نشستن مدعی فریدکت CJM است Badal, خانواده, 'لینک', دعا برای عدم مداخله

نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 11:37:13 am پنجاب

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 11:37:13 am
SIT alleges Faridkot CJM has Badal family ‘links’, prays for his non-intervention پنجاب پلیس نشستن کاوش 2015 شلیک پلیس بر ضد معترضان توهین به مقدسات ارسال شده نوشته شده است نماز به بازیگری منطقه & جلسات قاضی فریدکت. (عکس)

پنجاب پلیس نشستن کاوش 2015 شلیک پلیس بر ضد معترضان توهین به مقدسات ارسال شده نوشته شده است نماز به بازیگری منطقه & جلسات قاضی فریدکت اصرار که فریدکت CJM نباید واگذار شود "هر بخشی از پرونده در هر مرحله" با توجه به اتهام "روابط خانوادگی" با Badal خانواده است.

نامه ای به قاضی Harbans سینگ Lekhi نوشته شده توسط نشستن عضو IGP Kunwar Vijay Partap سینگ مدعی است که CJM, فریدکت است "خانواده پیوندی" با خانواده Parkash سینگ Badal و Sukhbir سینگ Badal که مورد بررسی قرار گرفته است در طول این تحقیقات در مورد.

آن می افزاید: "پس از ذکر شرایط این است که با فروتنی دعا به سپردن هر گونه مورد و یا بخشی از پرونده در هر مرحله به آموخته ارشد قضایی بازپرس فریدکت در بزرگتر بهره از عدالت است."

بر اساس نامه دادگاه در حال حاضر خواسته فریدکت CJM به نظرات خود را در نگرانی های مطرح شده توسط بنشینید. این CJM است انتظار برای پاسخ ژوئن 29.

همراه با IGP Kunwar Vijay Partap سینگ نماز ارائه شده به دادگاه منطقه ای نیز امضا شده است توسط دادستان منطقه Faridkot Rajneesh Goyal.

در حالی که IGP Kunwar Vijay Partap نمی توان برای او در نظر Goyal را انکار کند که چنین نامه ای نوشته شده بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن