هند ممکن است تور آفریقای جنوبی برای T20 series

بحث که هند می تواند علامت بازگشت آن به بین المللی کریکت با یک سفید کوتاه-سری توپ در آفریقای جنوبی در ماه اوت د

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399

بحث که هند می تواند علامت بازگشت آن به بین المللی کریکت با یک سفید کوتاه-سری توپ در آفریقای جنوبی در ماه اوت دور انجام شده است برای بیش از یک ماه در حال حاضر. در روز پنج شنبه, کریکت آفریقای جنوبی (CSA) بستری شد بحث در مورد یک سری T20I با BCCI.

"هند می خواهد به افتخار [قبل] قرارداد. اگر آن را به تعویق افتاد شاید کمی بعد" CSA اقدام مدیر عامل ژاک Faul گفت: در رسانههای مجازی تعامل است. با این حال همه چیز بستگی به دولت ترخیص از هر دو طرف.

سری است که برنامه ریزی شده را برای لغو ODI سری بین دو تیم در هند در ماه مارس پس از شسته اول ODI.

که هر دو تخته همان گوینده نیز augurs خوبی برای انجام این سری در آفریقای جنوبی.

یک BCCI اجرایی تایید کرد که هیئت مدیره امیدوار به دولت nod. با دستورالعمل برای از سرگیری ورزشی آموزش داشتن منتشر شده است BCCI پزشکی تیم در مشاوره با کارکنان پشتیبانی را آغاز کرده است برنامه ریزی برای شبیه سازی اردوگاه شروع اوایل ماه ژوئن است.

مینی IPL توسط Sept-پایان ؟

در ضمن Indian Premier League (IPL) مدیران درک به صدا franchises در احتمال به تعویق افتاد 2020 فصل بودن صحنه از اواخر سپتامبر تا اوایل ماه نوامبر است.

برای که به اتفاق می افتد BCCI است به احتمال زیاد به فشار برای T20 جام جهانی برنامه ریزی شده از 18 اکتبر در استرالیا به معوق در طول ICC جلسه هیئت مدیره در تاریخ 28. "اگر ICC رویداد به تعویق افتاد ما شروع به آماده شدن برای IPL" گفت: حق رای دادن رسمی.

در چهارشنبه BCCI مدیر عامل Rahul Johri رد امکان داشتن IPL بدون در خارج از کشور cricketers. "طعم IPL است که بهترین بازیکنان در جهان می آیند و بازی و همه متعهد به حفظ و نگهداری است که جریان" او گفت: در TCM ورزشی ازدحام وبینار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن