خدمه ساخت و ساز از بازگشت به نیرومند و درشت هیکل در پالایشگاه برتر

نیرومند و درشت هیکل سخنگوی کیم Guttormson گفت: در یک ایمیل به اخبار تریبون که با اضافه شدن اجتماعی فاصله نظافت

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399

نیرومند و درشت هیکل سخنگوی کیم Guttormson گفت: در یک ایمیل به اخبار تریبون که با اضافه شدن اجتماعی فاصله نظافت و بهداشت ایستگاه های کار بر روی بازسازی پالایشگاه به شدت آسیب دیده توسط یک انفجار و آتش سوزی در مارس 2018 می تواند راه اندازی مجدد.

"ما شده اند از نزدیک نظارت بر COVID-19 وضعیت و پس از ارزیابی دقیق که شامل مشاوره از کارشناسان پزشکی از سر گرفته اند محدود کار بر روی بازسازی" Guttormson گفت. "ما در حال شروع به آوردن برخی از پیمانکاران محلی و صنایع دستی, پشت, کار در سه مکان در پالایشگاه سایت برای اطمینان از مناسب فیزیکی فاصله."

Guttormson اشاره کرد نیز وجود خواهد داشت "برخی از زمین در حال حرکت" در مارینر خرده فروشی و مرکز کسب و کار که در آن تجهیزات برگزار خواهد شد. در ژانویه نیرومند و درشت هیکل گفت: این لیزینگ در بخش ساختمان و پارکینگ در این پالایشگاه را بازسازی.

این شرکت با صرف حدود 43 میلیون در سه ماهه اول بازسازی برتر پالایشگاه که به شدت آسیب دیده بود در مارس 2018 آتش سوزی و انفجار قبل از توقف کار.

در آن سه ماهه چهارم سود گزارش در ماه آوریل نیرومند و درشت هیکل گفت: سرمایه گذاران است که برآورد هزینه برتر بازسازی شده نزدیک به 90% از اولیه آن پیش بینی 400 میلیون دلار به یک تجدید نظر $750 میلیون قیمت.... بسیاری از بازسازی هزینه شده است که انتظار می رود تحت پوشش بیمه این شرکت گفت.

2018, انفجار و آتش سوزی در Husky برتر پالایشگاه مجروح شدن 36 نفر و منجر به تخلیه بسیاری از شهر تا حد زیادی سوخت ترس از پتانسیل انتشار هیدروژن فلوراید. هیچ یک از تسهیلات تامین گاز سمی پیدا شد به فرار کرده اند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب