جلسه توجیهی روزانه: ماهواره میدارد چینی توپخانه در نزدیکی LAC; Google محدودیتهای در نظر گرفتن سهام وودافون ایده

نوشته شده توسط للا پراساد لیو چن Chuen | دهلی نو | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 9:21:25 am نگاهی به

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
نوشته شده توسط للا پراساد لیو چن Chuen | دهلی نو | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 9:21:25 am
india lockdown, india lockdown extension, india coronavirus, uddhav thackeray, google to invest in vodafone, facebook, cyclone amphan, india lockdown migrant labourers نگاهی به اخبار امروز 29 مه سال 2020 است.

خواننده عزیز

چین با اشاره به تنش در امتداد خط کنترل واقعی (LAC) به تازگی گفت: "منطقه مرزی وضعیت کلی پایدار و قابل کنترل". اما تصاویر ماهواره ای نشان می دهد حضور حداقل 16 مخازن با ترکیبی از پیاده نظام مبارزه با وسایل نقلیه خود در کنار لاک مقابل Galwan دره. منابع گفت: این تصاویر نشان می دهد دائم دفاع در حال آماده توسط چینی ها در این منطقه است.

وجود دارد ممکن است بحث های زیادی در مورد مسطح منحنی این روزها به عنوان Covid-19 موارد همچنان به افزایش, اما وجود دارد برخی از مثبت اینجا. یک تجزیه و تحلیل از statewise داده ها نشان می دهد که وقتی که می آید به Covid بیماران نیاز به مراقبت های ویژهخود را به اشتراک بگذارید و حتی در بالا بار متحده مانند ماهاراشترا دهلی گجرات و تامیل نادو پایین باقی مانده است.

در طول این جلسه در یمن قبل از سه قاضی نیمکت از دیوان عالی کشور, وکیل عمومی Tushar مهتا ظاهر می شود برای مرکز, اعتراض به ارشد, مدافع, Kapil Sibal رز به استدلال می کنند. مهتا پرسید Sibal "چه سهم خود را در بحران؟" Sibal پاسخ داد: "چهار کرور. که سهم من."

بهشت است, بعد از همه, در دائم مستند بدون نیاز به نگرانی در مورد موهایشان می نویسد: PB مهتا در ستون امروز. Mohandas ماهاتما گاندی و جواهر لعل نهرو Bhim رائو Ambedkar محمد علی جناح و دیگران dicuss Vallabhbhai Patel را "موضوع مورد علاقه" و راه آهن.

کرالا که تا به حال پهن Covid-19 منحنی در دو دوره قبلی است که در حال حاضر در آستانه جامعه گسترش زیر ثابت سنبله در مواردی در گذشته 20 روز. "بسیاری از آنها از خارج و آلوده از طریق تماس با ما در کرالا است. که یک علامت مثبت است که ما هنوز هم می تواند شامل گسترش عفونت" وزیر Pinarayi Vijayan گفت.

Jyoti Kumari Paswan دهکدهای از دست داد تعداد از رسانه ها مصاحبه او را مجبور به مقابله با در طول هفته گذشته — از 9 صبح تا اواخر شب تقریبا هر روز. این داستان از 15 سال تصمیم به چرخه پدرش از هاریانا به خانه اش در بیهار به فرار مستند پریشانی را لمس کرده است بسیاری از سیاستمداران به بوروکرات انجام کسب و کار به NRIs.

خنده, آن است که اغلب گفت: بهترین دارو است. و کسی که نمی تواند با استفاده از یک بیت از آن در حال حاضر ؟ یک اشتباه پست در Facebook صفحه: وزارت, امور خانه, نشان دادن یک تصویر از یک جدول پر از تنقلات و دو بطری سلطنتی گوزن ویسکی در کنار عکس هایی از گردباد کار امداد رسانی انجام شده در غرب بنگال ترک کرده است مردم خوشحال در رسانه های اجتماعی.

پس از Facebook خرید سهام در Jio در حال حاضر گوگل است که به دنبال سرمایه گذاری در مخابرات هند. فایننشال تایمز گزارش داد که این مامور بدهی لادن Vodafone ایده. جهانی غول اینترنت شرکت مادر الفبا Inc نیز به دنبال به خرید برخی از سهام وودافون ایده رقیب تکیه Jio Infocomm روزنامه در گزارش بدون ارائه جزئیات.

در حالی که نه ساله کریشنا مندل بود که در بمبئی بلندترین ساختمان به طور ناگهانی به عنوان کوچک به عنوان او انگشتان خود را 12 ساله برادر Suraj می خواستم برای گرفتن ابرها و غذا خوردن آنها را. این هواپیمایی ایرآسیا پرواز از بمبئی به رانچی همیشه خاص برای دو تا از بچه ها که پدرش در غیر این صورت تلاش برای جمع آوری پول برای بازگشت به خانه.

ماهاراشترا وزیر Uddhav Thackeray که تکمیل شش ماه در روز چهار شنبه مهمان بود در لoksatta تعاملی وب سایت, سری برنامه, Sathicha Gazhal Maharashtracha. او در همکاری بین مرکز و کشورهای مستند Covid-19 وضعیت, در میان چیزهای دیگر

🎧 امروز قسمت از سه چیز پادکست, Parthasarthi Biswas مذاکرات در مورد زمان حمله ملخ در هند سرچشمه گرفته چرا ما نیاز به نگرانی و آنچه می تواند انجام شود در مورد آن

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن