تام Emmer ستون: از دست دادن مینه سوتا

پس May 13 ایالت آدرس رژیم صهیونیستی است. Walz تلاش کرده است تا موضوع یک سوزن به جای منجر به عنوان مثال از دست

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399

پس May 13 ایالت آدرس رژیم صهیونیستی است. Walz تلاش کرده است تا موضوع یک سوزن به جای منجر به عنوان مثال از دست دادن من و هزاران Minnesotans در این فرآیند است.

ما تا به حال یک فرصت به یک مدل برای کشور های در حال توسعه روشن و سازگار مینه سوتا استراتژی برای باز کردن اقتصاد است. به جای رژیم صهیونیستی است. Walz اجرا کرده است یک "maddeningly پیچیده" رویکرد است که توده های ردوود و دریاچه شهرستانهای با Hennepin و رمزی و چاله کافه ها و رستوران ها در برابر کلیسا و سالن در مسابقه برای به دست آوردن تصویب خود را برای بازگشایی شده است.

نرخ بیکاری در برخی از شهرستانهای استان با کمترین نرخ از گسترش بیش از 30 درصد است. رستوران با فضای باز ناهار خوری قابلیت های برنده قرعه کشی اما کسانی که بدون آن باقی می ماند توقیف. برای سوتا نهادهای مذهبی اسقف اعظم Hebda و کلیسای لوتری -- میزوری کلیسایی در مینه سوتا شده اند مجبور توسط فرماندار نامنسجم و نابرابر محدودیت های آن را روشن است که پرستش می تواند و باید از سر گرفته شود. این است که هیچ راهی برای اجرای دولت است.

دولت ما و اقتصاد ما طراحی شده بود هرگز به اجرا در بالا بدون در نظر گرفتن شرایط. به عنوان یک نتیجه, ما شهروندان اقتصادی و روانی و سلامت معنوی در حال تحت فشار قرار دادند به محدودیت های خود را توسط این چهل تکه سیاست هایی که -- در این مرحله -- به احتمال زیاد کمی به سرعت گسترش یافته است.

من شنیده رژیم صهیونیستی است. Walz شکایت دارند که برگ برنده دولت باید در تنظیم یک استراتژی ملی برای بازگشایی است و از آنجایی که این دولت نیست, مینه سوتا, باید نمودار راه خود را. اعتقاد من این است که یک ناخالص توليد ، بله مینه سوتا باید نمودار خود را در راه است که راه آن باید باشد. ما یک جمهوری مبتنی بر قانون اساسی و قانون اساسی ما روشن است در شمارش قدرت. رئیس جمهور تهمت و دولت او را گرفته و یک قانون اساسی رویکرد صدا اجازه می دهد تا هر یک از دولت برای تعیین بهترین دوره برای شهروندان است.

CDC و دیگر مقامات دولت منتشر کرده اند دستورالعمل ها برای کمک به کشورهای این تعیین. به ما آموخته اند بیشتر در مورد چگونه COVID-19 گسترش می یابد و اثرات آن بر برخی از گروه های جمعیتی -- افراد با شرایط از پیش موجود مانند دیابت و بیماری های قلبی و چاقی -- کسانی که دستورالعمل تغییر کرده است. دستورالعمل ها را دنبال علم آن چیزی است که Walz می گوید او با چنین اعتقاد بر روی هر موضوع.

مینه سوتا یک فرصت به دنبال علم و منجر به ملت است. به جای رژیم صهیونیستی است. Walz و مشاوران انتخاب یک مسیر متفاوت-یکی به ارمغان آورده است که ما یک اتفاقی بازگشایی است که ایجاد سردرگمی و سرخوردگی و خشم.

دولت ما به طور کامل از دست داد اما ما نیاز به رژیم صهیونیستی است. Walz به منجر شود. ما نیاز به یک استراتژی منسجم است که به هر Minnesotan درک روشنی از زمانی که آنها می توانید برای باز کردن کسب و کار خود و زمانی که آنها می توانید به بازگشت به کار. کارکنان و کارفرمایان در هر بخش از اقتصاد ما نیاز به هدایت و حمایت به شکل از چگونه بهترین برای از سرگیری عملیات خود را. و فرماندار باید تشخیص دهد که چه چیزی ممکن است لازم باشد برای شهرهای دوقلو ممکن است مورد نیاز در بیشتر مینه سوتا است.

بالاتر از همه چیز و ما به عنوان رویکرد ژوئن 1, من امیدوارم که رژیم صهیونیستی. Walz متوجه خواهد شد که -- با توجه به فرصت -- Minnesotans می تواند و باید مورد اعتماد برای انجام کار درست.

در کنگره ایالات متحده تام Emmer یک جمهوری خواه نشان دهنده سوتا ششمین کنگره منطقه ای در آمریکا ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب