و گرگ و آهو و بیشتر: بمیجی دانشگاه دولتی دنباله گیری مطالعه به ارمغان می آورد جنگل حیات وحش فعالیت ها و الگوهای به تمرکز پس از COVID-19 خاموش کردن محدودیت های میدانی

بر اساس نتايج حاصل از شش دنباله دوربین مجموعه در دانشگاه 240 هکتار جنگل از روی ناچاری اوایل فوریه تا اواسط ماه

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

بر اساس نتايج حاصل از شش دنباله دوربین مجموعه در دانشگاه 240 هکتار جنگل از روی ناچاری اوایل فوریه تا اواسط ماه آوریل گرگ و شغالها بودند فعال ترین مورد نیمه شب و دوباره در مدت کوتاهی پس از طلوع آفتاب.

Whitetails, مقایسه, شد, فعال ترین در وسط روز شاید به عنوان یک استراتژی بقا برای جلوگیری از خورده شدن یعقوب گفت Haus, استادیار حیات وحش زیست شناسی در BSU.

Jacob Haus, associate wildlife biologist and assistant professor at Bemidji State University. (Photo courtesy of Jacob Haus)

یعقوب Haus, کاردانی, حیات وحش, زیست شناس و استادیار در بمیجی دانشگاه دولتی. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از یعقوب Haus)

"آن را اجرا می کند مقابله با آنچه که ما فکر می کنم به عنوان زمان (گوزن) باید در خارج از خانه اما نکته دیگر این است که اموال استفاده می شود برای تفریح و سرگرمی بسیار کمی وجود دارد بسیاری از مردم خارج وجود دارد, پیاده روی" Haus گفت. "بنابراین من فکر می کنم این ممکن است چیزی که در آن گوزن کمتر نگران است که از گرگ و شغالها هستند بنابراین این نوع شکاف در وسط روز هنگامی که canids نیست بسیار فعال و به نظر می رسید مانند گوزن واقعا استفاده از آن است."

Haus, همراه با دانش آموزان تیلور پارکر-گرین ارشد حیات وحش زیست شناسی عمده از Lino Lakes, Minn. و مگان Howard, تاریخ و حیات وحش زیست شناسی عمده از Golden Valley, Minn. مشترک برخی از برجسته از دنباله دوربین مطالعه صبح روز چهارشنبه طی یک زوم چت است که در این راه بسیاری از بحث ها اتفاق می افتد این روزها.

دانشگاه متعلق به ناچاری جنگل حدود 7 مایلی شمال شرقی دریاچه بمیجی و ویژگی های ترکیبی از کوه و دشت جنگلی زیستگاه همراه با مسیرهای پیاده روی پیاده روی و یک دوره مانع است. با ترکیب آن از گونه های حیات وحش اعم از گوزن و گرگ به ruffed باقرقره و جوندگان جنگل است که زمینه مناسبی برای یادگیری دانش آموز.

"بسیاری از دانشگاه ها از تحقیقات کمی جنگل اما به 240 هکتار از بیابان که در آن ما باید این همه سرد گونه که واقعا منحصر به فرد" Haus گفت.

در مورد مطالعه

به عنوان بخشی از حیات وحش تکنیک های مدیریت دوره کلاس طراحی شده برای سطح بالای BSU حیات وحش, دانش آموزان, Haus راه اندازی دنباله دوربین مطالعه با رسم یک شبکه تقسیم جنگل به شش 40 هکتار بخش و قرار دادن یک نقطه در مرکز هر یک از.

کار در گروه های کوچک 11 با دانش آموزان در کلاس مجموعه ای دنباله دار دوربین در نزدیکی مرکز در هر یک از شش بخش است.

"این یک چیز BSU نشانی از یک کار واقعا خوب – به عنوان این دانش آموزان حرکت به این مطلب بالا-سطح دوره های آنها کوچک کمی" Haus گفت. "ما نمی تواند انجام دهد این کلاس با 30 یا 40 دانش آموزان است. فقط هیچ راهی وجود دارد شما می توانید یک دنباله دوربین نظرسنجی که در آن دانش آموزان می کردم چیزی از آن اگر شما تا به حال بیش از یک تعداد انگشت شماری از دانش آموزان است."

تنظیمات دوربین به معنای trudging از طریق 2½ فوت برف پوشش داده شده با لایه ای از یخ از باران که افتاده بود پیش از آن در ماه فوریه پارکر-گرین گفت.

"این نوع دشوار است برای پیدا کردن یک جای خوب برای قرار دادن آنها را" او گفت:.

در ابتدا دنباله گیری مطالعه تنها به بخش کوچکی از حیات وحش تکنیک های مدیریت دوره که Haus توصیف به عنوان "دست و outdoorsy." اما زمانی که COVID-19 همه گیر تعطیل دانشگاه و مدرسان و دانش آموزان را از کلاس های درس به صفحه نمایش کامپیوتر پس از رخصتی بهار, دنباله گیری پروژه در زمان افزایش اهمیت است.

"به طور معمول ما در جنگل ما کمک DNR قرار دادن فرستنده و یا (band) چوب اردک" Haus گفت. "بدیهی است که با خاموش شدن این طرح تا به حال به پرتاب از پنجره به بیرون. من می دانم که دانش آموزان نیست بسیار خوشحال در مورد آن, اما چیزی که ما را هنوز هم می خواهید برای ما است که ما می خواهم از این دنباله دار دوربین درست قبل از رخصتی بهار بنابراین ما هنوز هم می تواند از نوع ناب در آن است.

"بنابراین نقش این دنباله دوربین نوع رشد به عنوان بخشی از این دوره است."

دلیل خاموش شدن Haus برگرفته دنباله دوربین به جای دانش آموزان به عنوان اصل برنامه ریزی شده است. که او را چندین ساعت در یکشنبه عید پاک, او گفت:, اما, دانلود نرم افزار و کارت های SD به همراه داشت برخی از تصاویر به یاد ماندنی از جمله یک تصویر کامل گرگ خاکستری که نشان داد در دوربین پارکر-گرین تنظیم کرده بود.

تمام گفته کارت به همراه داشت حدود 2000 تصاویر از روی ناچاری جنگل حیات وحش است. Haus سپس آپلود تصاویر به یک پوشه به اشتراک گذاشته شده و راه می رفت دانش آموزان از طریق تجزیه و تحلیل آماری از نرم افزار است که به آنها اجازه حفر کردن به تعداد گونه که نشان داد تا در سایت های مختلف این زمان از روز هر گونه شد فعال ترین و چگونه آن گونه تعامل با یکدیگر است.

دانشجويان سپس با استفاده از نتايج به نوشتن یک مقاله تحقیقی است که ما در بخشی از نمره نهایی. آنها می توانند تحقیقات هر جهت آنها می خواستند Haus گفت: به عنوان طولانی به عنوان آن مربوط به دنباله گیری یافته است.

"دانش آموزان واقعا در زمان ابتکار عمل را در این" او گفت:. "زمانی که من رفتم به کشیدن کارت دوربین من تا به حال هیچ ایده اگر ما از رفتن به هر گونه تصاویر در همه بنابراین آن را سرگرم کننده برای دیدن که ما برخی از سرد گونه های یک تعداد عکس از آنها و پس از آن در واقع دیدم برخی از سرد الگوهای موجود در داده ها. که جالب بود."

دانشجو دیدگاه

هوارد و پارکر-گرین هر دو شرکت کرده بود در ماه دسامبر "آهنگ و علامت" بررسی به منظور تعیین فراوانی و انواع حیوانات در روی ناچاری ، این نظرسنجی به همراه داشت در حدود 20 گونه مختلف هوارد گفت: در مقایسه با نه گونه که نشان داد در دنباله دوربین.

"آن را کاملا به عنوان بسیاری که با پیگیری و امضا (نظرسنجی) اما من می خواهم برای رفتن و پیاده روی وجود دارد و بنابراین من فکر کردم این فقط عالی بود برای دیدن زمان از روز است که حیوانات مختلف فعال بودند," هوارد گفت. "شاید مانند من را ببینید فیشر اگر من وجود دارد در 9:30 در صبح و یا یک گرگ در 11 است که کمی نگران کننده اما همچنین نوع سرد به می دانم که زمانی که شما در خارج وجود دارد آن را نه فقط در انسان است."

در نهایت هوارد گفت که او می خواهم به ترکیب اضافی پیگیری و ثبت نام, نظرسنجی برای تکمیل دنباله گیری داده ها و شاید کسب اطلاعات بیشتر در مورد رابطه بین روباه و بزرگتر شغالها و گرگها که در جنگل زندگی می کنند.

"روشن است که روباه فعال بودند و در زمان های مختلف" هوارد گفت.

به دنبال از طریق دنباله تصاویر دوربین Haus گفت که او به خصوص در مورد تعدادی از ماهیگیران که نشان داد در دوربین.

"آنها از یک نوع شاخص گونه که زیستگاه خوبی انجام می دهند," او گفت:. "این خوب بود برای دیدن آن."

Several fishers showed up on the trail cameras set by Bemidji State University students in the school's Hobson Forest northeast of Bemidji. That was encouraging because fishers are an indicator species of good habitat, said Jacob Haus, an assistant professor at BSU who oversaw the study as part of his Wildlife Management Techniques class. (Photo courtesy of Jacob Haus/ Bemidji State University)

چند فیشر نشان داد تا در دنباله دوربین های تعیین شده توسط بمیجی دانشگاه دولتی دانش آموزان در مدرسه را روی ناچاری جنگل های شمال, از بمیجی. که تشویق شد چون فیشر یک شاخص گونه از زیستگاه خوبی گفت: یعقوب Haus, دستیار استاد در BSU که نظارت این مطالعه به عنوان بخشی از حیات وحش تکنیک های مدیریت کلاس. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از یعقوب Haus/ بمیجی دانشگاه دولتی)

چالش آنلاین

Haus و هر دو از دانشجویان گفت: نیاز به تغییر حیات وحش تکنیک های مدیریت کلاس به صورت آنلاین مطالعه هر دو به چالش کشیدن و ناامید کننده بود چرا که این دوره بسیار گسترده میدانی-هدایت می شود.

"این قطعا یک مبارزه به تلاش برای تبدیل برخی از این مواد به صورت آنلاین با فرمت" Haus گفت. "این نوع از گل سرسبد ما دوره و این واقعا مایه تاسف است که ما قادر به دریافت و انجام این نوع از چیزهایی که واقعا قرعه کشی دانش آموزان ما به این برنامه است."

در همان زمان هر چند این یافته ها از دنباله کم مطالعه را به عنوان یک سکوی پرشی برای تحقیقات بیشتر در سال آینده است که ارائه یک چشم انداز بلند مدت در مخلوقات در جنگل, چگونه با یکدیگر تعامل دارند و هنگامی که آنها بیشتر فعال است.

در مقطع کارشناسی نظرسنجی برنامه ریزی برای تابستان امسال استفاده خواهد شد دنباله دوربین برای اندازه گیری حنایی استخدام و بقا در جنگل Haus گفت. در نهایت این یافته ها می تواند نور را در تاثیر شغالها و گرگها در جمعیت گوزن در جنگل.

همراه با بهار نظرسنجی طولانی مدت اطلاعات از دنباله گیری تحقیقات می تواند کمک در مدیریت جنگل برای انواع خاصی از زیستگاه های که پشتیبانی بالاتر تنوع گونه Haus گفت.

"این اولین بار است که ما انجام داده ایم این پس طرح این خواهد بود چیزی است که ما انجام سال پس از سال, پس از سال پیگیری و چگونه این تغییرات رخ می دهد در طول زمان," او گفت:. "اما برای اولین بار در سال ما را دریافت کنید برخی از الگوهای داغ – و ما واقعا نمی دانم چه به انتظار."

Megan Howard, a junior Wildlife Biology major at Bemidji State University, holds a turtle while gaining real world fieldwork experience in this undated photo. (Photo courtesy of Megan Howard)

مگان Howard, تاریخ و حیات وحش زیست شناسی عمده در بمیجی دانشگاه ایالتی دارای یک لاک پشت در حالی که به دست آوردن دنیای واقعی تجربه کار میدانی در این عکس بدون تاریخ. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از مگان Howard)

Taylor Parker-Greene, a senior Wildlife Biology major at Bemidji State, records data while doing fieldwork as part of her course studies in this undated photo. (Photo courtesy of Taylor Parker-Greene)

تیلور پارکر-گرین ارشد حیات وحش زیست شناسی عمده در Bemidji, دولت, ثبت داده در حالی که انجام کار میدانی به عنوان بخشی از دوره مطالعات در این عکس بدون تاریخ. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از تیلور پارکر-گرین)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن