به عنوان موارد در 10 روز راجکوت Covid بیمارستان تقریبا کامل

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 5:09:12 am موارد در راجکوت روستایی منطق

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 5:09:12 am
rajkot copronavirus news update, rajkot covid cases, rajkot new covid cases, rajkot covid hospital full, indian express news موارد در راجکوت روستایی منطقه به ضرب گلوله به 251 از 108 10 روز پیش. (بازنمودی)

با Covid-19 موارد در راجکوت شهرستان و راجکوت مناطق روستایی دو برابر در 10 روز گذشته وزارت بهداشت راه اندازی دو Covid مراکز مراقبت (CCC) و منتقل حدود 100 بیماران به کسانی که امکانات حتی به عنوان تقریبا تمام تخت در انزوا بخش دولتی پاندیت Deendayal Upadhyay بیمارستان اشغال شد اواخر روز چهارشنبه.

راجکوت شهرستان تا به حال 159 موارد تایید شده در ژوئن 29. اما آن را به ضرب گلوله به 319 در جولای 9. به طور مشابه موارد در راجکوت روستایی منطقه به ضرب گلوله به 251 از 108 10 روز پیش.

شهر و روستا در مجموع گزارش شده است 20 بیشتر موارد به طور مداوم برای بیش از یک هفته در حال حاضر. افزایش بدان معنی است که 216 از 250 تخت در تعیین Covid-19 بیمارستان در پردیس PDU بیمارستان اشغال شد در روز چهارشنبه باعث سلامت افسران به تغییر برخی از بیماران به تازگی راه اندازی CCCs.

"به عنوان موارد افزایش یافته است در هفته گذشته ما راه اندازی CCC در BG Garaiya کالج با ظرفیت 200 تخت در حالی که راجکوت Municipal Corporation (RMC) تبدیل آن Renbashera (nighshelter) در Mochi بازار در این شهر به یک CCC. این مرکز دارای 100 تخت. با توجه به کاهش بار بر روی Covid-19 بیمارستان در بیمارستان مدنی و اطمینان حاصل شود که آسیب پذیر و جدی بیماران دریافت درمان مناسب ما شروع به تغییر آن دسته از بیماران که جوان هستند و هیچ شرکت mobrid شرایط به این CCC سه روز پیش. تا پنج شنبه, 68 این بیماران منتقل شده به BG Garaiya کالج CCC و 28 نفر دیگر به Rainbashera CCC" Mitehs Bhanderi رئیس بهداشت و درمان منطقه افسر (CDHO) از راجکوت گفت: هند اکسپرس در روز پنج شنبه.

دولت تبدیل شده است که به تازگی ساخته شده و فوق تخصصی بلوک در PDU بیمارستان به یک تعیین شده Covid-19 بیمارستان. این تعیین شده بیمارستان 250 تخت و 42 هواکش. این بیمارستان است dodol تسهیلات برای مناطق Rajkot موروی (گجرات) و سورندرنگر. اما دومین بیمارستان مدنی در Saurashtra بیماران از مناطق دیگر از مناطق نیز از آمدن به اینجا. این بیمارستان دارای 1088 تخت در همه.

این CDHO گفت: فرایند است که به تبدیل Samras دختران خوابگاه که دارای ظرفیت 500 تخت به CCC. دولت نیز تعیین شده Star همکاری بیمارستان (45 تخت) Param بیمارستان (35 تخت) و بیمارستان مسیح (35 تخت) به عنوان بیمارستان های خصوصی که در آن Covid-19 بیماران می توانند درمان در هزینه های خود را.

Bhanderi گفت که وزارت بهداشت انتظار دارد که منحنی از عفونت است به احتمال زیاد در ادامه به افزایش در چند روز آینده و آماده سازی شده درآمده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب