پذیرش تحت مراقبت ويژه دیدن سقوط شدید تحت Ayushman بهارات

نوشته شده توسط Aashish آریایی , Prabha Raghavan | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 5:49:00 am

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Aashish آریایی , Prabha Raghavan | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 5:49:00 am
Admissions under critical care see sharp fall under Ayushman Bharat این Covid همه گیر و مستند که وارد آن روز 42 روز سه شنبه باید منفی تحت تاثیر قرار مردم را از دسترسی به مراقبت های پزشکی در سراسر کشور (+عکس)

این Covid همه گیر و مستند که وارد آن روز 42 روز سه شنبه باید منفی تحت تاثیر قرار مردم را از دسترسی به مراقبت های پزشکی در سراسر کشور مانع حتی Ayushman بهارات-Pradhan Mantri Jan Arogya Yojana را (AB-PMJAY) توانایی تهیه کردن به بحرانی بیماران زیر خط فقر.

با توجه به آمار ارائه شده توسط موسسه ملی بهداشت اقتدار (NHA) تعداد درمان 825 انواع منحصر به فرد بحرانی غیر Covid روش توسط هر دو خصوصی و دولت امکانات در سراسر کشور کاهش یافته و بیش از 20 درصد بین ماه های فوریه و مارس. تعداد اعمال انجام شده در این بسته در آمد به 1,51,672 از 1,93,679 در طول این دو ماه دوره.

در این سرطان مربوط به روش های کاهش حدود 57 درصد بین ماه های فوریه و مارس; قلب و عروق با 76 درصد و روش در زنان و زایمان بودند پایین نزدیک به 26 درصد است.

اورژانس نیاز به بسته های کمتر از 12 ساعت ماندن نیز کاهش حدود 33 درصد بین ماه های فوریه و مارس. این روش شده اند و گروه بندی به 21 دسته بندی و روش های دیگر در این لیست عبارتند از جراحی عمومی و پزشکی و اورولوژی و جراحی مغز و اعصاب.

توضیح داد

بیمارستان چالش

ترس و مستند در حال نگه داشتن بیماران مبتلا به دور است. اما پس از کاهش آغاز می شود آنها را به بازگشت به بیمارستان برای کلید روش. این است که انتظار می رود به اضافه کردن به بار اگر Covid منحنی همچنان به steepen.

حتی وقتی که می آید به علائم تنفسی با شناسایی Covid علائم مانند روش توسط هر دو دولتی و خصوصی امکانات بهداشت و درمان کاهش یافته و نزدیک به 80 درصد با توجه به جدا اولیه سلامت ملی اقتدار (NHA) داده است.

این که دولت گل سرسبد بهداشت و درمان طرح انتظار داشتند آن empanelled بیمارستان های خصوصی به شانه از بار درمان مانند دیالیز و chemotherapies. این روند همچنین فرض اهمیت که نگرانی کاهش مستند خواهد سنبله مورد تعداد و کشش سیستم بهداشت و درمان.

بیش از 21,300 بیمارستان ها empanelled با AB-PMJAY از جمله بیمارستان آپولو سازمانی و HCG در آندرا پرادش HCG و Wockhardt بیمارستان در ماهاراشترا, Paras جهانی بیمارستان در بیهار و آقا Ganga Ram و Medanta این Medicity در دهلی شورای ملی مقاومت. امکانات خصوصی حساب برای 51 درصد از AB-PMJAY کلی درمان است.

"در حالی که ما در مجموع روزانه درمان رفته اند بیش از 50 درصد ضروری درمان مانند دیالیز و شیمی درمانی تنها رفته توسط 10-20 درصد" گفت: صنعت Bhushan, مدیر عامل شرکت نها و AB-PMJAY. "این است که برخی از تسلی اما ما در واقع انتظار آنها را افزایش می دهد چرا که بسیاری از دولت امکانات ارائه آنها را در حال حاضر. به بیمارستان های خصوصی empanelled با ما باید قادر به گرفتن بیش از," او اضافه شده است.

اما کاهش شدید روش نیز نسبت به این واقعیت است که بسیاری از بیمارستان های خصوصی تعطیل در طول مستند.

"درمان برای برخی از این غیر Covid موارد حیاتی در جمعیت ماست. حدود 70 درصد از بحرانی درمان دياليز و chemotherapies بودند ارائه شده توسط بخش خصوصی است. در حال حاضر ما نیاز به ادامه این عملیات گفت: Bhushan. "این است که بخش خصوصی باید به دنبال در یک رفاه maximisation مدل و نه سود maximisation مدل. امیدوارم این اتفاق خواهد افتاد" او گفته بود هند اکسپرس.

قطره در درمان بیماری های تنفسی نیز مشهود در اعداد است. شدید تنفسی حاد بیماری (ساری) و مانند بیماری آنفلوانزا (ILI) درمان در خصوصی امکانات بهداشت و درمان کاهش یافته و حدود 76 درصد بین ماه فوریه تا مارس 27 تقریبا تا آنجا که 81 درصد افت شاهد در این روش توسط امکانات عمومی در کشور با توجه به نها.

"این است که خیلی زود به بگویید که چرا امکانات عمومی نیز شاهد یک شبیه قطره در ساری و ILI, موارد, اما یک دلیل می تواند شامل ترس از بیماران به خارج از خانه های خود را در طول این زمان. برخی از بیمارستان ها نیز ممکن است کاهش می یابد عملیات خود را" گفت: Bhushan.

"وجود دارد ترس است. بر خلاف در غرب, در اینجا مردم نمی رفتن به بیمارستان را در خود... تمام این بیماران می خواهند که برای جلوگیری از بستری شدن در بیمارستان در حال حاضر به عنوان آنها می ترسند که بيمارستان ها epicentres از عفونت" گفت: مدیر عامل یک بیهار مبتنی بر بیمارستان خصوصی.

این نها است که هنوز هم در فرایند تلفیقی داده ها در COVID روش برای آن اعلام کرده بود بازپرداخت در اوایل ماه آوریل است. با توجه به بوشان وجود دارد و در عین حال به یک چشم انداز مثبت در مراکز خصوصی این ادعا بازپرداخت.

"ما مطمئن نیستیم که چرا بیشتر بيمارستان آمده اند رو به جلو هنگامی که PMJAY است که جای پای این لایحه برای Covid-19 آزمایش و درمان, اما آن است که هنوز روزهای اولیه پس ما در انتظار مشارکت به افزایش" بوشان گفت.

در همان زمان نها انتظار به پل این شکاف با آوردن خصوصی و با امکانات بهداشت و درمان در هیئت مدیره با استفاده از آن بیمارستان Empanelment ماژول (سجاف)-Lite سیستم به طور موقت سریع پیگیری مصوبات برای empanelments در طول بیماری همه گیر.

از آن پس بدن دیده می شود بیمارستان "trickling" در. به عنوان از آوریل 4 نها است empanelled 53 بیمارستان بیشتر از آسام, Uttar Pradesh, و, Chhattisgarh. این نها نیز تایید شده جدید بیمارستان برای empanelment از طریق به طور منظم ساز — 857 از ایالات مانند Karnataka, Gujarat, Uttar Pradesh, Tamil Nadu, Rajasthan و Chhattisgarh.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن