1 دستگیر و به اتهام نقش باردار فیل مرگ در کرالا

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 12:02:10 pm ماه گذشته فیل وحشی تا به حال

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 12:02:10 pm
kerala elephant death arrests, pregnant elephant killed in kerala, pregnant elephant firecrackers, kerala elephant death probe ماه گذشته فیل وحشی تا به حال دچار مرگ دردناک به عنوان یک نتیجه از مصرف میوه های رنگ و لعاب با مواد منفجره.

یک نفر بازداشت شده است در ارتباط با کشتن یک فیل در palakkad در کرالا جنگل های دولت وزیر K Raju گفت: در روز جمعه.

وزیر گفت که یک مرد به نام ویلسون که انجام کشاورزی در مناطق اطراف Ambalappara دستگیر شد او اتهام نقش در این حادثه. تلاش های در جریان برای nab باقی مانده افراد.

ماه گذشته فیل وحشی تا به حال دچار مرگ دردناک به عنوان یک نتیجه از مصرف میوه های رنگ و لعاب با مواد منفجره. مقامات بر این باورند که این می تواند یک دام گذاشته به کشتن گراز و خوک و باید مصرف شده توسط ادم تنومند و بدقواره به جای. موارد از جمله تله گذاشته شده توسط روستاییان رایج در سراسر مناطق جنگلی در تامیل نادو و کارناتاکا و حتی شناخته شده برای کشتن فیل وحشی.

در بیانیه اتحادیه وزیر محیط زیست Prakash Javadekar گفت: "محیط زیست وزارت گرفته است جدی توجه داشته باشید مرگ فیل است و به دنبال تکمیل گزارش حادثه. "استرن عمل خواهد شد در مقابل مقصر(ع)," او گفت:.

بیش از 250 نفر از کارکنان دولت وزارت جنگل در حال جستجو از طریق املاک خصوصی در حاشیه جنگل در پلککد و شرنور مناطق به منظور رسیدن به برخی از سرنخ در مرگ باردار فیل. جنگل وزارت ترکیب تیم شامل پرسنل از سکوت دره Mannarkad, پلککد و Nilambur بخش زیر که حوزه های قضایی جنگل در دو منطقه عمدتا ذکر گفت.

این تیم به طور عمده به دنبال حضور تله نگه داشته و توسط مردم محلی برای حیوانات وحشی و به احتمال زیاد متهمان در این پرونده است. آنها با کمک یک تیم از پلیس تحت پلککد سرپرست پلیس. شده است وجود ندارد و در عین حال دستیابی به موفقیت و منابع گفت: جنگل گروه تصمیم گرفته است برای گسترش ترکیب عملیات در سراسر کشور.

یک تیم جداگانه ای از جرم و جنایت دولت شعبه در حال اقدام همزمان پروب به استفاده از مواد منفجره بود که پسر بچه به حیوانات و مرگ است.

بیش از 250 نفر از کارکنان دولت وزارت جنگل در حال جستجو از طریق املاک خصوصی در حاشیه جنگل در پلککد و شرنور مناطق به منظور رسیدن به برخی از سرنخ در مرگ باردار فیل.

آسیب دیدگی شد و در حال حاضر چند روز که ما شاهد فیل برای اولین بار. بنابراین ما شده اند قادر به پین نقطه محل که در آن آسیب پایدار بود. که محدودیت مواجه هستیم" K K Sunil Kumar, بخشی جنگل افسر مننرککد بود زودتر گفت.

شاشی کومار, معاون محدوده افسر با بخش گفت: این حوادث از تله انفجاری به صورت خوک و گراز استفاده می شود به گزارش منظم فرکانس در گذشته. "اما از آنجا که ما شروع به پر کردن موارد حوادث کاهش یافته است. ما در بخش سختی از هر گونه حوادث گزارش شده," او گفت:.

چگونه این حادثه به نور آمد

فیل را به قتل آمد به نور در مه 30 بعد از موهان Krishnan, بخش جنگل افسر در مننرککد در palakkad نوشت قلبی توجه داشته باشید در Facebook که به سرعت ویروسی رفت.

به عنوان بخشی از پاسخ سریع تیم کریشنان اقدام به نجات 15 ساله فیل که داشت ایستاده در وسط یک جریان نزدیک به حل و فصل با آن سر و آن تنه در آب است. زمانی که آنها آن را با نزدیک شدن به آن را به ایمنی با استفاده از دو اسیر فیل ها را شارژ خواهد بود. اما در غیر این صورت آن باقی مانده منفعل و بدون صدمه زدن به هر کسی. تقریبا 48 ساعت فیل ایستاده بود در آن نقطه قبل از تسلیم به عمق جراحات داخلی در شب 27 ماه مه.

Dr David ابراهیم جنگل دستیار دامپزشکی افسر که انجام پس از مرگ از فیل گفت: "با توجه به ترقه, انفجار وحشتناک وجود دارد آسیب به آن را بالا و فک پایین. این منطقه پر شده بود با کرم. به دلیل آسیب های آن نمی تواند غذا خوردن یا نوشیدن هر چیزی برای هفته ها. آن بسیار ضعیف است."

او اضافه کرد که ماهیت این ماده احتمالا یک میوه است که در آن ترقه پر شد نمی تواند شناسایی شود و همچنین. در گزارش های رسانه ها مدعی آن بود آناناس, او گفت: آن را تایید کرد.

دکتر ابراهیم متوجه شد که فیل باردار بود تنها نسبت به پایان پس از مرگ هنگامی که او متوجه بزرگ شدن رحم است. "این یک اتفاقی پیدا کردن. جنین احتمالا یک یا دو ماه. این یک نادرترین موارد نادر زمانی که یک فیل می میرد به عنوان یک نتیجه از چنین ترقه مربوط به صدمات. این بسیار غم انگیز است."

پس از اتمام از پس از مرگ فیل بود بموقع سوزانده همان روز.

سانتی متر دیگر رهبران تماس کمپین نفرت تعصب

رهبران از کرالا چپ و همچنین کنگره به رهبری اتحاد از جمله وزیر Pinarayi Vijayan, پنج شنبه را رد کرده و در واقع نادرست اظهارات بی جی پی و رهبری مرکزی در ارتباط با مرگ فیل وحشی. خواستار تلاش برای دادن جمعی از رنگ به حادثه سانتی متر وجود دارد گفت: برخی که با استفاده از این تراژدی به "از بند باز کردن یک کمپین نفرت" و "واردات تعصب".

سابق اتحادیه وزیر و فعال حقوق حیوانات Maneka گاندی stoked اختلاف چهار شنبه هنگامی که او ادعا کرد که فیل مرده در شرنور منطقه و آن منطقه و این کشور را "بیشتر خشونت" که در آن سم انداخته است در جاده ها منجر به مرگ 300-400 پرندگان و سگ ها در یک زمان. گاندی نیز ادعا کرد که کرالا دولت برداشته نشده و این که فیل ها می میرند در دولت هر سه روز.

سانتی متر Vijayan گفت که در حالی که دولت خود را تضمین عدالت برای خاکسپاری فیلبرخی از افراد با استفاده از این تراژدی به از بند باز کردن یک کمپین نفرت " و "واردات تعصب'.

"در یک حادثه غم انگیز در پلککد dist یک فیل خود را از دست داده و زندگی است. بسیاری از شما رسیده به ما. ما می خواهم به شما اطمینان دهم که نگرانی های خود را نمی خواهد بیهوده است. عدالت پیروز خواهد شد. داشتن گفت که ما متاثر از این واقعیت برخی از این تراژدی به از بند باز کردن یک کمپین نفرت. دروغ بر ساخته شده نادرست توصیف و نیمه حقایق شاغل بودند به معدوم کردن حقیقت است. برخی حتی سعی در واردات تعصب به روایت. اشتباه اولویت" او در توییتر نوشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب