35 سال پس از بهرتپور سلطنتی برخورد, 11 سابق پلیس را در زندگی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 3:10:28 pm ویژه نوبت دادگاه تا به حال مو

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 3:10:28 pm
Bharatpur encounter case, Bharatpur encounter case verdict, Man Singh encounter case, raja Man Singh murder case, indian express explained ویژه نوبت دادگاه تا به حال مورد بررسی قرار 61 شهود دادستان و 17 دفاع شاهدان در مورد. (بازنمودی)

بیش از 35 سال پس از بهرتپور را Raja Man سینگ و همکاران کشته در برخورد ویژه نوبت دادگاه در ماتورا یکشنبه اهدا شد حبس ابد برای تمام 11 پلیس که پس از بازنشسته از خدمات از جمله معاون سرپرست پلیس. این مجرم گناهکار شناخته شد در بخش 189 و 149 و 302 از مجازات. دادگاه قبلا تبرئه سه نفر. برخی از متهمان نیز درگذشت زمان حکم اعلام شد و 35 سال پس از حادثه.

"در روز سه شنبه 14 متهم بودند که به قید وثیقه قبل از تسلیم دادگاه منطقه قاضی Mathura Sadhna Rani (Thakur). دادگاه برگزار شد و 11 پلیس از جمله یک معاون SP — همه اهل راجستان — گناه و آنها را به زندان برده شد. دادگاه تبرئه سه نفر دیگر برای می خواهید از شواهد" گفت: دولت منطقه وکیل Mathura Shivram سینگ.

ویژه نوبت دادگاه تا به حال مورد بررسی قرار 61 شهود دادستان و 17 دفاع شاهدان در مورد.

توضیح داد: بهرتپور برخورد موردی که مجبور راجستان سانتی متر به پایین

یک روز قبل از این اتهام روبرو می شوند در فوریه 20, 1985 مرد سینگ سپس عنوانی رئیس بهرتپور تا به حال در یک جا از خشم گفته چون کنگره کارگران پاره و تخریب خود پوستر سقوط جیپ خود را به هلیکوپتر پس از آن راجستان وزیر و مقامات ارشد کنگره رهبر شیو Charan ماتور. ماتور در بهرتپور به کمپین بازنشسته بوروکرات Vijendra سینگ بود که به میدان فرستاد حزب کنگره در برابر مرد سینگ هفت-زمان مستقل MLA از Deeg.

پس از این حادثه یک مورد بود و تسلیم در برابر مرد سینگ در Deeg ایستگاه پلیس. روز بعد وقتی مرد سینگ همراه با همکارانش بود در مسیر به حوزه خود را Deeg برای یک تجمع انتخاباتی او کشته پرسنل بود که جاده مسدود شده زیر یک حکومت نظامی سفارش. دو مرد دیگر – سومر سینگ و هاری سینگ – تا به حال نیز از دست داده و زندگی خود را در این اتهام روبرو می شوند.

Vijay Singh, son-in-law انسان سینگ که به همراه او صدمه دیده است نیست و در شلیک. پلیس به او رسید و بعد از آن او را به ایستگاه پلیس. با توجه به فشار افکار عمومی او منتشر شد. پس Vijay Singh شکایت به سرپرست پلیس یک شاه تسلیم شد توسط پلیس است. پس از دولت توصیه می شود یک نوبت به رسیدگی به انسان سینگ مرگ آژانس در زمان شارژ مورد در فوریه 28, 1985 و ثبت chargesheet در جولای 1985.

مرد سینگ مرگ تا به حال ایجاد یک طوفان سیاسی در راجستان با تظاهرات بزرگ در برابر و سپس کنگره وزیر شیو Charan ماتور. آن را به حال پیامدهای حتی در سرمایه های ملی دهلی نو و منجر به استعفای ماتور دولت به عنوان وزیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن