BWF نسخه های به روز شده واجد شرایط و مقررات

این فدراسیون جهانی بدمینتون (BWF) اعلام کرد که به روز شده واجد شرایط و مقررات برای المپیک و پارالمپیک برگزار م

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399

این فدراسیون جهانی بدمینتون (BWF) اعلام کرد که به روز شده واجد شرایط و مقررات برای المپیک و پارالمپیک برگزار می شود در توکیو در سال آینده.

اولویت بود برای اطمینان از یک راه حل منصفانه به مختل صلاحیت سیستم به منظور واجد شرایط بازیکنان برای به تعویق افتاد بازی. هر دو کمیته بین المللی المپیک (IOC) و بین المللی کمیته پارالمپیک (IPC) را تصویب اصلاحات.

برای بازی های المپیک, همه رتبه بندی امتیاز به دست آورده در مسابقات کامل و اصلی المپیک تحصیلی دوره خواهد شد تحت این مسابقه به توکیو رتبه بندی لیست. تمدید المپیک تحصیلی دوره معرفی خواهد شد از هفته 1 تا 17 در سال 2021 و شامل تعداد انتخاب از مسابقات بودند که به تعویق افتاد لغو و یا به حالت تعلیق به علت COVID-19.

این واجد شرایط مسابقات درون مقدماتی دوره باید تکمیل شود, هفته 17 در 2021.

مسابقات موکول برای پایان سال 2020 مشخص شده در نونما BWF مسابقات تقویم سال 2020 منتشر شده در هفته گذشته نمی خواهد تعداد نسبت به صلاحیت. تنها 2021 نسخه از هر یک از مسابقات تعداد دفعات مشاهده خواهد شد.

چنین واجد شرایط مسابقات در این دوره مقدماتی باید ترجیحا در همان مربوطه هفته از 2020 2021. اگر این ممکن نیست BWF اجازه خواهد داد که تحریم در تاریخ دیگری در هفته 1-17 در سال 2021 منوط به تصویب است.

"این یک فرایند کامل با دید و ارزشمند مشاوره از ورزشکاران کمیسیون به در نظر گرفتن چگونه به بهترین تنظیمات را برای بازی های المپیک و پارالمپیک صلاحیت سیستم گفت:" توماس لوند های BWF دبیر کل.

"اگر چه هدف ما برای از سرگیری مسابقات بین المللی نسبت به پایان سال 2020 ما را انتخاب کرده اند برای از سرگیری المپیک و پارالمپیک صلاحیت روند تنها در سال 2021 به اطمینان حاصل شود که محدودیت های مسافرتی و سایر اثرات COVID-19 محدود," او اضافه شده است.

و برای پارالمپیک تنها یک مسابقات در اصلی پارالمپیک تحصیلی دوره لغو شد با توجه به COVID-19 — اسپانیایی پارا بدمینتون بین المللی 2020.

آن را در حال حاضر شده است از جمله در تنظیم صلاحیت سیستم در یک دوره از 1 ژانویه تا مارس 28 2021.

همه رتبه بندی امتیاز به دست آورده در مسابقات کامل و اصلی پارالمپیک تحصیلی دوره خواهد شد تحت این مسابقه به توکیو پارالمپیک رتبه بندی لیست. یک تاریخ برای اسپانیایی پارا بدمینتون بین المللی اعلام خواهد شد با توجه روند.

یک تجدید نظر BWF مسابقات تقویم سال 2021 با تاریخ های واقعی برای این واجد شرایط مسابقات آشکار خواهد شد بعد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب