ما آداب و رسوم توقیف محموله تقلبی الکترونیکی قرص در بین المللی می افتد

ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی از میدان عملیات افسران کار بین المللی می افتد بندر ورود به تازگی ره حمل و نقل

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی از میدان عملیات افسران کار بین المللی می افتد بندر ورود به تازگی ره حمل و نقل بین المللی شامل بیش از $460,000 در تقلبی قرص.

حمل و نقل در چین نشات گرفته و به مقصد اوهایو.

CBP ماموران ایست و راه آهن ظرف بررسی اطلاعات موجود در اسناد حمل و نقل و سپس انتخاب آن را برای معاینه. در طی یک معاینه کالا ماموران کشف 1,152 تقلبی صفحه نمایش لمسی قرص. آنها مصمم به تقلبی 12 ژوئن.

این یکی از ده محموله در مجموع 4.8 میلیون دلار در کالاهای تقلبی که کشف و ضبط شده است در عبور از مرز در حال حاضر در سال 2020 این سازمان در بیانیه ای گفت.

راه آهن بندر ورود از Fort Frances از طریق Ranier, مینه سوتا, فقط شرق بین المللی می افتد, یکی از شلوغ ترین در کشور با بسیاری از کالاهای تولید شده در چین و آینده را به بریتیش کلمبیا توسط کشتی و سپس حرکت در سراسر کانادا و ایالات متحده آمریکا در CN خط راه آهن.

"CBP است که با تمرکز بر شناسایی و متوقف تقلبی کالا و محصولات است. اجرای قوانین تجارت در ایالات متحده بنادر از ورود همچنان یک اولویت بالا برای ما" آنتونی جکسون بین المللی می افتد پورت مدیر در بیانیه ای گفت:. "جعل منفی بر توانایی قانونی دارندگان حق تکثیر برای سود خود را از ایده های اصلی. جعل و تقلب نیز مضرات مصرف کنندگان است چرا که تولید کنندگان محصولات فرفورژه باید انگیزه کمی برای استفاده ایمن مواد با کیفیت بالا در محصولات خود را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب