Mausam هند خود برنامه برای پیش بینی آب و هوا

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 12:41:03 pm ابر برچسبها بیش در کلک

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 12:41:03 pm
ابر برچسبها بیش در کلکته (اکسپرس عکس Partha پل/فایل)

هند روز دوشنبه خود را اختصاص داده شده مبتنی بر تلفن همراه نرم افزار MAUSAM که رله آب و هوا پیش بینی و هشدار برای شهرهای متعدد و مکان های.

دکتر Harsh Vardhan اتحادیه وزیر بهداشت و رفاه خانواده (MoHFW) علم و فناوری(DST) و وزارت علوم زمین (MoES) راه اندازی نرم افزار و دانش مرکز منابع شبکه (KRCN) به مناسبت 14 بنیاد بعد از MoES.

این برنامه ارائه خواهد شد زمان آب و هوا از یک محل است که به روز خواهد شد و هشت بار در روز به اشتراک گذاری شهرستان-دانا پیش بینی برای آینده هفت روز; موضوع Nowcast هشدار شدید آب و هوا حوادث به احتمال زیاد به رخ می دهد در آینده نزدیک همراه با رادار-بر اساس تصاویر و اطلاعات برای پیگیری از نزدیک شدن به حوادث آب و هوا. KRCN خواهد بود یک نقطه توقف برای دسترسی به, پژوهش, انتشارات, e-منابع تمام موسسات عملکرد تحت MoES.

با تشریح برنامه های آینده MoES در این مراسم برگزار شد در دهلی نو Vardhan گفت: "نسبت به تقویت سیستم های ما و خدمات MoES موسسات خواهد بود ترکیب هوش مصنوعی و اینترنت از همه چیز, یادگیری ماشین به عنوان بخشی از به روز رسانی آب و هوا پیش بینی جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل. A new High-Performance Computing (HPC) سیستم را نیز پذیرفته شود تا سال 2021."

دکتر Harsh Vardhan گفت که MoES نیاز به حداقل دو برابر بیشتر از بودجه حمایت از آنچه که در حال حاضر ارائه شده به طوری که به طور کلی خدمات را می توان افزایش یافته است. "من آگاه هستم lacunae و درک کنند که دو برابر زمان بودجه مورد نیاز هستند. جایگزینی کشتی های قدیمی, بهتر است سیستم های کامپیوتری و اتوماسیون مورد نیاز است علاوه بر این از همه مهمتر داشتن نیروی انسانی آموزش دیده" وزیر اضافه شده است.

M Rajeevan, منشی, MoES اطلاع داد که وزارت به امضا یک تفاهم نامه با موسسه موسسه اقیانوس شناسی. این را تسهیل هند و آمریکا برای همکاری در تحقیقات اقیانوس در آینده است.

برخی از دیگر پروژه های مهم برنامه ریزی شده توسط MoES شامل یک تنظیم اختصاصی مجتمع خدمات هواشناسی برای شمال شرق هند, منطقه, راه اندازی, شهری, خدمات هواشناسی برای شهرستانها هند با 1 متر وضوح اندازی یک جغرافیای زمانی مرکز در دهلی نو در میان یک میزبان از دیگران است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب