Glenmark داروسازی اعلام اندازی Favipiravir برای درمان Covid بیماران

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 5:35:35 am از اهمیت بیشتر Favipira

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 5:35:35 am
Glenmark Pharmaceuticals, Glenmark Pharmaceuticals antiviral drug, fabliflu, Glenmark Pharmaceuticals covid-19 drug, Glenmark Pharmaceuticals covid-19 treatment drug, indian express news از اهمیت بیشتر Favipiravir داده بهبود بالینی تا 88 درصد خفيف Covid-19 موارد یک بیانیه رسمی گفت. (بازنمودی/بلومبرگ)

Glenmark داروسازی در روز شنبه اعلام کرد رونمایی از داروی ضد ویروسی Favipiravir (نام تجاری FabiFlu) برای درمان خفیف تا متوسط Covid-19 بيمار.

Glenmark دریافت کرده است تولید و بازاریابی تصویب از هند دارو تنظیم کننده ساخت FabiFlu اول دهان Favipiravir تایید دارو در هند برای درمان Covid-19 در انتخابات گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی سازمان آنلاین.

Favipiravir حمایت قوی شواهد بالینی نشان دادن نتایج دلگرم کننده در خفيف تا متوسط Covid-19.

ضد ویروس ارائه می دهد طیف گسترده ای RNA ویروس با پوشش بهبود بالینی اشاره کرد در سراسر گروه های سنی 20 تا >90 سال است. Favipiravir می توان در Covid-19 بيمار با شرکت مرضی شرایط مانند دیابت و بیماری های قلبی با خفیف تا متوسط Covid-19 علائم. آن را ارائه می دهد سریع کاهش بار ویروسی در عرض چهار روز فراهم می کند سریع تر علامتی و رادیولوژی بهبود است.

از اهمیت بیشتر Favipiravir داده بهبود بالینی تا 88 درصد خفيف Covid-19 موارد یک بیانیه رسمی گفت.

گلن Saldanha رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل Glenmark Pharmaceuticals Ltd گفت: FabiFlu نشان داده است تشویق پاسخ خفيف Covid-19 بيمار در طول آزمایش های بالینی. آن است که به صورت خوراکی تجویز می شود و پس از آن به عنوان یک راحت تر از گزینه های درمان بیش از دیگر به صورت داخل وریدی تجویز داروها. Glenmark را به همکاری نزدیک با دولت و جامعه پزشکی را FabiFlu به سرعت در دسترس بیماران در سراسر کشور," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن