Varavara رائو معطوف به Nanavati عصبی, درمان

توسط: PTI | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 9:42:50 am شاعر و الگار Parishad مورد متهم Varavara

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399
توسط: PTI | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 9:42:50 am
Varavara Rao shifted to Nanavati for neurological treatment شاعر و الگار Parishad مورد متهم Varavara رائو یک COVID-19 بیمار شد و در روز یکشنبه معطوف به Nanavati بیمارستان در بمبئی برای مغز و اعصاب و اورولوژی درمان شدند. (عکس)

شاعر و الگار Parishad مورد متهم Varavara رائو یک COVID-19 بیمار شد و در روز یکشنبه معطوف به Nanavati بیمارستان در بمبئی برای مغز و اعصاب و اورولوژی درمان شدند.

رائو 80 بود تحت درمان در دولت-اجرای سنت جورج بیمارستان در جنوب بمبئی از روز پنج شنبه پس از آزمایش coronavirus مثبت است.

در طول درمان برای COVID-19 پزشکان خود را در بر داشت وضعیت به ثبات اما همچنین مشاهده او دارای مشکلات عصبی رسمی گفت.

متخصصین مغز و اعصاب از دولت-اجرای J J بیمارستان بررسی می شود او در روز جمعه و در او تشخیص داده شد که داشتن هذیان یک بیمارستان رسمی گفت.

هذیان است بشدت آشفته دولت از ذهن است که با بی قراری توهمات و incoherence در رخ مسمومیت, تب و اختلالات دیگر.

او به عنوان مورد نیاز مغز و اعصاب و اورولوژی درمان او معطوف به خصوصی Nanavati بیمارستان در ساعت اندکی در روز یکشنبه این مقام گفت.

در حالی که در سنت جورج بیمارستان رائو به خوبی پاسخ داده به COVID-19 درمان و قفسه سینه خود را از X-Ray و ECG نرمال بودند, او گفت:, و اضافه کرد او همچنین تحت سی تی اسکن.

رائو یک متهم در الگار Parishad - مائوئیست لینک مورد بستری شد به J J بیمارستان در روز دوشنبه بود و بعد از آن معطوف به سنت جورج در بیمارستان پس از آزمایش coronavirus مثبت است.

تسلیم در Taloja زندان در کشور همسایه Navi Mumbai تحت قضایی بازداشت رائو بستری شد J J بیمارستان پس از خود اعضای خانواده و چند تن از نویسندگان و فعالان خواسته ماهاراشترا دولت به سرعت تغییر او به بیمارستان برای درمان به او رو به وخامت وضعیت سلامت.

رائو را Telangana مبتنی بر اعضای خانواده تا به حال خواسته مقامات زندان به او ارائه مراقبت فوری پزشکی این ادعا که زمانی که او با آنها تماس هفته گذشته او در یک "delirious دولت و توهم".

او که در پشت میله های زندان برای حدود 22 ماه و با نزدیک شدن به ویژه نیا دادگاه به دنبال وثیقه در زمینه پزشکی و غالب COVID-19 وضعیت.

روز دوشنبه او به ثبت دو دادخواست در دادگاه عالی بمبئی به دنبال موقت به قید وثیقه با توجه به خود را بد بهداشتی و یک جهت به مقامات زندان به تولید مدارک پزشکی خود و اعتراف او به دولتی یا خصوصی بیمارستان.

رائو و نه تن دیگر بازداشت شدند در الگار Parishad-مائوئیست لینک مورد بود که در ابتدا جستوجو کرد توسط پلیس پونا و بعد از انتقال به آژانس تحقیقات ملی (نیا).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب