Amul توییتر رسیدگی به اختصار مسدود توییتر به نقل از فرآیندهای امنیتی; حساب ترمیم

توسط: PTI | دهلی نو/احمدآباد | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 6:27:52 pm به 'خروج اژدها' کارتون ارسال شد

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو/احمدآباد | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 6:27:52 pm
Amul, Amul Twitter, Amul Twitter blocked, Amul exit dragon cartoon, Amul India China cartoon, India news, Indian Express به 'خروج اژدها' کارتون ارسال شده توسط Amul همکاری در توییتر خود مسئولیت رسیدگی به. (منبع: توییتر//@Amul_Coop)

حساب توییتر از Amul بود به طور خلاصه مسدود جرقه خشم اما شبکه های اجتماعی و میکروبلاگینگ شرکت در روز شنبه گفت: حساب محدود شده بود پس از گرفتار شدن در پلت فرم امنیتی فرآیندهای.

گجرات تعاونی شیر بازاریابی فدراسیون (GCMMF) – که باعث می شود Amul نام تجاری محصولات غذایی – یافت در آن حساب توییتر مسدود شده در ژوئن 4 شب. حساب ترمیم شد در تاریخ 5 ژوئن.

برخی به دنبال لینک انسداد به Amul تبلیغات برای استفاده از آن را در هند محصول و تحریم محصولات چینی. Amul نوشته شده بود 'خروج اژدها" صدای جیر جیر در ژوئن 3 بعد از ظهر و حساب رفت و در ژوئن 4 شب.

دسترسی به حساب یک پیام گفت: "این حساب به طور موقت محدود شده است. شما در حال دیدن این هشدار از آنجا که شده است وجود دارد برخی از فعالیت های غیر معمول از این حساب. آیا شما هنوز هم می خواهید برای مشاهده آن ؟ " نمایش داده شد.

توییتر نیست لینک حساب تعلیق به تبلیغات است.

"ایمنی و امنیت, از حساب یک از اولویت های کلیدی برای ما و برای اطمینان از یک حساب شده است به خطر بیافتد گاهی اوقات ما نیاز به صاحب حساب برای تکمیل یک روش ساده reCAPTCHA روند. این چالش ها ساده هستند برای معتبر صاحبان حساب را حل کند اما مشکل (یا هزینه) برای spammy مخرب و یا صاحبان حساب برای تکمیل" توییتر سخنگوی گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

هنگامی که حساب پاک این مرحله امنیت حساب دوباره دسترسی کامل این بیانیه اضافه شده است.

"برای محافظت از حساب های ما به طور معمول نیاز به آنها را برای روشن شدن این کلید امنیتی برای تایید ورود" سخنگوی گفت.

Amul, مدیر عامل R S Sodhi گفت: این شرکت در حساب توییتر مسدود شده بود در ژوئن 4, و ترمیم در ژوئن 5 صبح وقتی شماره گرفته شد تا با توییتر.

"ما حساب توییتر مسدود شده بود در ژوئن 4 و بازسازی در ژوئن 5 صبح هنگامی که ما دوباره گرفت تا روند مجدد با توییتر. ما باید پرسید چرا توییتر را مسدود حساب ما. ما در حال انتظار برای پاسخ," او گفت:.

توییتر مملو کاربران مختلف ابراز شوک در حالی که بسیاری از سوال حرکت خود را برای محدود کردن حساب. Twitteratis مرتبط محدودیت Amul حساب با نام تجاری, کمپین حمایت از تحریم محصولات چینی. این برند که در میان موضوعات روند در هند حتی در روز شنبه با بیش از 11500 نفر توییتهایی.

در مبارزات Amul یاد دختر سفید و قرمز نقطه رقص لهستانی پولکا لباس دیده می شود مبارزه با اژدها است که حمل ساخته شده در چین placard. تصویر اشاره Infinite (چینی فیلم کوتاه پلت فرم).

خلاق حمل شعار 'Amul ساخته شده در هند' با اشاره به نخست وزیر نارندرا مودی تماس بگیرید برای متکی به هند است.

"تا آنجا که به کارتون نگران آن است Amul نظر. Amul دختر کره نظرات به خلق و خوی ملت و موضوعاتی که در بحث های رایج بین مردم" Sodhi گفت.

او گفت: Amul دختر مبارزات انتخاباتی است که در طی 55 سال و طلسم به طور کلی در مورد مذاکرات موضعی افراد منعکس کننده خلق و خوی ملت در راه خنده دار.

شرکت یاد گرفتیم از حساب توییتر مسدود شده از طریق یک رو به جلو است.

"هنگامی که ما درخواست توییتر برای دوباره فعال شدن حساب ترمیم شد. "هنگامی که ما یاد گرفتیم در مورد این خواسته ما برای روشن شدن. ما نمی دانیم که چرا این اختلال رخ داده است. ما هنوز دریافت هر گونه پیام رسمی از توییتر در این" Sodhi گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن