اریکا Ettin ستون: 25 دوستیابی, نکات دوستیابی شما می توانید با استفاده از امروز

دوستیابی می تواند سخت باشد. هیچ دعوا که. اما آن را ندارد به عنوان سخت به عنوان شما آن را. بیایید نگاهی به این

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

دوستیابی می تواند سخت باشد. هیچ دعوا که. اما آن را ندارد به عنوان سخت به عنوان شما آن را. بیایید نگاهی به این 25, نکات دوستیابی جهان را به مکانی بهتر است. برخی بصری هستند و برخی ممکن است شما را سر خود را خراش. بدون در نظر گرفتن حتی اگر شما انتخاب کنید تا چند جدید اشاره گر خواهید بود آن را به ارزش آن:

1. تمرکز بر امروز و نه فردا.

بسیاری از مردم بیشتر متمرکز بر چه چیز دیگری در خارج وجود دارد و نه از آنچه را درست در مقابل آنها. لذت بردن از این تاریخ شما باید قبل از اینکه شما نگرانی در مورد دیگری است که در صف.

2. نشان می دهد تا برای تاریخ خود را.

تعدادی از مشتریان که یا در حال ایستاده یا که لغو شده است در ظرف یک ساعت از تاریخ شگفت آور است. یک فرد بزرگسال. نگه داشتن برنامه های خود را.

3. بود در حال حاضر, حتی اگر آن را یک بازی است.

گاهی اوقات شما راه رفتن را به نوار و فقط می دانم که این یک بازی و سپس شما را خاموش مانند یک سوئیچ نور. شما ممکن است فکر خود را به لیست مواد غذایی خود را از تاریخ فردا شب یا توله سگ خود را در خانه. به عنوان سخت به عنوان آن است که سعی کنید به باقی می ماند در حال حاضر باقی مانده از تاریخ است. شما هرگز می دانم آنچه شما ممکن است خارج از آن — یک دوست و یک همکار جدید و سرگرم کننده واقعیت — اگر شما در حال نادیده گرفتن شخص دیگر.

4. با تشکر از تاریخ خود را.

شاید شما پرداخت می شود. شاید تاریخ خود را پرداخت می شود. در هر صورت با تشکر از فرد دیگری برای او سخاوت و زمان. مردان, بزرگترین حیوان خانگی غرض زمانی که درمان آنها در تاریخ است که وقتی کسی نیست درک آنچه آنها انجام داده ایم. صادقانه "با تشکر از شما" می رود راه طولانی.

5. نوع به مردم است.

من اهمیتی نمی دهند که آیا آن را به یک سرور از یک غریبه در مترو و یا یک فرد بی خانمان. نوع به کسانی که در اطراف شما برای هر دو شما و تاریخ شما را به خاطر.

6. جلوگیری از سایه اندازی مردم است.

اگر شما نمی مانند کسی که پس از یک زن و شوهر خرما را به آن شخص بگویید که شما احساس جرقه در مقابل اجازه دادن به او و یا او تعجب که چرا شما نمی بازگشت یک متن. نگاهی به دو ثانیه به پایان همه چیز سنجیده و maturely.

7. خودتان می شود.

نمی براق بیش از خود و شخصیت واقعی در تاریخ اول. کسی در حال رفتن به باید برای رسیدن به آن را می دانم در نهایت پس از آن نیز ممکن است زودتر و نه بعد از آن!

8. سعی کنید تنها با استفاده از دو سایت های دوستیابی آنلاین.

درست مثل زمانی که شما بیش از حد بسیاری از آشپز در آشپزخانه شما ممکن است بیش از حد بسیاری از آنلاین دوستیابی پروفایل تا و در حال اجرا است. هنگامی که ما خودمان را بیش از حد نازک ما به ندرت به انجام هر کاری هست. سعی کنید چسبیده با دو سایت و با تمرکز بر استفاده از آنها هر دو به کمال خود است.

9. صحبت کردن.

اگر شما از یک موضوع صحبت می کنند. یکی از مشتریان من را نگه می دارد رفتن در این تاریخ و پس از آن شکایت به من که او را گرسنه وقتی او به خانه. من به او گفتم به هم خوردن یک میان وعده و یا نشان می دهد یک طعمه در تاریخ. می گویند آنچه شما نیاز دارید به خصوص هنگامی که آن را به عنوان ساده به عنوان سفارش اشتها آور است.

10. به یاد داشته باشید که هیچ منحصر به فرد نشان دهنده همه از آنلاین دوستیابی.

همه می دانند کسی که هر کدام یک داستان ترسناک و یا یک داستان عشق — یا هر دو — با کسی که از یک سایت دوستیابی آنلاین است. به یاد داشته باشید که هیچ شخص مفرد همیشه می تواند به نمایندگی از کل جهان آنلاین دوستیابی.

در حال حاضر برای بقیه:

11. اطلاع از تاریخ خود را اگر شما در حال رفتن به اواخر. نه تنها نشان می دهد تا اواخر.

12. لبخند. مطالعات نشان می دهد که لبخند زدن در واقع می تواند شما را شادتر.

13. خوش آمد می گوید هر یک از دیگر با در آغوش گرفتن. Handshakes برای جلسات کسب و کار. (نکته: در طول COVID بار درخواست مجوز قبل از بغل کردن کسی. افراد مختلف سطوح راحتی.)

14. سوال بپرسید. اصلا بحث در مورد خود را تمام وقت است.

15. اصلا بحث در مورد سابق خود را. مثبت و یا نه آن را مانند به نظر می رسد شما هنوز هم ممکن است در این فرد ... یا تلخ ... و یا هر دو.

16. اصلا بحث در مورد طلاق خود را—به خصوص در یک ستیز—و یا بازداشت نبرد. شما در حال یادگیری در مورد هر یک از دیگر. نمی روگرفت از تمام این (اغلب منفی) اطلاعات کسی شما را نمی دانم هنوز رتبهدهی نشده است.

17. درمان هر فرد به عنوان یک فرد و نه نسبت به تاریخ دیگر.

18. سعی کنید برای پیدا کردن مثبت در مردم است.

19. نشستن در کنار یکدیگر و یا catty-corner به صحبت کردن آسان تر است.

20. آن را یک شانس دوم اگر شما هنوز مطمئن نیستید که چگونه شما احساس می کنید.

21. شروع با یک نوشیدنی و یا قهوه. شما همیشه می توانید اضافه کردن شام است, اما شما نمی توانید آن را به عقب.

22. اگر شما می خواهید چیزی برای آن را بپرسید. اگر شما ترجیح می دهند که کسی با شما تماس برای تایید تاریخ بعدی مودبانه ذکر است که. مردم هستند نه ذهن خوانندگان است.

23. لازم نیست به کسی ثابت کند او فوق العاده است. فرض کنیم این فرد فوق العاده است تا زمانی که او یا او نشان می دهد در غیر این صورت. بی گناه تا زمانی که خلافش ثابت.

24. هر کس درک معایب. این فقط یک تصمیم از آنهایی که شما می توانید با زندگی می کنند و که شما نمی توانید.

25. مهم این است که چگونه کسی که باعث می شود شما احساس می کنید در مورد خودتان.

اریکا Ettin بنیانگذار کمی با ارنج زدن که در آن او کمک می کند تا دیگران حرکت اغلب تهدید آمیز جهان آنلاین دوستیابی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن