مایو مطالعه: انتقال پلاسما امن برای COVID بیماران

سنت لوک بیمارستان و Essentia سلامت در دولوت در مطالعه شرکت کردند که به دنبال یک گروه متنوع از 20,000 COVID بيم

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

سنت لوک بیمارستان و Essentia سلامت در دولوت در مطالعه شرکت کردند که به دنبال یک گروه متنوع از 20,000 COVID بيمار در معرض خطر پیشرفت به شدید یا بیماری تهدید کننده زندگی. بین آوریل 3 و 11 ژوئن بيماران به مدت يک هفته پس از دریافت انتقال.

این مطالعه همچنین نشان داد کاهش در مرگ و میر بعد از انتقال خون, اما این است که شواهد کافی برای اثبات که انتقال به طور موثر درمان این ویروس با توجه به مایو انتشار اخبار.

میزان مرگ و میر کاهش یافته است به 8.6% بیش از هفت روز در مقایسه با 12 درصد مشابه قبلی مطالعه انتقال بيماران است. و عوارض جانبی جدی مرتبط با تزريق خون کمتر از 1%.

کاهش در میزان مرگ و میر ممکن است در بخشی به دلیل بیماران در بخش دوم این مطالعه کمتر بدحال. کاهش نیز می تواند تحت تاثیر بهبود مراقبت های پزشکی با توجه به درک بهتر از این بیماری همه گیر است و بیشتر بیماران دریافت پلاسما درمان زودتر در بیمارستان بماند.

در نظریه درمان برخی از وعده. پلاسما از اهدا کنندگان آنتی بادی است که ممکن است کمک به مبارزه با ویروس سریعتر به این آنتی بادی ها چه احتمال دارد در درجه اول کمک دهنده بهبود از ویروس. مردم دریافت این آنتی بادی ها از طریق انتقال پلاسما.

"تلاش های ما برای درک نقاهت پلاسما همچنان" دکتر مایکل جوینر محقق اصلی این EAP در کلینیک مایو و سرب نویسنده این مقاله نوشت: در انتشار. "ما خوشبین اما باید هدف باقی می ماند که ما ارزیابی مقدار افزایش داده است."

این بررسی شامل بیمارستان ها در سراسر کشور به عنوان بخشی از گسترش دسترسی به برنامه برای COVID-19 led توسط سازمان غذا و داروی آمریکا.

آن را شامل یک گروه متنوع از بیماران. نزدیک به 40 درصد از بيماران زنان 20 درصد آمریکایی های آفریقایی تقریبا 35% از بيماران اسپانیایی و 5 درصد است.

"ما امیدواریم استخدام اقلیت افراد ادامه دارد و با توجه به نامتناسب بار این جوامع باید در مواجهه با COVID-19," محقق script pearls Fairweather نوشت: در انتشار.

مراکز انتقال خون هنوز هم به دنبال پلاسما کمک های مالی از بهبود COVID بیماران. بسیار شبیه به اهدای خون مردم اهدای خون را از طریق یک سوزن. اما هنگامی که اهدای پلاسما اهدا کنندگان سلول های قرمز خون در حال بازگشت به بدن خود را.

تحقیقات از این درمان در حال حاضر در حال گسترش به مطالعه اثربخشی آن, آن را به عنوان تنها آنتی بادی مبتنی بر درمان COVID-19 انتشار اخبار گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن