشونت پلیس خواست فعالان به نگه داشتن عزم خود را سوزاندن. مرگ جورج فلوید در

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

اما رهبران تظاهرات و اعتراضات علیه خشونت پلیس خواست فعالان به نگه داشتن عزم خود را سوزاندن.

مرگ جورج فلوید در حالی که در مینیاپولیس بازداشت پلیس برانگیخته روز از تظاهرات و اعتراضات که به صورت سه شب تفویض به شورش است.

فیلم ضبط شده توسط شاهدان نشان می دهد یکی از چهار دستگیری مینیاپولیس افسران پلیس زانو در Floyd گردن. تمام چهار افسران اخراج شدند و افسر دیده زانو در Floyd گردن, Derek چوین با اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس.

در یک رالی در خیابان در روز یکشنبه Nekima لوی پوند وکیل و رئیس جمهور سابق مینیاپولیس فصل از NAACP گفت: چوین باید تحت تعقیب قرار, اما افزود که او شک و تردید است که اتفاق می افتد بدون تغییر در رهبری و نژادی نگرش است.

پوند اشاره کرد که تنها افسر پلیس در مینیاپولیس به عنوان جرم جنایی محکوم به قتل شد محمد نور یک مسلمان که به ضرب گلوله کشته و جاستین Ruszczyk Damond سفید ،

"ساخته شده است که تمام تفاوت" وزن اضافه شده است.

در ایستاده افروزی در شرق 38th خیابان و خیابان های شیکاگو در نزدیکی که در آن فلوید کشته شد, جامعه, سازمان خواست فعالان برای حفظ فشار سیاسی برای تغییر.

نقطه ای است عاری از خشونت و مداخله پلیس به عنوان افراد باقی مانده در آنجا جمع شده بودند گذشته 8 p. m. citywide مقررات منع رفت و آمد از دو شب گذشته.

Abdiraman Warsame 22 ساله که در محله که در آن فلوید کشته شد و گفت: او را تماشا مادرش یک مهاجر مقابله با تبعیض است. او اضافه کرد که او را باور نمی کند او می تواند پلیس تماس بگیرید اگر او نیاز به کمک — و او نیست.

"چگونه ما می رویم به اعتماد مردم که قرار است برای محافظت از ما ؟" او گفت:.

Yaafis احمد, 21 گفت: تصویری از فلوید که دوخته شده به زمین توسط یک افسر پلیس به زانو وحشت زده او را.

"او در دستبند; همه شما تا به حال انجام شده بود قرار داده و او را در یک ماشین پلیس," او گفت:.

هر دو مرد جوان گفت: آنها مطمئن نیستند که چه مدت آن را تا زمانی که پوست تیره مردم احساس امنیت در اطراف پلیس و یا آن چه را که اتفاق می افتد.

"من واقعا نمی دانم" Warsame گفت. "اما ما در حال رفتن به مبارزه."

او گفت: vigil سایت شده و رایگان از آتش سوزی و خشونت های چند روز گذشته در بخشی از آنجا که اعضای جامعه شده اند هوشیار در مورد نگه داشتن همه چیز مسالمت آمیز و مشکل است.

این نگرش به نظر می رسید به گسترش در سراسر یک شهر خسته از آتش سوزی و مبارزه می کند. مردم ایستاده سازمان دیده بان طول چند محله.

"من خوشحالم که مردم ایستاده تا برای جوامع خود گفت:" اریکا اسمیت که زندگی در نزدیکی شرق دریاچه که در آن آتش سوزی و غارت را سوخته چند کسب و کار در طول راهرو از شرق 36th خیابان گذشته خیابان Nicollet.

"این خیلی بد نیست دیر اتفاق می افتد اما بهتر است از اواخر هرگز من حدس می زنم," او گفت:.

اسمیت با این نسخهها کار در یک رستوران در 29th و شرق دریاچه خیابان بود که امان آسیب, اما کسب و کار در سراسر خیابان در هر دو جهت به شدت آسیب دیده و یا نابود شده است.

شکستن از نابودی آخرین شب خوش بود و صدها نفر از داوطلبان وارد برای کمک به تمیز کردن. اما نه هر کس وجود دارد برای کمک به.

"شما می آیند و کمک به اگر شما می خواهید, اما لطفا توقف در حال آمدن به محله من برای گرفتن عکس های سلفی" اسمیت گفت.

در میننهها خیابان و شرق دریاچه خیابان آیدا به کارگردانی حسن ترافیک در حالی که چراغ های راهنمایی و رانندگی شد. پشت سر او ساختمان در هر یک از گوشه و کنار از جمله مینیاپولیس پلیس 3rd حوزه ساختمان شد یا به زمین سوخته و یا به شدت آسیب دیده توسط آتش.

"عشق من شهر من" حسن گفت: "توضیح داد که چرا او کمک می کند.

اطرافیان گفت: او را دیدم سرباز گارد ملی نزدیک و گفت: حسن او و دیگر نیاز به مستقیم ترافیک.

حسن سرش را تکان داد.

"ما به آنها نیاز ندارد," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن