Northland مغلوب ساختن پیشی جستن دفتر ویترین تفاوت های آشکار در رویکرد همه گیر دوران مبارزات

هر دو در شرایط از آنچه که دو طرف انجام می دهند و گفت: چیز نمی تواند بیشتر متفاوت است. در حالی که در ایران اجرا

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399

هر دو در شرایط از آنچه که دو طرف انجام می دهند و گفت: چیز نمی تواند بیشتر متفاوت است. در حالی که در ایران اجرا می شود یک چهره-به-چهره کمپین در سراسر آن بلیط دموکراتیک سخنگو و گفت: نمی توان باز کردن دفاتر تحت آب و هوای فعلی افزایش coronavirus آمار و ارقام.

تحت پرچم مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی حزب جمهوری خواه آغاز شد برگزاری رویدادهای در محدوده آهن هفته پیش قبل از فرود در Northland بیش از آخر هفته.

در ضمن دموکرات ها همچنان به پایبندی به COVID-19 دستورالعمل که همه اما سنتی از بین بردن حوادث را که نامزدها در مقابل جمعیت زیادی از مردم است.

"این بسیار نگران کننده است که برگ برنده های کمپین و مینه سوتا جمهوری خواهان قرار دادن سیاست قبل از بهداشت عمومی با برگزاری ناامن داخلی حوادث" دموکراتیک-کشاورز-حزب کارگر سخنگوی برایان ایوانز گفت: اخبار تریبون در پاسخ به شنبه رویداد در هرمانتاوون. او همچنین با انتقاد از حزب درب-بدون ضربه زدن ماسک و عدم فاصله اجتماعی — کیفیت شده اند که مشهود در زمان در رسانه های اجتماعی پست.

شنبه تهمت پیروزی رویداد انجام شد در پارکینگ اما برجسته بسیاری از قیاس و اجتماعی بدون فاصله. Rep. پیت Stauber عینک ماسک در اطراف گردن و نبود پوشش صورت خود را با آن است.

Rep. Pete Stauber converses with an attendee Saturday at the grand opening of the Trump Victory office in Hermantown. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

Rep. پیت Stauber برنامه با یک شرکت کننده روز شنبه در افتتاح تهمت پیروزی در هرمانتاوون. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)


در یک جمعه کنفرانس تلفنی با خبرنگاران از جمله اخبار تریبون یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین منطقه ای سخنگوی ریک گرکا گفت: نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری جو بایدن "نمی تواند مشکل" به ترک دلاور سوزن معاون سابق رئیس جمهور و دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد حزب خود را متفاوت با رویکرد مبارزه در طول COVID-19 بیماری همه گیر. این با وجود این واقعیت است که بایدن شده است بازدید از کشورهای دیگر در یک هماهنگ مد.

Donald Trump Jr. سپس حمله بایدن برای چند دقیقه با خبرنگاران گفت: "بیایید از خود بپرسیم این است: اگر جو بایدن در واقع می تواند ثابت اقتصاد و رفع تنش نژادی در این کشور چرا او به انجام آن نشده است ؟ چرا او آموزش اوباما به آن را انجام دهد — زمزمه در گوش او?"

در بازسازی یک اقتصاد ضعیف ضربه سخت COVID-19, Trump Jr., رئیس جمهور, قدیمی ترین پسر پدرش گفت: "این مرد برای انجام این کار دوباره; کسی که آن را یک بار قبل از."

مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور اضافه شده که coronavirus است شواهد چین را به انجام چه خوب است برای جهان است که تنها رئیس جمهور تهمت را عقب براند در چین است.

The Philadelphia Inquirer گزارش بایدن گفتن ironworkers در پنسیلوانیا هفته گذشته "هر کس قطع خواهد شد در معامله این زمان به عنوان ما به بازسازی طبقه متوسط این زمان در آوردن همه, همراه, همه," قبل از تماس مغلوب ساختن پیشی جستن "دقیقا اشتباه فرد برای رهبری در این لحظه است."

مغلوب ساختن پیشی جستن, Northland و مبارزات انتخاباتی خود را full-throttle رویکرد نمی تواند منعکس DFL ایوانز گفت: با وجود سولفات با هدف بالای بلیط خود را.

"ما را به خودداری از افتتاح ستاد انتخاباتی تا زمانی که ما می دانیم که انجام این کار نمی قرار دادن مردم در معرض خطر" ایوانز گفت. "اما این بدان معنا نیست که ما در حال رفتن به سازماندهی سخت را به نفع خود بالا و پایین بلیط در نوامبر است."

ایوانز گفت دموکراتیک ماشین شلیک در تمام سیلندر و بیش از رای دهندگان توسعه اهداف "در حالی که حفاظت از سلامت و رفاه مردم در مینه سوتا."

گرکا به نام حزب جمهوری خواه کمک رسانی "بزرگترین و baddest ریاست جمهوری زمین بازی در تاریخ است."

Preya Samsudar یک میانه سخنگو با کمیته ملی حزب جمهوری خواه گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست باریک در مینه سوتا در سال 2016 با حدود 1.5 درصد است جمهوری خواهان در تلاش برای غصب شکاف.

"ما هرگز به سمت چپ این دولت," او گفت:. "ما هدف و ماموریت ما همیشه برای انتخاب رئیس جمهور و انتخاب جمهوری خواهان بالا و پایین بلیط."

Rep. Pete Stauber speaks to a crowd Saturday at the grand opening of the Trump Victory office in Hermantown. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

Rep. پیت Stauber صحبت می کند به یک جمعیت شنبه در افتتاح تهمت پیروزی در هرمانتاوون. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

Samsudar توصیف آشنایی با استراتژی به عنوان یکی از Minnesotans استخدام Minnesotans. که دیده شده است در رسانه های اجتماعی که در آن حزب شده است برجسته چندین زنده جلسات اواخر در مکان هایی مانند Ely و هیبینگ.

"این مردمی چتربازی در از واشنگتن سه ماه از روز انتخابات" Samsudar گفت. "این Minnesotans صحبت کردن به Minnesotans."

تقسیم در زمان مبارزات روشهای Evans chided ایران با رویکرد.

"در حالی که جمهوری خواهان در ایالت مینه سوتا خطر گسترش COVID-19 را به یک نقطه سیاسی" او گفت: "DFLers در حال بدست گرفتن این بیماری را جدی گرفته و پس از مشاوره کارشناسان بهداشت عمومی."

در موضوع مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات Trump Jr., گفت که او انتظار می رود فرمانداران دموکرات تلاش خواهد کرد به استفاده از COVID-19 اقدامات را در راه دریافت کنید.

"من احساس بسیاری از فرمانداران در نوسان متحده است که لیبرال فرمانداران انجام خواهد داد هر آنچه که آنها می تواند به سرکوب حوادث و سرکوب تظاهرات گفت:" قبل از اینکه با استناد به نزدیکی میشیگان و خود را به لیبریا گرچن Whitmer. او آن را به نام یک "مهم دولت به ما" و گفت که او تصور Whitmer خواهد "ایجاد مانع برای ما است."

Samsudar گفت که او نمی خواهد تلاش برای پیش بینی اینکه آیا تهمت خواهد بازگشت به Duluth, که در آن او در یک رالی در سال 2018 است.

اخبار تریبون عکاس تایلر Schank کمک به این داستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن