سابق بوکسور Dingko سینگ تست مثبت برای COVID-19

بازی های آسیایی مدال طلا برنده سابق بوکسور Dingko سینگ که در حال حاضر در حال مبارزه با سرطان کبد دارای آزمای

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399

بازی های آسیایی مدال طلا برنده سابق بوکسور Dingko سینگ که در حال حاضر در حال مبارزه با سرطان کبد دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 یک منبع نزدیک به او گفته PTI در روز یکشنبه.

41 ساله شد, پرواز به سرمایه های ملی در اوایل این ماه تحت پرتو درمانی و در حال بازگشت به خانه اش در ایالت مانیپور بعد از اینکه تشخیص داده زردی یک بار دیگر.

"او منفی بود زمانی که او در سمت چپ از دهلی نو است اما آزمایش مثبت در بازگشت خود را به مانیپور" این منبع گفت PTI.

این swashbuckling سابق خروس وزن بوکسور برنده در بازی های آسیایی طلا در سال 1998 edition در بانکوک. او یک آرجونا و Padma شری awardee.

نامه از سردبیر


خواننده عزیز

ما شده اند نگه داشتن شما تا تاریخ را با اطلاعات در مورد تحولات در هند و جهان است که باید تحمل در سلامتی و تندرستی ما زندگی و معیشت در طول این زمان دشوار است. برای فعال کردن انتشار گسترده ای از اخبار است که در منافع عمومی ما افزایش تعداد مقالات است که می تواند به عنوان خوانده شده رایگان و تمدید دوره آزمایشی رایگان. ما باید یک درخواست برای کسانی که استطاعت به اشتراک: لطفا انجام دهید. همانطور که ما در مبارزه با دروغ و اطلاعات غلط و نگه داشتن apace با اتفاقات ما نیاز به ارتکاب بیشتر منابع به جمع آوری اخبار عملیات. ما وعده به ارائه کیفیت روزنامه نگاری است که باقی می ماند به دور از منافع سیاسی و تبلیغاتی.

پشتیبانی از کیفیت روزنامه نگاری


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب