'مرکز بازی با زندگی انسان': ماها صفحه اصلی وزیر بازدید در راه آهن بیش از بنگال-محدود قطار

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده: مه 26, 2020 11:44:28 pm کارگران مهاجر صبر کنید به هیئت مد

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده: مه 26, 2020 11:44:28 pm
maharashtra shramik special trains, shramik special trains migrant labourers, railway minister maharashtra govt spat کارگران مهاجر صبر کنید به هیئت مدیره یک اتوبوس ویژه در میان سراسر کشور مستند در ماهاراشترا (اکسپرس عکس: Ashish Kale)

راه آهن فرستاده 35, West Bengal محدود قطار به ماهاراشترا با وجود وزیر Mamata بانرجی درخواست وزارت به توقف قطار سرویس تا مارس 26 حساب کار بازسازی پس از خرابی های ناشی از طوفان Amphan, Maharashtra صفحه اصلی وزیر آنیل Deshmukh ادعا شنبه.

با توجه به توییتر Deshmukh متهم مرکز "بازی با زندگی انسان به نمره سیاسی نقاط یکجور دوربین عکاسی." سخن گفتن او می آید یک روز پس از راه آهن وزیر Piyush Goyal شدت انتقاد کرد در دولت برای ارائه یک لیست از تنها 46 قطار در روز دوشنبه با وجود این وزارت آماده سازی برای 125 قطار.

Deshmukh همچنین با رد ادعای رئیس سابق وزیر Devendra Fadnavis که این مرکز صرف 300 تومان کرور روپیه در کارگران مهاجر سفر به خانه. تشریح آن را "کاملا نادرست و گمراه کننده" وزیر گفت: هزینه بلیط از همه مهاجران شده است منتقله از CM صندوق امداد.

ماهاراشترا با بیشترین تعداد coronavirus موارد و مرگ و میر در این کشور درگیر شده است تلخ دشمنی با مرکز بیش از Shramik قطار ویژه به حمل و نقل رشته کارگران مهاجر به مکان های مادری خود در میان مستند.

در یک سخنرانی تلویزیونی رئیس وزیر Uddhav Thackeray روز یکشنبه ادعا کرد که در حالی که خود دولت دنبال شده 80 قطار روزانه برای ارسال پناهجویان به کشورهای مربوطه این مرکز ارسال تنها 30 تا 40 قطار روزانه. او افزود که دولت او تا کنون فرستاده 7 لاخ مهاجران به کشورهای مربوطه در 481 قطار با دولت تحمل 100 درصد از هزینه ها — هزینه های Rs 85 کرور.

شیو سنا MP سانجی Raut گفت: اتحادیه دولت نباید نظر ماهاراشترا به عنوان "یک دولت و حکومت با مخالفان" بلکه به عنوان "دولت تنها".

در ضمن مرکزی راه آهن نیز با یک مصاحبه مطبوعاتی بیان کرد که آن را تا به حال به لغو 65 قطار به علت عدم آماده سازی در بخشی از Mahahrashtra دولت است.

در میان گزارش از یک شکاف در ماهاراشترا Vikas Aghadi (MVA) دولت و کنگره رهبر راهول گاندی در روز سه شنبه گفت حزب او بود و نه یک کلید تصمیم ساز در ماهاراشترا دولت در مورد افزایش تعداد COVID-19 موارد در ماهاراشترا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن