راه آهن طرح در وادودارا رجا Baug باغ خانواده سلطنتی خواستار شهروندان به مخالفت ساختمان در مقابل Pratap Vilas کاخ

نوشته شده توسط Aditi رجا | وادودارا | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 5:59:23 am Pratap Vilas کاخ در وا

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
نوشته شده توسط Aditi رجا | وادودارا | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 5:59:23 am
vadodara royal family, Maharaja Fatesingh Museum Trust, Union Ministry of Railways, multi-storey building in the historic Raja Baug garden, indian express news Pratap Vilas کاخ در وادودارا. (فایل)

خانواده سلطنتی وادودارا و خانواده-اجرای مهاراجه Fatesingh موزه اعتماد صادر کرده است که درخواست تجدید نظر به ساکنان وادودارا به اتحاد و اعتراض پیشنهاد ساخت یک ساختمان چند طبقه در تاریخی رجا Baug باغ مشرف به Pratap Vilas کاخ توسط اتحادیه وزارت راه آهن.

درخواست تجدید نظر صادر شده در روز پنج شنبه توسط Rajmata Shubhanginiraje Gaekwad مهاراجه Samarjitsinh Gaekwad و همسرش, Maharani Radhikaraje خواست "همه شهروندان از شهر و کشور به ایستادن در برابر این تصمیم". خانواده از طریق موزه نیز آغاز شده آنلاین کمپین امضا در روز پنج شنبه به ارسال آن به وزارت راه آهن.

Pratap Vilas, قصر, خانه راه آهن دانشگاه, که در آن کارکنان راه آهن کالج عملکرد از سال 1952. کاخ ساخته شده در سال 1908 توسط معمار چارلز F Stevens پسر FW استیونس که ایجاد بمبئی یاد ویکتوریا پایانه نامگذاری شد پس از آخرین فرمانروای Baroda دولت Pratapsinhrao و منحصر به فرد سبک رنسانس ساختمان اندود شده با سنگ مرمر ایتالیایی با مس گنبد به عنوان مرکز قطعه.

درخواست تجدید نظر می گوید: "نگران کننده برای شهر کندر و خانواده سلطنتی, تصمیم گرفته شده برای ساخت یک ساختمان چند طبقه در تاریخی رجا Baug یا باغ مشرف شکوه Pratap Vilas کاخ. این است که به جای راه آهن ملی و موسسه حمل و نقل (NRTI) و سایر دفاتر. نشانه گذاری در روی زمین آغاز کرده اند اما ساخت و ساز است و در عین حال برای شروع است. جدید ساخت بتن مناسب در مقابل این 106 سال میراث کاخ قطعا نابود نما, چشم انداز, مقیاس, زیبایی و تاریخ از این نقطه عطفی از وادودارا."

ایستاده در 55 هکتار از زمین های قصر ساخته شده توسط مهاراجه Sayajirao III به عنوان محل اقامت خصوصی برای پسرش دگرمن Yuvraj Fatesinghrao Gaekwad و همسرش Yuvrani Padmavatidevi پدر و مادر از Pratapsinhrao. Samarjitsinh است Pratapsinhrao نوه.

توضیح داد

وضعیت میراث فرهنگی ممکن است کمک به نجات شهر را نشانه

عدم وجود وضعیت میراث فرهنگی برای برجسته نشانه های معماری در وادودارا است که بزرگترین مانع در حفظ آنها است. در سال 2014 Nazarbaug کاخ در ماندوی آورده بود توسط صاحبان آن راه را برای آلاینده های بازار. میراث اياد منتقل شده بود یک پیل در گجرات دادگاه عالی برای جلوگیری از این خانواده سلطنتی از تخریب 1850 کاخ. دادگاه در حال حاضر به بیان هر گونه نظر در مورد آن تخریب با وجود محدودیت سفارشات از وادودارا شهرداری شرکت.

Samarjitsinh Gaekwad گفت: هند اکسپرس "ما تصمیم گرفته اند به جمع آوری حمایت های پس از ما آموخته است که از منابع قابل اعتماد است که مانند یک ساختمان است که آمده تا به خانه دفاتر راه آهن. این مهد قصر که در آن است از آن قابل نمایش جلو. اگر یک ساختمان از این اندازه ساخته شده است درست در مقابل آن زیبایی و میراث از ساختمان خواهد بود از دست داد. کاخ باز هستند اما با چنین ساخت و ساز آن خواهد شد از دست دادن ارتباط خود را."

خانواده دادخواست نیز می فرماید: "Pratap Vilas کاخ و مستغلات نیز با ظرفیت 'بیضی شکل زمین' محوطه باز 90 درجه رجا Baug. همان ساخت و ساز را می توان جایگزین در این مرکز واقع در فضای باز. این شهر در حال حاضر از دست داده های تاریخی و باستان شناسی جواهر مانند Nazarbaug اجازه دهید ما را نابود نمی کند دیگر."

"Pratap Vilas کاخ فروخته شد به دولت در مدت کوتاهی پس از ادغام شاهزاده متحده با اتحادیه. از آن شده است از آنجایی که در حضانت و راه آهن و آنها را خوب مراقبت از آن است. ما تنها می تواند درخواست تجدید نظر است که آنها باید تجدید نظر در این ساخت و ساز. این Nazarbaug کاخ بود با مالیات بر درآمد بخش برای چندین سال. عموی من تخریب آن را پس از حل و فصل از خانواده ما اختلاف (مربوط به اموال)" گفت: Gaekwad. Nazarbaug کاخ واقع در قلب شهر وادودارا به پایین آورده شد در سال 2014.

Hublal Jagan معاون حسابرسی, HR, NRTI گفت: هند اکسپرس که این پیشنهاد برای ساخت یک ساختمان جدید در خط لوله است اما هنوز نهایی. "این تصمیم گرفته شده بود توسط وزارت راه آهن اما یک گزارش مفصل و یا طرح هنوز نهایی بنابراین ما نمی تواند بگوید که چگونه از آن خواهد شد و یا دقیق فضایی که در آن از آن خواهد شد ساخته شده است. معماران آگاه هستند در مورد تاریخچه کاخ و در حال انجام بهترین خود را به حفظ آن زیبایی زیبایی" Jagan گفت.

او تایید کرد که ساختمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت برای کلاس های درس و دفاتر برای NRTI. از راه آهن تا به حال برنامه ای برای تغییر مکان موسسه به محل دیگری در Waghodia اما آن را به یک بلوک جاده با توجه به خرید زمین مسائل. Jagan گفت: "این موسسه در نهایت تغییر اما همانطور که در حال حاضر ما نیاز به فضای بیشتر و بنابراین ساخت و ساز انجام می شود."

خانواده که حفظ Lukshmi Vilas, قصر, است که سه برابر بزرگتر از کاخ باکینگهام نیز نگران وضعیت یاد Nyaymandir ساختمان — بیزانس ساختار که در آن دادگاه منطقه عمل از اوایل سال های 1900 تا مارس 2017. دولت های منطقه در سال 2015 پیشنهاد برای ساخت یک موزه وجود دارد bu ساختار در حال حاضر می ایستد در غفلت است.

Gaekwad گفت: "من خواسته اند برای دادگاه اجازه بازدید از این Nyaymandir. من می توانید ببینید پوشش گیاهی در حال رشد بر روی آن نما و آن را یک نگرانی است. آنها باید باز Nyaymandir عمومی مراجعه کنید. حتی من دیده نمی شود کل ساختار به جز طبقه همکف. به سند ویژگی های آن باید آن را باز کنید."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن