32 سال پس از زن باردار شدم بعد از tubectomy, HC مجموعه کنار سهل انگاری پزشکی اتهام علیه دکتر

نوشته شده توسط Sofi Ahsan | Chandigarh | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 11:28:03 am پس از تولد او را فرز

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399
نوشته شده توسط Sofi Ahsan | Chandigarh | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 11:28:03 am
tubectomy, pregnancy tubectomy, punjab and haryana high court tubectomy case, woman gets pregnant after tubectomy, punjab news پس از تولد او را فرزند چهارم در سال 1987 یک زن از Jalandhar قرار گرفته بودند tubectomy در یک کلینیک. (عکس: گتی ایماژ/Thinkstock)

بیش از 26 سال پس از او برگزار شد به جرم سهل انگاری پزشکی برای ناموفق tubectomy عملیات پنجاب و هاریانا در انتخابات را کنار بگذارند سفارشات گذشت توسط دادگاه های پایین تر درخواست دکتر به پرداخت خسارت به لحن تومان 1,50,000 به یک زن است. شاکی داده بود هنگام تولد به یک کودک با وجود تحت tubectomy.

قضاوت در این موضوع قدمت آن به سال 1987 تحویل داده شده توسط یک نیمکت از دادگاه عالی در جولای 8. دادگاه تصمیم گرفته بود کت و شلوار در سال 1994 و پس از آن مورد به دادگاه استیناف که به آن حکم در سال 1997. این موضوع به دادگاه همان سال و تا به حال باقی مانده در انتظار پس از آن.

پس از تولد او را فرزند چهارم در سال 1987 یک زن از Jalandhar قرار گرفته بودند tubectomy در یک کلینیک. دکتر انجام بستن لوله های رحمی در زمان تحویل. این یک روش جراحی برای پیشگیری از بارداری در زنان است.

این زن بعد باردار شد و ثبت یک دست کت و شلوار در برابر دکتر. این زن ادعا او کردم تا به فرزند پنجم با توجه به حرفه ای سهل انگاری ، بارداری موجب شده است تا روانی عذاب او به عنوان او احساس شرم در چشم بستگان و عموم مردم این استدلال بود در حالی که به دنبال خسارت از دکتر.

وکیل به نمایندگی از دکتر را رد کرده و مجادلات در دادگاه و ارائه شد که در آن توضیح داده شده به زن و شوهر در زمان بهره برداری در سال 1987 که لوله ها به احتمال زیاد به لغزش در عقب بعد به عنوان رحم می شود بزرگ در زمان تحویل از کودک است.

این دادگاه در حالی که درخواست از پزشک برای پرداخت تومان 1.5 لاخ خسارت در حکم خود در سال 1994 گفت: آن حضرت به توصیه به صبر کنید برخی از زمان برای tubectomy پس احتمال شکست عملیات بودند بیشتر در مورد انجام می شود در زمان تحویل. دادگاه استیناف در سال 1997 موافقت با یافته های دادگاه پایین تر است.

عدالت Rekha میتال در این حکم توجه داشته باشید از زمان 'Shaws را کتاب درسی از زنان که می گوید که "نرخ شکست عقیم سازی متفاوت از 0.4 درصد در Pomeroy روش 0.3-0.6 درصد توسط لاپاروسکوپی روش به 7 درصد توسط Madlener روش". بارداری رخ می دهد به دلیل معیوب تکنیک و یا خودبخودی recanalization طبق کتاب درسی.

دادگاه گفت که وکیل به نمایندگی از زن و مرد مراجعه کننده به هر متن یا نظر آن است که توصیه به انجام tubectomy همراه با سزارين. آن اضافه شده است که وکیل است و حتی مراجعه به هر پزشکی در متن است که احتمال شکست عقیم سازی بیش از 7 درصد اگر tubectomy انجام شده با سزارين. همچنین گفت: هیچ شواهد و مدارک تولید شده یا با گرفتن لاپاروسکوپی بازرسی لوله های رحمی یا پاتولوژیک بررسی مواد برداشته و در یک عملیات پس از آن دوباره عقیم سازی به اثبات سهل انگاری.

مشاهده است که آن را دشوار است برای حفظ این یافته ها از دادگاه های بدوی در دیوان عالی کشور حکم در Shiv Ram و دیگران مورد عدالت میتال گفت: "این می توانید با خیال راحت برگزار می شود که یافته های دادگاه نسبت غفلت به تجدیدنظرخواه و به تبع آن چفت و بست مسئولیت برای پرداخت خسارت دچار انحراف بنابراین نمی توان اجازه داد که برای حفظ و بر این اساس خود را کنار بگذارند".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب