NDTL را تعلیق به مدت شش ماه تمدید

این سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) به حالت تعلیق در اعتباربخشی ملی این کشور پیش بینی تست های آزمایشگاهی

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

این سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) به حالت تعلیق در اعتباربخشی ملی این کشور پیش بینی تست های آزمایشگاهی (NDTL) برای شش ماه دیگر.

این NDTL در اصل به حالت تعلیق در اوت سال گذشته به مدت شش ماه به علت عدم conformities با استاندارد بین المللی برای آزمایشگاه (ISL) از جمله در رابطه با آزمایشگاه ایزوتوپ نسبت اسپکترومتری جرمی (GC/C/IRMS) روش تحلیلی.

"در ماه فوریه سال 2020 زمانی که شش ماه تعلیق دوره سپری شده و برخی از برجسته غیر conformities نشده بود خطاب موفقیت WADA آزمایشگاه کارشناس گروه (LabEG) توصیه می شود شروع بیشتر رسیدگی انضباطی در برابر آزمایشگاه. این اقدامات انضباطی انجام شد مستقل کمیته انضباطی... در حالی که آزمایشگاه باقی مانده به حالت تعلیق درآمد. انضباطی روند در حال حاضر تکمیل و دوم شش ماه تعلیق آغاز شد و در ژوئیه 17 سال 2020" گفت: WADA بیانیه.

این NDTL می تواند حرکت کند دادگاه داوری ورزش (CAS) در برابر این تصمیم ظرف 21 روز از دریافت اخطار.

"در طول دوره تعلیق اگر آزمایشگاه ارضا LabEG در نشست الزامات آن ممکن است درخواست برای بازگشت قبل از انقضاء مدت شش ماه تعلیق دوره است. باید آزمایشگاه آدرس و نه غیر conformities در پایان شش ماه دوره تعلیق وادا ممکن است گسترش تعلیق آزمایشگاه اعتباربخشی تا اضافی شش ماه" گفت: WADA.

پس از تعلیق از NDTL ملی مبارزه با دوپینگ آژانس (ندا) شده است از ارسال نمونه به خارج از کشور برای تست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن