گرگ گرسنه به برش را به صورت CL

مت Doherty پیوست ولورهمپتون واندررز به عنوان یک 18 ساله با رویاهای بزرگ در چشمان او. یک رویا بود به بازی در لی

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399

مت Doherty پیوست ولورهمپتون واندررز به عنوان یک 18 ساله با رویاهای بزرگ در چشمان او. یک رویا بود به بازی در لیگ برتر, و دوم شد و به بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا فوتبال.

داشتن زمانی برای اولین بار با بهره گیری از حرفه ای پوشا از یک دهه و شمارش با گرگ Doherty در حال حاضر نزدیک تر از همیشه برای تحقق دوم خود را رویایی بیش از حد.

گرگ ها در حال حاضر ششم لیگ برتر, جدول انتهایی چهارم قرار می گیرد چلسی با پنج امتیاز. با زبان انگلیسی بخش بالا مجموعه به رزومه در دو هفته این طرف است نه بازی, برای بستن شکاف و طوفان به اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا فصل. رشد "من همیشه می خواستم به بازی در لیگ برتر و در حال حاضر من برای از سرگیری زندگی رویای من است و من نمی توانم صبر کنید به عقب بر گردیم.

"ما انجام شد واقعا خوب قبل از شکستن و من فقط نمی توانید صبر کنید به رزومه و ببینید که در آن ما پایان" Doherty گفت Sportstar در یک تعامل سازمان یافته توسط ستاره های ورزشی که پرتو مسابقات زنده از ژوئن 17.

28 ساله ایرلندی می گوید: اگر چه اجتماعی فاصله هنجارها در محل آن نیست و قابل استفاده در رقابتی فوتبال است. "هنگامی که سوت می رود, همه چیز همان خواهد شد به جز برای طرفداران در ورزشگاه. ما هنوز هم می شود مقابله می شود و در کنار هر یک از دیگر. آن است که غیر ممکن است به اجتماعی فاصله در حالی که بازی فوتبال است."

گرگ' آخرین بازی یک بسته-درب امر (علیه Olympiacos در لیگ اروپا) و Doherty احساس آن را در حالی که برای بازیکنان فوتبال برای دریافت استفاده می شود به بازی در آرام استادیوم.

گرگ' آخرین پیروزی در لیگ برتر بود 3-2 پیروزی بر تاتنهام یک بازی که در آن Doherty شده 250 ظاهر برای باشگاه و همچنین به ثمر رساند.

"برای برنده شدن نه همه مسابقات دشوار خواهد بود اما ما آمد پشت یک پیروزی تاتنهام و من نمی بینم که چرا ما نمی توانیم رفتن و رسیدن به چیزی واقعا خاص است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب