بازگشت به عمل Hima دس' اولویت

در یک تغییر ورزشی جهان که در آن عدم قطعیت است که حکومت Hima دس تصمیم گرفته است برای نگه داشتن انتظارات را کنار

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

در یک تغییر ورزشی جهان که در آن عدم قطعیت است که حکومت Hima دس تصمیم گرفته است برای نگه داشتن انتظارات را کنار گذاشته و تمرکز بر روی فقط برگردیم به عمل است.

Hima که از سر گرفته شده است آموزش در موسسه ملی ورزش پاتیالا گفت هندو: "من شده اند در حال اجرا بر روی آهنگ برای آخرین 45 روز. من مطمئن هستم که از این وضعیت خارج بلکه در داخل NIS ورزشی اقتدار هند ساخته شده است که تمام ترتیبات.

مسائل

"آنها همچنین صحبت کردن با ما به طور منظم به می دانم که اگر هر گونه مسائل وجود دارد. در واقع هیچ مشکلی وجود دارد در اینجا از نظر قوانین زیر و یا آموزش به جز گرما. به ضرب و شتم که ما را به قطار تنها در صبح است."

این 400m ملی دارنده رکورد است و در عین حال واجد شرایط برای بازی های المپیک توکیو و آسیب-خدشه دار 2019 نداشت او شانس. پس از مصدومیت که او را دیدم جلو در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2019, Hima تلاش کرده است برای اجرای مورد علاقه خود را از راه دور.

او فرار یک سری از 200m در اروپا اما نمی تواند تحت 23s در حالی که مقدماتی برای توکیو است 22.80. در 400m, اگر چه او بهترین شخصی از 50.79 ثانیه در 400m بهتر از مقدماتی علامت 51.35 او شده است قادر به رفتن زیر 52s در سال 2019.

Hima را ترک کرده است این تصمیم در whar فاصله به اجرا در آینده به فدراسیون دو و میدانی هند و مربی گالینا Bukharina امتناع حتی اظهار نظر در مورد اینکه آیا او احساس می کند از نظر فیزیکی آماده است.

"من نه اجرای 400 در مدت زمان طولانی اما من ذهنی مناسب است. من فقط می خواهم به واجد شرایط برای بازی های المپیک است. که رویداد چگونه هنگامی که در حال تمام سوالات من را ترک کرده اند به مربی و AFI" او اصرار داشت.

حمایت حمایت

جهان تاریخ و قهرمان نیز خدا را شکر برای حمایت از او حمایت آدیداس در طول این زمان.

"آنها شده اند کمک بزرگی در ماندن ذهنی مناسب و متمرکز شده است. فیلم "آنچه که بیشتر بخشی از آدیداس' 'آماده برای ورزش' کمپین تلاش برای نگه داشتن ورزشکاران آماده است تا بازی های المپیک سال آینده. آن را به بررسی چگونگی لغو تحت تاثیر جسمی و روانی و سلامتی و بر اهمیت مثبت بودن و انعطاف پذیر" او امضا کردن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن