مرکز کار برای جلوگیری از آب از هند به اشتراک گذاری به پاکستان: Nitin کرد

توسط: PTI | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 9:33:48 am Nitin کرد گفت: ایالت پنجاب و هاری

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
توسط: PTI | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 9:33:48 am
India Pakistan water issue, water issue India Pakistan, India Pakistan waters, India news, Indian Express Nitin کرد گفت: ایالت پنجاب و هاریانا راجستان, Uttar Pradesh, Uttarakhand, هیماچال پرادش شد که با هم در مورد این موضوع پیش از آن.

بیان کرد که آب از هند به اشتراک گذاری از سه نفر از شش رودخانه در "Akhand بهارات" است که جریان به پاکستان, اتحادیه وزیر Nitin کرد روز یکشنبه گفت: دولت مرکزی در تلاش است برای جلوگیری از این جریان.

او گفت: Jammu and Kashmir, Punjab, Rajasthan, دهلی نو, Uttarakhand و هیماچال پرادش خواهد شد این آب است. پرداختن مجازی 'Jan Samvad' تجمع گجرات BJP از ناگپور در ماهاراشترا او همچنین گفت: هند معتقد بودند در صلح و عدم خشونت و نمی خواهید به قوی تبدیل شدن به یک توسعه.

"شش وجود دارد رودخانه در Akhand بهارات (عبور از هر دو کشور هند و پاکستان است. همانطور که در بخش آب از سه رودخانه این سایت متعلق به پاکستان, در حالی که آب از سه رودخانه بود که توسط هند. آب ما بود و نیز جریان را به پاکستان" کرد گفت.

او گفت ایالات پنجاب و هاریانا راجستان, Uttar Pradesh, Uttarakhand, هیماچال پرادش شد که با هم در مورد این موضوع پیش از آن.

"برای اولین بار از سال 1970 من خواسته ما (سابق J&K فرماندار Satya رفیق ملک و پنجاب کنگره سانتی متر (Amarinder سینگ) به امضای یک پیمان است. ما در حال کار برای جلوگیری از آب از جریان به پاکستان است. در حال حاضر کشمیر پنجاب و راجستان, دهلی نو, Uttarakhand و هیماچال خواهد شد این آب است. دولت ما نشان می دهد که شجاعت را به این تصمیم در غیر این صورت هیچ چیز اتفاق افتاده است از سال 1970," او گفت:.

او گفت: "هفت نفر از نه پروژه (مربوط به تقسیم آب رودخانه ها) که در آن اجماع داشتند فراموش متحده در اوایل پاکسازی شده اند پس از CMs از این کشورها آورده بودند با هم به حل و فصل این موضوع".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن