دولت nod برای راه اندازی اعتماد به اجرا PMC پیشنهاد کالج پزشکی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 11:08:43 pm این آموزش پزشکی اعتم

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 11:08:43 pm
pmc, pmc medical college, maharashtra government, maharashtra government nod, pmc trust, pmc medical college trust, indian express news این آموزش پزشکی اعتماد مستقل خواهد شد و این افزایش بودجه از طریق شهریه و اسمی هزینه های درمان از بیماران. (فایل)

در عمده فشار به پیشنهاد کالج پزشکی به راه اندازی پونا Municipal Corporation (PMC) در ماهاراشترا دولت داده است متهور برای راه اندازی یک اعتماد برای در حال اجرا ،

در ماه اوت سال گذشته PMC کمیته ایستاده بود و تصویب این پیشنهاد برای راه اندازی یک اعتماد به اجرا پیشنهاد کالج پزشکی برای اولین بار هفت سال است. پیشنهاد شد و سپس فرستاده شده به دولت برای نهایی nod.

"دولت با تصویب یک گام بزرگ به سوی تبدیل مدنی-اجرای کالج پزشکی به واقعیت است. این دانشکده می تواند در 10 هکتار زمین در محل Naidu بیمارستان گفت:" شهردار Murlidhar Mohol.

او گفت: این طرح برای شروع این دانشکده از سال تحصیلی بعدی در ماه ژوئن 2021 با دادن پذیرش به حداقل 100 دانشجویان که مربوط به مجوز خواهد بود به دنبال از مقامات دولتی. "کالج پزشکی را در بیمارستان 500 تخت به ظرفیت و آخرین تجهیزات پزشکی گفت: Mohol.

این آموزش پزشکی اعتماد مستقل خواهد شد و این افزایش بودجه از طریق شهریه و اسمی هزینه های درمان از بیماران. تمام وقت به صورت کالج پزشکی خواهد بود ساخته شده توسط اعتماد.

امنا اعتماد را شامل شهردار ایستاده رئیس کمیته شهری کمیسیون اضافی شهرداری کمیسر مدنی, بهداشت, ارشد پزشکی, سرپرست, رئیس کالج پزشکی و رهبران و مخالفان در PMC.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب