مدار اسپیکر مرکز تعمیرات دیجی تعمیر

در صورتی که بخواهیم تجهیزات صوتی اجرای زنده را به بخش های متعدد تقسیم کنیم، میکسر ها صدا مرکز آن محسوب می شود

توسط NEWSMINERAL در 1 دی 1401
در صورتی که بخواهیم تجهیزات صوتی اجرای زنده را به بخش های متعدد تقسیم کنیم، میکسر ها صدا مرکز آن محسوب می شود و کل تنظیمات، میکس، در اختیار گرفتن و امر به وسیله میکسر انجام می شود. همین صدا می بایست طوری در مراسم پخش شود که از سوت کشیدن و آزار گوش حضار خودداری نماید و همچنین صدای هر یک از ادوات موزیک را به درستی تهیه کند تا در خروجی یک صدای ایده آل داشته باشیم. هنرمندانی که برروی صحنه اجرای سناریو می نمایند به وسیله یک صدابردار در اتاق مانیتورینگ صدا پشتیبانی می شوند.تجهیزاتی که استفاده می شود مهم دو بخش می باشند تجهیزات الکترونیکی و ابزار صوتی. امروزه حیاتی اوج گرفتن صنعت الکترونیک و به ویژه بازار صوت، به کار گیری از آمپلی فایر ها در بعد ها متنوع فراوان حائز اهمیت هست و هر روز نوع های تازه ای از همین دستگاه به بازار عرضه می شود که هر کدام به جهت معرفی و باز‌نگری یک مقالهمفصل را طلب می کند. ما در همین مقاله عملکرد کردیم تا شما مخاطبان گرامی را یک گام به دنیای آمپلی فایر ها نزدیک خیس کنیم.
  • در زمان تعیین آمپلي فاير كم بودن مقدار نويز يا صداي خش خش صوت بسيار اهميت داراست و بايد به اين مورد اعتنا داشته باشيد.
  • میکروفون های کاردیوید، جزو مرسوم ترین گونه های میکروفون هستند.
  • مثل خیلی از تولیدات اروپایی سالهاست یه جورایی است و نیست!
  • همانطور که تا قبل از این نیز گفته ایم، آمپلی فایر و یا به عبارتی تقویت کننده صدا یگانه مکان هایی است که مجهز به سیستم صوتی هستند.
آموزشگاه پایتخت فناوری زمان های تخصصی مکانیک و اتومکانیک از گزاره نصب ضبط و باند خودرو ، آموزش تعمیرات ecu ، آموزش صافکاری خودرو ، تدریس نقاشی خودرو ، تدریس ریمپ ایسیو و … را بصوت تماما عملی در تعمیرگاه مجهز برگزار می کند. در این کلاس ها که ذیل حیث سازمان فنی و رشته ای مملکت برگزار می شود، هر آنچه که شما برای ورود به بازار کار کارگزاری ضبط و باند ماشین نیاز دارید به رخ عملی در کارخانه تدریس داده خواهد شد. آمپلی فایر چهار کانال دوچندان انعطاف پذیر میباشند و مزایای زیادی نسبت به جور های دیگر دارند. شما می توانید اشکال مختلفی از سیستم های صوتی را در ماشین خویش پیکربندی (و پیکربندی مجدد کنید). ولی این موضوع نیز اساسی میباشد که ساب ووفر برای روش اندازی به آمپلی فایر نیاز دارد. بدین ترتیب همین نکته که طولانی تر نمودن ساب ووفر به سیستم پخش نیازمند بیش تر شدن یک آمپلی فایر ۴ نتورک (حدود ۳۰۰ هزار تومان) است، اهمیت می باشد. این می تواند بلندگوهای متصل به سیم بلندگو را اصلی قدرت، صدا و وضوح اکثر صدا هدایت کند. بیشتر استریوهای صوتی داخل داشبورد فقط حدود 15 تا 18 وات در دسترس دارند و در حداکثر خروجی خویش به شدت آغاز به اعوجاج می کنند. — علامتها سوختن ساب ووفر و علت فساد باند خودرو – کیان باتری … … انقطاع می گردد که آمپلی فایر فراوان گرم شده باشد یا این که این که سیم اسپیکر جدا شده باشد.

تقویت‌کننده‌های فرکانس صدا

به ادله این نقطه بایاس متمرکز، ترانزیستور خروجی یک تقویت کننده کلاس A می‌تواند فراوان گرم شود، حتی در شکل عدم وجود سیگنال ورودی، بنابراین نوعی هیت سینک گزینه نیاز است. جریان بایاس DC که از کلکتور ترانزیستور عبور مینماید برابر حیاتی جریان عبوری از توشه کلکتور است. به این ترتیب یک تقویت کننده کلاس A مضاعف ناکارآمد است، چون عمده همین اقتدار DC به گرما تبدیل می‌شود. به کلمه دیگر، ترانزیستور خروجی هیچ زمان «خاموش» نمیشود و در موقعیت بی باری دائم قرار دارد. کارایی تقویت کننده کلاس A جایی می باشد که تمام صورت موج سیگنال محل ورود صادقانه در ترمینال خروجی تقویت کننده بازتولید می‌شود، زیرا ترانزیستور به طور کامل در منطقه فعال خویش بایاس شده است. این بدان مضمون‌ می باشد که ترانزیستور سوئیچینگ هیچ گاه به مناطق جدا یا این که اشباع خود منتقل نمی‌شود. دسته‌بندی نشده در تعیین ترانس و میزان جریان دهی آن دقت واجب را مبذول فرمایید و از مقدار حداکثر جریاندهی آن اطمینان حاصل نمائید. مقادیر مشخص شده روی نقشه به شما همین امکان را خواهد داد که پس از تولید مدار و قبل از اتصال محل ورود و خروجی آن ، صرفا اهمیت اتصال تغذیه به مدار و تلاوت مقادیر فوق از صحت تولید و کارایی مدار اطمینان حاصل کنید. دقت داشته باشید که مقادیر ترازو گیری شده روی مدار ساخته شده بایستی در حدود مقادیر ذکر شده باشند و در رخ تفاوت دوچندان اهمیت مقادیر اعلام شده می بایست مدار خود را قبل از به کار گیری آیتم تحلیل قرار دهید.

علت خاموش شدن ناگهانی امپلی

یک شیوه خوب برای افزایش سیستم صوتی خود سوای تغییر‌و تحول ظواهر سیستم کارخانه‌ای وسیله نقلیه خود، است. هر یک از همین سیستم‌ها شامل یک تقویت کننده و سایر تجهیزات پردازش صدا هستند که به شکل سفارشی برای وسیله نقلیه یگانه شما طراحی شده‌اند که صدا را به شدت بهبود می‌بخشد. دو تا باند که به یک خروجی وصل کردید اهم باند کم میشه و آن‌گاه از مدتی آمپلی فایر سمت دیگر نیز میسوزد.

نحوه عیب­ یابی آمپلی فایر

در بقیه تاسیسات، توان از یک بلوک توزیع اساسی یک فیوز از خویش ساخته شده است. بنابراین، بسته به این‌که چطور تقویت کننده به سیستم الکتریکی متصل می شود، می توانید خود را اهمیت انواع فیوز های متفاوت آشنا کنید. بحران پیجینگ برنا پردازش کلیدی بهبود پایداری یک آپ آمپ عملیاتی در پهنای باند گسترده ای از برنامه های کاربردی است. راه حل جبران آمپلی فایر از لحاظ جواب فرکانس، دارای استعمال از یک مدار جبران فرکانس در سراسر آمپلی فایر عملیاتی است.

پیدا نمودن یک فیوز جایگزین بد را دارای باز‌نگری ولتاژ

از باندهای بی آلایش اکو ها که اصولا 16 اهم و200 وات هستند که ما 2 یا این که 4 عدد به آمپلی فایر میبندیم که 4 عدد می گردد 4 اهم بسته به مکان هم دارااست . اما در مصارف خانگی یک عدد از بهترین شرایط ها به کارگیری از بلندگوهای ترکیبی شامل ووفر ، توییتر و فول رنج میباشد که باکس ها نیز بر اساس بلندگوهای خریداری شده می بایست بررسی ، طراحی و ساخته شوند. با اعتنا به مشخصات آمپلی فایر اساسی 4 ترانزیستور به جهت طبقه خروجی کافی به نظر می رسد. قطعات SMD و قطعات DIP در موفقیت همین دستگا هستند و به جهت تعمیر پیروزی آمپلی فایر سونی و هر برند دیگری، نیاز به ردوبدل همین قطعات است. موفقیت بخش های متفاوتی شامل بخش تغذیه، تقویت کننده صدا، مدار پروتکت و … داراست که خرابی هر مورد از آن‌ها عملکرد برد و آمپلی فایر را مختل می کند. تکنسین های تعمیر آمپلی فایر سونی، برای ترمیم برد اول اجزای آن را بده بستان می کنند.

آموزش تعمیر فریزر سردخانه حساس عیب یابی مرحله به مرحله

درواقع تا عیب یابی تام دستگاه، نمی اقتدار در آیتم هزینه تعمیرات آن لحاظ داد. تکنسین های تعمیرات آمپلی فایر سونی، اول دستگاه را عیب یابی کرده و تشخیص می دهند که کدام بخش ها زخم دیده اند. آن گاه مهم دقت به دسته قطعه جراحت چشم و شدت فساد آن، اقدامات حتمی را انجام می دهند. ولی در رخ نیاز به بده بستان قطعات، باید قیمت قطعه جدید را هم در هزینه آخری محاسبه کرد. مدار آمپلی فایر بنا به پیچیدگی ای که دارا‌هستند حیاتی یکسری بخش تفکیک سیگنال هستند. یاماها نسل تازه را دارای دو گونه RX-A2A و RX-V6A حیاتی ظواهر تازه معرفی کرد. مثلا استعمال از پلاستیک درخشان در پنل جلو که جزء ارزان ارزش ترین دسته متریال به حساب می آید. یاماها مدام در کنار دنون، مرنتز و اونکیو جزء بهترین ها بوده و ممکن است هنوز هم میباشد البته در اکنون حاضر قضاوت آن زیاد خلل است. وقتی دستگاه شما دیستور کرده میباشد و نمی دانید علّت آن چیست، دستگاه را خاموش کنید و پس از عیب یابی به فعالیت دستگاه ادامه دهید. امپلی فایر‌های مونو معمولاً تک نتورک میباشند که به طور ویژه برای تولید صدا مهم فرکانس زیر و بیس عمیق به جهت ساب ووفر مناسب است. این آمپرها در واقع ترکیبی از کلاس های تقویت کننده A و B هستند. آن‌ها بهترین ویژگی های هر دو کلاس را اصلی کارایی کلاس B و میزان مرغوب بودن صدای خوب کلاس A با اعوجاج کم ترکیب می کنند. آمپلی فایرهای توان کلاس AB رایج ترین آمپلی فایر در سیستم های صوتی هستند. رفع اختلال تاری برگه تلویزیونبهترین تنظیمات مانیتور به جهت چشم - راهنمای روشنایی و کنتراست. به عنوان نمونه سیگنال ضعیفی که از حرکات هسته معلقی که در میدان مغناطیسی یک میکروفون داینامیک ساخت می‌شود، به جهت آنکه وارد نرم افزار DAW شود فراوان ذیل می‌باشد. حال به جهت آنکه ولتاژ آن را ارتقا دهید (یا به عبارتی آن را به میزان به اندازه بلند کنید) بایستی قبل از ورود سیگنال به نرم افزار DAW آن را به یک پری آمپ منحصر میکروفون بفرستید. قصد داريم شما را به آمپلی فایر ها و انواع آن آشنا نماییم و بعد راهنماي خريد آمپلي فاير ها را به شما ارائه کنيم. در حالتی‌که قصد خريد يک آمپلي فاير را داريد ، تا پايان اين نوشته کلیدی ما همپا باشيد.

ویژگی های آمپلی فایر و آشنایی اهمیت شبکه ها

یک سیگنال جریان ذیل (اغلب کمتر از 0.025 آمپر) به نام سیم "راه دور" به جهت جلوگیری از روشن ماندن تقویت کننده و تخلیه باتری در شکل عدم به کار گیری به کار گیری می شود. برخی از قطعات نظیر ترانزیستورهای سوئیچینگ پرقدرت به شاسی فلزی سنگین تقویت کننده متصل می شوند تا گرمای مازاد تولید شده را حذف و دفع کنند. در غیر همین شکل آنها در نهایت به استدلال گرما از میان می برند.

کار نکردن بلندگوهای ماشین

آمپلی فایر کرون Crown I-T8000 با 2 عدد شبکه ، حیاتی خنک کننده سیستم ، پردازنده داخلی ، فیلتر و اکولایزر ... آمپلی فایر کرون Crown I-Tech 5000HD اساسی 2 عدد نتورک ، دارای خنک کننده سیستم ... آمپلی فایر کرون Crown XTi 2002 اساسی 2 عدد شبکه ، اهمیت خنک کننده سیستم ، پردازنده داخلی و فیلتر ... آمپلی فایر کرون Crown XTi 6002 اساسی 2 عدد کانال ، اصلی خنک کننده سیستم ، پردازنده داخلی و فیلتر ... آمپلی فایر کرون Crown CDi 1000 با 2 عدد شبکه ، اهمیت خنک کننده سیستم ، پردازنده داخلی و فیلتر ...
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن