هند سیستم بهداشت و درمان تضمین یکی از بهترین Covid میزان بازیابی در جهان: ساعت مودی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 10:16:16 pm ساعت نارندرا مودی تحویل مجازی

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 10:16:16 pm
pm modi, pm modi address to un, pm modi address to un today, pm modi live, pm modi speech live, pm modi speech today, pm narendra modi live, modi, modi live, modi live speech, modi today speech live, pm modi live news, covid 19, coronavirus, pm narendra modi live, narendra modi un speech, modi un speech live, modi live video, narendra modi live today ساعت نارندرا مودی تحویل مجازی سخنرانی در سازمان ملل متحد ECOSOC. (منبع: Narendra Modi/یوتیوب)

اعلام کرد که هند "یکی از بهترین Covid میزان بازیابی در جهان" نخست وزیر نارندرا جمعه اعتبار چمن-root سیستم مراقبت های بهداشتی در مبارزه با کروناویروس بحران که تا کنون آلوده بیش از 10 لاخ نفر کشته و بیش از 25 ، 000 در کشور است.

پرداختن به سازمان ملل متحد در سطح بالا بخش از سازمان ملل متحد, شورای اقتصادی و اجتماعی (ECOSOC) ، ب. ظ گفت: "در مبارزه با Covid ما مردمی نظام سلامت کمک به هند اطمینان یکی از بهترین بازیابی نرخ در جهان است. ما نیز در مسیر حذف سل تا سال 2025."

"آن زلزله, طوفان, ابولا بحران و یا هر گونه دیگر طبیعی و یا انسان ساخته شده بحران هند در پاسخ به آنها با سرعت و همبستگی. در ما مشترک مبارزه با COVID ما تمدید پزشکی و کمک های دیگر به بیش از 150 کشور," او گفت.

این بود که نخست وزیر اول, آدرس سازمان ملل متحد پس از هند شد و به شدت انتخاب به عنوان یک غیر دائم عضو قدرتمند شورای امنیت در ماه گذشته. موضوع از این سال به بالا در سطح بخش است 'Multilateralism پس از COVID19: چه نوع از سازمان ملل نیاز داریم در سالگرد 75'.

میزان مرگ و میر در هند بسیار پایین تر است در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر و همچنین از متوسط جهان است. در سطح جهانی میزان مرگ و میر این بیماری در حدود 4.3 درصد در حالی که در هند آن کاهش یافته است به 2.55 درصد در حال حاضر. ایالات متحده است که دیده می شود حداکثر تعداد مرگ و میر بیش از 1.35 لاخ شده میزان مرگ و میر حدود 3.98 در حالی که برزیل با بیش از 74,000 مرگ است یک مرگ و مير 3.84 درصد است. در مقایسه با هند این دو کشور تا به حال بسیار بالاتر از تعداد مرگ و میر در هنگام عبور آنها از یک میلیون عفونت خوانده شده را علامت.

تصریح می کند که تنها اصلاح multilateralism می توانید دیدار با آرمان های بشریت PM مودی گفت: سازمان ملل متحد در اصل متولد شده از خشمها از جنگ جهانی دوم و خشم COVID-19 همه گیر را فراهم می کند زمینه را برای "تولد دوباره و اصلاحات است."

و اشاره کرد که بسیاری تغییر کرده است پس از تشکیل آن گفت: سازمان ملل در حال حاضر به ارمغان می آورد با هم 193 کشور عضو و همراه با آن عضویت انتظارات از این سازمان نیز رشد کرده است.

"هند قویا معتقد است که مسیر برای رسیدن به صلح پایدار و رفاه از طریق multilateralism...اما multilateralism نیاز به نشان دادن واقعیت جهان معاصر. تنها اصلاح multilateralism با اصلاح سازمان ملل متحد در مرکز آن می تواند برآورده آرمان بشریت" مودی گفت.

"شعار ما این است که 'Sabka Saath, Sabka Vikaas, Sabka Vishwas' – معنی "با هم برای همه رشد با همه اعتماد". این طنین انداز با هسته SDG اصل ترک هیچ کس پشت" PM اضافه شده است.

او همچنین خواستار تقویت سازمان ملل متحد و ارتباط آن با اثربخشی و آن را اساس نوع جدیدی از انسان-محور جهانی شدن.

با اشاره به Covid-19 گیر مودی گفت که هند همواره بالید خود را به عنوان اولین پاسخ در منطقه – یک دوست در نیاز.

هند ماه گذشته به شدت انتخاب به عنوان یک غیر دائم عضو قدرتمند شورای امنیت برای یک دوره دو ساله است. هند نامزد تایید شده از منطقه آسیا-اقیانوس آرام متحده برنده 184 رای از 192 رای در انتخابات برای پنج غیر کرسی دائم شورای امنیت.

برگزار شد به صورت سالانه بخش سطح بالا نشان دهنده اوج ECOSOC سالانه چرخه کار و تشکیل یک گروه متنوع از سطح بالا از نمایندگان دولت و بخش خصوصی جامعه مدنی و دانشگاهی است.

(ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب