بک لینک PBN چیست؟

محتوای ویدئوی محبوب تر است و به شناخته شدن برند شما کمک می کند. حذف یکباره تعدادی بک لینک: اگر تعدادی بک لینک

توسط NEWSMINERAL در 1 بهمن 1399

محتوای ویدئوی محبوب تر است و به شناخته شدن برند شما کمک می کند. حذف یکباره تعدادی بک لینک: اگر تعدادی بک لینک با کیفیت یکباره حذف شوند گوگل متوجه خرید بک لینک شما می شود و اگر لینک سازی در سایت های دیگر نداشته باشد باعث پنالتی شدن می شود. این مورد باعث می شود تا کیفیت لینک های ارسالی ما به سمت وب سایت شما ارزشمند باشد و موجب بهتر شدن رتبه وب سایت شما در کلمه درخواستی می شود. بک لینک هایی که از طریق ثبت نظر گرفته می شود، می بایست یک نظر در ارتباط با پست مورد نظر نوشته شود که وب مستر آن سایت نظر ما را تا حد امکان تایید نماید. لینک خروجی صفحه : در صورتی که قصد خرید بک لینک را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که بک لینک شما در سایت هایی ثبت شود که در صفحات آن لینک خروجی زیادی وجود نداشته باشد و به نوعی وب سایت اسپم نشده باشد.

اگر می خواهید کیفیت سایت خود را در Google بهبود ببخشید ، به بک لینک نیاز دارید. الان قصد دارم چند روش رو به شما معرفی کنم که با استفاده از این ترفند ها می تونید بک لینک های طبیعی جذب کنید و در کل واجبه که این موارد رو رعایت کنید حتی اگر تعداد جذب بک لینک بسیار کم باشه یا اصلا هیچی جذب نشه! در بعضی از این سایت ها می توانید تعداد زیادی بک لینک با انکر تکست های مختلف را بصورت کد HTML و bbcode ثبت کنید. پس از ثبت نام فقط فایل را آپلود کنید. اپراتور های هوشمندی که PBN میسازند ، ورود خزنده های ابزار های تحلیل بک لینک را از طریق فایل robots.txt غیرفعال میکنند ، تا نتایج سایت قابل انالیز با ابزارهای سئو نباشد. معمولا لینک سازی pbn ، تاثیرگذاری خودش رو از 10 روز پس از لینک سازی تا حدودا 3 ماه بعد پدیدار می کنه. اما نکته کلیدی این است بک لینک PBN معمولا توسط گوگل شناسایی می شود ، رپورتاژ ادز برای اولین بار در ایران خدمات رپورتاژ PBN ارائه می نماید ، در رپورتاژ PBN دیگر گوگل به سیستم لینک سازی شما شک نخواهد کرد و شما از این روش براحتی می توانید رتبه وب سایت تان را ارتقا دهید.

معمولا جرایم دستی گوگل به دلیل استفاده از روش های سئوی کلاه سیاه و عدم اطمینان از ایجاد پروفایل بک لینک وب سایت به صورت طبیعی و مطابق با دستورالعمل های گوگل، اعمال می شود. از مهمترین محرک های گوگل جهت اعمال جرایم لینک، استفاده از لینک های ورودی غیر طبیعی است که با عنوان پیوند مضر (Harmful) و اسپم (Spammy) نیز شناخته می شوند. مخصوصا سایتهای خبرگزاری های معروف و شناخته شده. یکی از کلیدهای کسب موقعیت بهتر در نتایج جستجو، برقراری بک لینک دائمی ورودی از سایتهای دیگر است. سوما مدیران سایتهای خبری میتوانند بصورت نامحدود در سایت خود اخبار تبلیغاتی و رپورتاژ قرار دهند . ما بک لینک pbn نمی فروشیم که در صورت شناسایی گوگل جریمه شوید ما رپورتاژ pbn ارائه می کنیم. راه هایی برای ارتقای ابزار جهت ارائه بهترین راه حل برای مقابله با جریمه های گوگل و جلوگیری از آنها در آینده پیدا کنیم.

مهمترین چیز قبل از استفاده از تکنیک های سئو ، صبور بودن و همیشه ترفندهای جدید برای استراتژی خود است. این نکته را فراموش نکنید که روش ما بسیار امن و پر قدرت است. بک لینک pbn و یا همان لینکسازی pbn (پی بی ان) یکی از متدهای لینکسازی میباشد که بسیار پر قدرت عمل میکند و این متد هم اکنون یکی از پر استفاده ترین متدهای لینک سازی محسوب میگردد. بسیاری از سئو کاران برای افزایش رتبه سایت در نتایج گوگل از روش های مختلفی استفاده می نمایند ، یکی از روش هایی که سئو کاران استفاده می کنند گرفتن بک لینک پی بی ان PBN است ، در این روش سئو کاران برای کلمات کلیدی سایت شما بصورت شبکه ای لینکسازی می کنند. به عنوان مثال در زمینه ارائه خدمات بک لینک pbn (پی بی ان) نیز نقش داریم. سیگنالهای اجتماعی نقش مهمی در سئو بازی می کنند. هر صفحه ایی که ایجاد می کنید باید مانند یک پست واقعی به نظر برسد و مرتبط با کسب و کار شما باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن